Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 14:43:51
Bir şiir yazacağım adı olsun memleket
Şarkılarda inlesin güzel
Sevgisi kalsın tende
Kucaklar beni zarif ben
Diziliyor sende
Yazmışım gidiyorum okunsun
Ben gidende
Netice sen sevdamsın ha canım
Ha soranım
Yazıyorum buraya memleket ca...

Memleket, @ilhamialbayrak
24.3.2009 10:49:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 14:38:42
Ağlarım çocuk ağlarım
O temiz, sevgi dolu dünyanda
Hayalini kurduğun,
Büyüyeceğim dediğin
Çiçeklerle doldurduğun geleceğine kavuşamadan
Acı çığlıklar içinde yok oluşuna ağlarım çocuk
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 14:37:33
haa kim ne derse desin.
herifin nassı isderse öle bişir
sen bana bakma
tarana bişirmek bile
sabır, gönül işidir valla
de(ği)lise; hamır mı demir mi bilinmez
yiyenede, bişirene de dat vemez

Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 14:35:42
Dosteliyim derim sensin son sözüm
Eksilmez yürekten bitmez hiç közüm
Başka kimseleri görmüyor gözüm
Bu sevda başıma geldi geleli

Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 14:30:45
Olur ya adımı unuttuğun gün,
’’O...’’ diye başlayan hecelere sor.
Nafile yollara düşme gündüzün,
Gün gibi dirilmiş gecelere sor.

Bir hayal, aldanma sakın varına,
Belkide çıkamaz bugün yarına.
Ölmeden, sor beni göz yaşlarına,
Tenhada ağlayan ...

Sor beni, @şair-i lale
24.3.2009 09:22:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 14:28:22
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla güzel şiirini sevgili dost.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 13:27:52
Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamlarımla.
Toprak, @DemAN
24.3.2009 12:49:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 13:25:27
Bu dünyada epey çektim;yanan yürek sancısını
Kavuşup da sarayım gönlümün al goncasını
Mutlulukla geçireyim şu ömrümün yarısını
Kavuşturan Allah’ıma kılam şükür namazını!.

Yüreğin var olsun gardaş.Kutladım selaml ve sevgilerimle bu güzel şiirini...

Sevgi seli, @ms-solmaz
24.3.2009 12:53:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 13:23:44
Hala ben varmıyım senin gönlünde,
var ’mıyım o çarpan kalbinde,
çok geç olmadı mı senin için,
oysa benim için,
çok geç oldu seni anlamak,
utanıyorum senden,
af et beni af et ne olur.
kahroldum pişmanlığıma,
kahroldum pişmanlıklarıma.
Yüreği...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
24 Mart 2009 Salı 13:22:32
Bin kere Ahmet i yaktım ölmedi
Gönül aşka aktı gözler görmedi
Akılsız baş bir çiçeği dermedi
Tel ile perde ye sesimiz bizim
Yüreğine sağlık dost.Kutladım anlamlı ve akıcı dizeleri selamla.
Bizim (3), @hoşkelam
24.3.2009 13:03:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 16:14:02
İşte yine sana günlerden bir gün
Toprak olacağız hepimiz, er gün
Kimimiz ermiş gibi ya! vuslata
Kimimiz eyvah! hâlâ bir sürgün.

Kurtulur mu yüreklerim vurgundan
Umut yine sıyrılır mı durgundan
Rüyaya yattım, hadi gel, ey! Vuslat
Kim korkarmı...

Bir gün, @cemil
23.3.2009 12:05:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 16:12:22
Şöyle bir gün gökyüzüne baksam
Sevgi çiçeklerinin yağdığını görsem
Allah’ım çok şey mi istedim
Dualarımı kabul etsen

Selam ve sevgilerimle kuladım güzel şiirinizi.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 16:11:18
Elbette kardeşim.sevmekten geri durmak yok.Biz nice yiğileri 12 Eylül adaletinein adaletine güvenerek darağaçların gönderdik.Ama ülkemizi bayrağımız sevmekten geri durmadık durmayacağız."
Zalimler zulmünü üzerimizden,
Çeksin bayram olsun bayramları...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 15:59:27
Solmaz der ki iyice yapın hesabınızı
Tanı Çin sarayını basan Kürşat’ımızı
Tüm dünya bir olsa da yenemez mangamızı
Kim engelleyebilir;yükselme şiarımızı!..

Yüreğin var olsun gardaş.Hikmet TEKİN'in ve benim Öz gardaşım.Yüreğin sevgi dolu kalsın.M...

Bozarım hesabı, @ms-solmaz
22.3.2009 22:21:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 15:55:15
Yüksel sever her ilini
Karadeniz yeşilini
İnsanının hoş dilini
Türkü Türkü sevdim seni

Yüreğine sağlık.Milli hassasiyetinizi kutladım şiirle birlikte.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 15:52:17
Yine haykırır mı bir taştan Kültigin
Yine kanlı gözyaşları döker mi acaba yüce kağan
Doru atını salar mı yine
Çin seddi duvarlarından Karakulan
Ve tuğlar yükselir mi acaba
Orta Asya’dan...

Yüreğine sağlık kardeş.Sevgi,saygı ve selamlarımla ku...

Türk tarihi, @EylülGökdemir
23.3.2009 07:41:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 15:49:59
Yaren’de bak bitti sabır
Dert sayıyor tabur tabur
Hazır kefen eşik kabir
Kazar durur elim bilmez,,

Selam,sevgi ve saygılarımla kutladım dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 15:46:48
Sarp dağların bulut gözlü maralı
Kem elinden kırık kalbin yaralı
Gül tenini ateş gömlek saralı
Benliğin yalımda korda kardelen
Yüreğine sağlık dsot şair.Kutladım kardelen serisinin 3.sselamlarımla.
Kardelen-3, @zekibekar
23.3.2009 09:17:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 15:40:59
Kavga var kendisiyle, siyah beyaz altında,
Güneşin çekildiği, düşlere bırakmışlar.
Üstünde tutulurken, yedi göğün yanında,
Bir kefene sararak, toprağa yatırmışlar

Kutladım nefis şirinizi selamlarımla gardaş.
457- engeller, @Şahin Hanelçi
23.3.2009 12:05:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Mart 2009 Pazartesi 15:38:35
bir isteğim var dilek taşından
soldurmasın beni bu genç yaşımdan
ismini tuttum ta en başından
vazgeçmem inan sana olan aşkımdan

Kutladım nefis şiirinizi selam ve sevgilerimle.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.720
Şiir Okunma
2.376.423
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL