Bulamdım bulamadım,KARARIMI BULAMADIM Çok ta yerler gezdimde,AYARIMI BULAMDIM ...............Ümidimi yitirmedim.................. ...............Kendimi bitirmedim.................. ...............Kimseyi getirmedim.................. ...............Ayarımı bulamadım oy.................
Çok güzel günlerim geldi geçti ,KARA KARA Çiğerime dert oldu bunlar bak ,YARA YARA ...............Kader dedim tez oldum............ ...............Keder dedim tez soldum........... ...............Derman yok dert buldum.......... ...............Ayarımı bulamadım oy.................
Bunlar geldi bunlar bildi,ÇİĞERLERİMİDE DELDİ Acılarım şifalarımı sildi,AĞRILARIM İNAN SELDİ ...............Acılara hep dayandım.................. ...............Hep kedere boyandım.................. ...............Gece gündüz uzandım.................. ...............Ayarımı bulamadım oy...................
Bulamdım bulamadım,KARARIMI BULAMADIM Çok ta yerler gezdimde,AYARIMI BULAMDIM
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Bulamadım Oy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Bulamadım Oy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım arkadaşım yine çokk güzeldi..tebrikler... saygım selam ile...