Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Mart 2009 Perşembe 19:12:26
Aşk acımasız, aşk zalim!
Yakar gönülleri girdiği her yerde,
Ne kadar unuttum desende,
Hep zikrindir kalbinin,
Unutulmaz en derin yerinde..

YÜREĞİNİZE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA
Aşk unutulmaz, @TÜRKGÜCÜ54
25.3.2009 23:39:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Mart 2009 Perşembe 14:41:14
Ümit’im sonumuz hayıra varsın,
Yaradan’ı kalpten nasıl kovarsın,
Yüce Rabbim bize en büyük yarsın,
Bozduk düzenini yalan dünyanın
Kutladım selam ve sevgilermle
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Mart 2009 Perşembe 14:34:51
Ümit Zeki sardı ahın gülleri,
Koparmalı tüm pervasız dilleri,
Kapattın da gönlümüze yolları,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder
Yüreğien sağlık.Kutladım nefis şiieinizi selamlarımla.
Vefasız, @ümit zeki soyuduru
26.3.2009 00:05:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Mart 2009 Perşembe 14:30:33
Gözlerim sevgi üstüne,
Sözlerim sevgi üstüne,
Umutların sevgi üstüne,
Kalbim sevgi üstüne.

Yüreğine sağlık dost.Sevgisiz hayat düşünülür mü?Selamlarımla.
% sevgim %, @baba özlemi
25.3.2009 13:12:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Mart 2009 Perşembe 10:09:30
Zamana, mekâna hem de feleğe
Acılı konuşup dönme keleğe…
Kusuru, yanlışı kendinde ara;
Büyük düşün; pişman olursun sonra…

Canlı değiller ki az dövüşesin
Hatta tüm gücünle kırıp dökesin…
Deşilmek istemez özdeki yara;
Büyük düşün; pişman olurs...

Küfür, @Eğitimci
26.3.2009 05:01:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Mart 2009 Perşembe 10:03:51
Harika şiirini kutladım selaml a Adnan bey selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 19:19:45
Aynaya baktığımda
Ağlamaya çalıştım
Ama,olmadı..
Neydi yılların benden götürdükleri
Ya da;
Neydi getirdikleri,
Kıyasladım
Duygulandım,
Ağlamaya çalıştım..
Düşündüm
Boşuna ağarmamıştı saçlarım
Boşuna kırışmamıştı alnım
Yoksa;
Boşa mı geçm...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 19:09:10
Binde birini yazdım, şiir sanır bilmeyen
Düğünümü görmesin cenazeme gelmeyen
Azrail’i ne kadar tanır söyle ölmeyen?
Her gece kaç tabutta yattım bilemezsin sen...

Yüreğine sağlık Ali gardaş.Kutladım güzel şiirinizi selamla.
Sen bilemezsin, @AliERDİNÇ
25.3.2009 18:48:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:55:51
Duymayan kalmadı bu feryadımı
Karıştırdım ahbabımı yad’ımı
Unutturdun bana Ahmet adını
Bu deli gönlümün gözü kör olsun

Yüreğin var olsun dost şair.Kutladım selamlarımla.
Gözü kör olsun, @ahmet ekici
25.3.2009 14:01:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:52:49
Dedim,gayrı susma!sustukca yere sokacaklar!
Beterin de daha da beterini yapacaklar...
Kimisi, gü’lmüş hanımlıkmış,anlamayacaklar!
Gördün deli’se,dön geri be!hey saf gönlü varlar!
Çekip çökmeyinaman,Allah yardımcıdır,us var

Yüreine sağlık dost ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:50:20
Söylerim hece hece
Hem gündüzü hem gece
Hasan sözü söyleyen
Sevindi Cihan Ece

Çok Programlı Lise
Kulak verildi sese
Yüreğine sağlık.Hasan bey hakriasın.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:49:05
Ömer TOMBUL der ellerim duada
Garip kuş misali kaldım yuvada
Bana Gazi köyde dağda ovada
Düşte olsun öğüt ver babacığım

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamlarımla.
Babacığım, @ÖMER TOMBUL
25.3.2009 16:22:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:47:41
Akan göz yaşlarım,
Sel oldu sanki
Şu üç günlük hayat
Üzülmeye değmezki
Yüreğinize sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:42:56
Yazık olur bu ömre yazık
Kimse çakamadı bil kazık
İyiliktir götüreceğimiz azık
................İyiliği karalıyor
..................Gönülümüzü
........................Yaralıyor
Kendi kendine daralıyor
Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
Karalıyor, @Adnan ŞAHİN
25.3.2009 14:38:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:40:14
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 17:38:56
Feyzi’yim dünyada baki değiliz,
Biz halkını soyan şaki değiliz.
Kurtlar sofrasında saki değiliz,
Uyan ey can uyan doğsun güneşin.

Yüreğine sağlık Oz<n Fevzi kutladım bu güzel şiirinizi selamlarımla.Yüreğin var olsun
Uyan ey can uyan, @OzanFeyzi
25.3.2009 17:03:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 13:30:49
Yemin olsun ki, sevdim ben gönülden,
Huzur aldım,kömür gözlüm sözünden,
Gönül bahçemde gül açmaz hüzünden,
Kömür gözlüm, hayalsin nerdesin sen

Yüreğine sağlık.Çok güzeldi dost şair.Kutladım selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 13:28:57
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Beş yaş şiiri, @kürşat uçar
25.3.2009 00:59:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 13:27:10
Sevgi yağmurları yıkamalı ruhumun ıssızlarını.
Acılarımın çaresi; ana tutkulu dost kucağı olmalı.
Umut güllerim; burcu burcu dost kokmalı.
Ölürken; gözlerimi sıcağı gerçek, dost eli kapatmalı

Yüreğine saülık.Kutladım bu anlamlı ve nefis eserini...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
25 Mart 2009 Çarşamba 13:24:17
Ağustosta karın yedim,
Hani nerde yarin dedim,
Ondörtsene gülün derdim,
Zorda sensin Erciyesim.

Selam ve sevgilerimle kutladım güzel Erciyesii anlatan şiirinizi.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.861
Şiir Okunma
2.377.093
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL