Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 13:18:49
Rahat uyuyun rüzgarlar,
Çiselemesin geceme bulutlar.
Ben kırık aynaya bakan gözlerimin hüznüyle,
Uykuya dalayım gecenin karanlıklarında,
Bu gecenin adı yok.........
Yorgunum......

yÜREĞİNE SAĞLIK DOST.kUTLADIM SELAM VE SAYGILARIMLA
Gecenin adı yok, @bestekar10
25.3.2009 09:04:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 13:17:12
Bakışların Asena mavisi ey koca kız
Türkülerin tanrıdağda yankılanır
Şiirlerin Dersaadet’de dinlenirken
Kürşat’ın buyruğunda koşarsın ileri
Yürü, yürüdüğün yerler aydınlansın
İnadına aşılmaz denen yollar aşılsın
Adımların Turan illerinden duyul...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:52:47
Ortalık hareketli meydanlar doldu taştı
Vaatler uçuşuyor yalanlar bini aştı
Küfüre hakarete şeytanlar bile şaştı
….Suçlama şikayetle oy istiyor lisanlar
….Panayır yeri gibi eğleniyor insanlar

Resimler broşürler yerlerde eziliyor
Çarşılar işye...

Siyaset meydanı, @ahmet sivri
25.3.2009 09:53:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:51:00
gitme ...

sen yoksan yangın yeri bu şiir

gitme ...

sen yoksan yangın yeri bu şehir...

.....

sesin düşer içimin tenhalarına

bir çocuk ağlar içimde

ve verir hükmünü bu amansız gece

düşerim en olmazına bu sevdanın

yolum çıkmaz...

Gitme, @sahbeyit
25.3.2009 01:39:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:49:01
Yüreğine sağlık.İbrahim bey gardaş kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:39:35
Hayatımız güzel olur
İnsan olur isek insan
Neşe huzur bizi bulur
İnsan olur isek insan

Herkes mutlu yaşar
Başarır engeli aşar
Avrupada bize şaşar
İnsan olur isek insan

Evi kimse kilitlemez
Polis bizi beklemez
Hırsız da eve girmez
İnsan...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:36:42
Yağmuru severim ıslanmayı da
Şu yüce dağlara yaslanmayı da
Lüzumsuz sever mi paslanmayı da
Yağmurla vuslata ersem diyorum

Yüreğine sağlık.Kutladım gönülden ve AMİN derim gardaş.selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:30:47
La ile başlar sarı gelinin türküsü
Yaşanmış gerçektir türkülerin öyküsü
Vurdukça teline buram buram Anadolu
Çek içine hissset bir başkadır kokusu...

Dizilmişler sıra sıra telleri
Ayrı ayrı tat verir her bir teli
Alsam tezenemi yaksam bir türk...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:24:46
Kandiller yanıyordu titrek gölgesinde sen
...............................Ateşin içinde ben
Ses verip kulağıma üzerime üflesen
....................Tükenir ruhum birden

Hücremin çeperinde çağlayan bir debisin
.................................Var...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:23:24
Amin diyorum kardeş.Gönülden kuladım selamlarımla.
Hz ali efendimiz, @Yeganem
25.3.2009 10:39:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:22:19
Sen gideli dostum değişti her şey,
Cüceler dev oldu, yiğitler sindi.
Şaraplar içildi, kanlar ise mey,
Cüceler dev oldu, yiğitler sindi.

Ruhunda kurulan mahşere yöndü,
Zafere yakınken arbede döndü,
Gelecek karardı, güneşler söndü,
Cüceler dev...

Cüce, @ahmetkurt
25.3.2009 10:51:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:19:27
Bahçesi gülce kokan,
Bu vatan sevilmez mi?
Suları dostça akan,
Bu vatan sevilmez mi?

Görevi halka hizmet,
Suçlulara olur dert,
Polisi gerçekten mert,
Bu vatan sevilmez mi?

Askeri korku bilmez,
Hainlere hiç gülmez,
Al bayrak asla inmez, ...

Bu vatan..., @DurdxuŞahinx
25.3.2009 10:52:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 11:16:53
Bayram dedik şafaklara ağırlar bizi
Yağmur, ayaz, sis nedir ki kahırlar bizi
Kalan sağlar hıçkırıkla uğurlar bizi
Sınır çizer kalleşliğe mezar taşımız
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selam ve sevgilerimle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 09:04:42
Evet hacım siz aşıksınız.Özem olduğuna göre aşk var demektir.Selam ve sevgilerle kutladım.
Aşıkmıyım bilmem ben, @AYSE 09
25.3.2009 08:48:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 19:05:36
Sana kardelen dedim
Saf, arı ve duru gördüğüm için
Beyazlığın,
Kutsiyetini ve asaletini taşıdığın için
Onca güçlüğün içinde
Sapasağlam kalmayı başardığın için
Mağrur, hassas ve cesur olduğun için
Yoz yaşantına inat
Hayata sımsıkı sarıldığın i...

Kardelen-4, @zekibekar
24.3.2009 13:46:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 19:03:50
Söyler Hasan bu sözü
Uyuma açın gözü
Türkiye’ye Türk’e dön
Çevir bu yana yüzü

Bölme Karadeniz’i
Affetmeyiz biz sizi

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım Nefis şiirinizi.Korkmayın Karadenizi kimse bölemez.Hani Ozan ARif"Gardaşım bu iman oldukç...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 19:00:27
Ne saçına ne keman kaşına
Aşkın beladır başıma
Beşikteki geldi nikâh yaşına
Sen gelmedin geri, nere gidem gari?

Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamve sevgilerimle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 18:58:30
Çıkutlu pes etme, yere düşmeden
İrin akar mı ki, yara deşmeden
Adam mı olunur, arla pişmeden
Akıl kapısını tıklasın insan

Yüreğinvar olsun gardaş.Kutladım selam ve sevgilerimle.
İnsan, @FEVZİ ÜLKER
24.3.2009 17:52:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 18:57:29
Yüreğine sağlık gardaş.Nefis şiiriniz kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 18:06:29
Ölür isek gurbette bırakmayın yalınız,
Mezarımın üstüne ay yıldızı koyunuz,
TÜRK ve MÜSLÜMAN kaldık siz müsterih olunuz.
Mezarıma vatandan bir avuç toprak benim,
Duyun benim sesimi TÜRK OĞLUYUM TÜRK benim

Yüreğine sağlık gönül dostu.Kutlad...

Duyun benim sesimi, @TÜRKİSTANLI
24.3.2009 15:17:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.657
Şiir Okunma
2.376.032
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL