(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OSMANLI NEREDESİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OSMANLI NEREDESİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tarih seninle yazıldı, Kalpler seninle renklendi. Gönüllerdesin Osmanlım, Neredesin sen, hani nerde ----------------------------------- Gerektiğinde hepimiz oğuz'uz,Kürşat'ız,Alparslan'ız,Yavuz'uz,Atatürk'üz!.. Osmanlının torunlarıyız.Yeter ki;sikinelim,uyanalım. Sanırım yakın bir zamanda yeniden dünyaya hakim olacağız. Güzel bir şiirdi. Sağol gardaş.
inşallah yine Dünya ya hakim oluruzda eşitlik görürler, kardeşliği görürler ve Osmanlı'da barınan yahudiler dahi nasıl korunuyorsa ülkemiz içinde gelecek zamanda dünyaya hakim olup öyle günleri tekrar yaşatırız.
...OSMANLINI BENCE HEPİMİZ BEKLEMELİYİZ,OSMANLINI HER BİRİMİZ GETİRMELİYİZ,ÇÜNKİ OSMANLI HEPİMİZE LAZIM,BEN ONUN GERİ DÖNECEYİNE İNANIRIM.ASLINDA ONU BU GÜN DE GERİ DÖNDERE BİLERİK.TABİİ Kİ,BİR EL GİBİ,BİR YUMRUK GİBİ OLSAK...BEN BUNA İNANIRIM. HEPİMİZ KARDEŞİZ,KARDEŞLİYİMİZ SÜRDÜKCE OSMANLI DA DÖNECEK İNŞALLAH! DEYİLMİ?
doğru söylüyorsunuz Abilov abim. Hepimiz bir olduk mu hepimizin yumruğu bir oldumu Osmanlı tekrar yaşanmış demektir. gönülden teşekkür ediyorum saygımla
yüreğine sağlık kardeşim osmanlı atalarımız yeryüzünde eşi benzeri olmayan her ülkeye nam salan adil karalar alan hiç bir ülkenin dini degerlerini çiğnemeyen viyana kapılarına kadar koskoca bir imparatorluk aslında dünya şuanda ikinci bir osmalıya muhtaç islamın güzel ahlakıyla yetişmiş bir imparatorluk gerçekten şuan içinde bulundugumuz dönemde nerdesin osmanlı demekle çok çok haklısın ....
kutlarım yüreğini ve içindeki ilham daim olsun saygılar candost...
haklısınız abicim. Şuan ki zaman olmasaydıda eski zaman eski zamanın o sımsıcak insanlarını görmek ve o zamanki yaşam içerisinde olmak vardı. Osmanlı yı gönülden anıyorum olsada din kardeşlerimizi kötülüklerden korusa diyorum. teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için. saygımla
Müslümanı zarar görmez, Tek çatıda korunur iken. Şimdi söyle neredesin, Osmanlısın benim yarim. ====================== Osmanlı bir Efsaneydi.Devri tamamlandı sona erdi.Ama burda dikkat edilmesi gereken şu.Osmanlı torunu olmak onun devamı gibidir.Ama bizler ne geçmişimizdeki o güzelliği nede Demokrasiyle getirilen özgür idareyi kullanmasını bilemedik.Teknolojiyi elimizde tutamadık.Madde iel manayı birleştirip işte biz Osmanlı olamak . Yüreğine sağlık ..
Osmanlı br yerlerde değil aslında kardeşim Osmanlı biziz esasında, lakin farkına varamıyor milletimiz bazı değerlerin..Özümüze dözdüğümüzde, Osmanlı da geri dönecek inşaallah...