Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 20:44:39
Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Kaygan gönüllere sitem eden bir sevdalı.

--------------------------------------------------------------------------------



Eleğin tarifini,eğer sormak istersen
Kalbimin benzer...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 20:41:47
Sevdam orta yerde harman,
Böyle mi yazılır ferman,
Tükendi Ümit’te derman,
Sil maziyi unut gitsin,
Hayalim gözünde tütsün.

Gönülden kutladım dost şair SOYUDURU.Selam ve sevgiler sundum.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:24:23
Gidiyorum…
Arkamda cennet kokusu bırakarak,
Dünya dünya bakan gözlere bakarak
Herşeyimi , hiçbirşeyimi toplayıp,
Çok uzaklara gidiyorum…

Gidiyorum…
Yaptığım , yapamadığım her şeye
Sevdiğim sevilmediğim herkese
Ulaştığım ulaşamadığım her kal...

Gidiyorum, @osmanlı
4.4.2009 13:12:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:22:59
Dostelini unutursun demiştim de haklıymışım
Uzaklardan bakanların gizlerinde saklıymışım
Beynim benle oynar iken ben kendimin aklıymışım
Yalan dünya dediğimiz seni benden çalan imiş
KUTLADIM SELAMLARILA HARİKA ŞİİRİNİ GÖNÜL DOSTUM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:21:34
Vurgun yedi gönlüm derinde sızım
Saçımı ağarttı bu kara yazım
Açsana gözünü kınalı kuzum
Ela gözlü yavrum gözüm bakışmaz

Goncaydın açmadın soldu yaprağın
Kalbime ok gibi vurdu kipriğin
Sabiler,melekler attı toprağın
Oğuz soylu yavrum ölüm y...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:19:58
Koynuna alıp yılanı,
Yoldaş eyleme yalanı,
Olur gerçeğin talanı,
Sakın deme bu hal ne ki?...
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA.
Değer mi, @hyazici58
4.4.2009 13:16:42
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:18:03
Kış bitti geldi bahar
Akıllarda yar
Yüreklerde har
Başladı nev bahar

YÜREĞİNE SAĞLIK.GÖNÜLLERDE HAR OLDUKTAN SONRA BAHAR OLSA NE VEBAHAR OLSA NE?
Bahar geldi, @Nilüfer Sarp
4.4.2009 12:32:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:16:34
Dalgalandım duruldum
Ben bir güle vuruldum
Her derde aldırmazdım
Gülüm soldu yoruldum
Baştan sona harika Ülküdaşım.mekanı cennet ve sevenlerin başı sağ olsun
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:14:47
Bırak garip gönlüm vuslat hayali kursun
Sende aşkın pençesine düşüver yarim
Aşk denilen bu dert seni seninle vursun
Nergisin haline düşüver yarim

Yüreğine sağlık kutladım selamla.
Yarim, @ALİ TÜRKMEN
4.4.2009 12:49:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:13:43
Yorgunum sensizliğe, artık yaşayamıyorum.
Kurudu pınarlarım, ben sensiz yağamıyorum.
Ve… Senin evreninde bir peyk gibi dolaşırken,
/Ben/ Aşk Dilencisi, kaybettiğim seni arıyorum…
Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:12:04
Şiir aynen söylediklerinizdir gardaş.Hepsinş söylemişsin fazla söze ne haçet.Selamlarımla kıutladı.
Şiir;
Yaşamdır,
Asamdır,
tasamdır,
Busemdir,
ve yasamdır
Şiir, @DurdxuŞahinx
4.4.2009 15:52:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:07:43
Ey güzel memleketim,
Bunalıma girmiş yine bazıları,
Bankalar batmasa da,
Cüzdanları batanlar,
Kaçırmış tazıları...

Heyhat ki heyhat,
Cüzdanı dolu olanın,
Vicdanı boşalmış.
Boşalan vicdanlardan,
Vicdansızlar haz almış...

Eskiden ayıp var...

Âlemciler âlemde…, @ibrhim
4.4.2009 15:55:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:06:22
Sen sevda çiçeğim,
Balım,peteğim.
Gönlüm hep seninle,
Sensin gerçeğim.

Zaman yaraları,
Saracak elbet.
Geleceğim bir gün,
Yeter ki sabret.

Bahar çiçekleri,
Açacak gönlüm.
Seninle geçecek,
Kısacık ömrüm.
Yüreğine sağlık gönül dostum.Kut...

Sevda çiçeği, @ulkuduysak
4.4.2009 16:28:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Nisan 2009 Cumartesi 18:04:15
Mekanı cennet olsun.Yüreğinize sağlık kutlafım selamla.
Benim babam bu adam, @monoroza73
4.4.2009 17:28:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Nisan 2009 Cuma 14:48:46
Ümitlerimin yolcusuyum ben,umutla bekleyişlerle yaşıyorum!
Öylesine gam,kederlerle dolup taştım ki,kendime şaşıyorum...
Bilmem niçin halâ bu güven,Allah’tan bu histen tez vazgeçiyorum!
Yaşam kâmı bu işte,güllerimin mis kokularına şükrediyorum

Y...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Nisan 2009 Cuma 14:47:34
Dosteliyim ben sana yıllardır cana canım
Hep seninle doluyor her dakikam her anım
Sevda denen bu yolda olacaksan sultanım
Ben sevdamız uğruna ölmeden gir içeri
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Nisan 2009 Cuma 14:42:07
Ruh’um azaptaydı ,gönül serap’ta
Hicranım azardı, senden uzakta
Beni candan edip ,koyup hayatta
Ahımın me’va sı , sendin,sendin yar

YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA.
Sendin ,sendin yar, @s. divane
3.4.2009 12:14:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Nisan 2009 Cuma 14:40:46
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ZEKİ B EY GARDAŞ.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Nisan 2009 Cuma 13:41:38
Yüreğine sağlık dost kutladım selamla.
Mahşer günü, @ahmet sivri
3.4.2009 11:38:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Nisan 2009 Cuma 13:39:59
Dünyalara değişmem
Bir ömre bedelsin sen
Güzeller güzeli
Kır çiçeğimsin sen
Baharın sonunda açan
Nar çiçeğim sin sen

Gece gündüz düşlediğim
Her an için özlediğim
Gelir diye beklediğim
Kır çiçeğimsin benim
Baharın sonunda açan
...

Kır çiçeğim, @AYSE 09
3.4.2009 13:02:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.711
Şiir Okunma
2.376.380
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL