Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Nisan 2009 Çarşamba 19:27:20
Hikmeti Allah’tandır rıdvanına sorarız,
Kalbi yakin olarak şerri hayra yorarız,
Ruhsarın dergâh bilip eşiğe baş koyarız,
Sırrı firkat çileyi sardık mı soracaklar
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.kUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Nisan 2009 Çarşamba 19:25:46
Lüzumsuz biter mi sendeki sevda
Kadın bir çiçektir bilirsin evde
Geçtin mi kaldın mı sen bu sınavda
Sevda çiçekleri ekişin yok mu
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST YÜREK.kUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Nisan 2009 Çarşamba 19:24:26

İftira yapmak,
Kötüdür kardeş!
Şer yola sapmak,
Kötüdür kardeş!

Sabiyi dövmek,
Geçmişe sövmek,
Kendini övmek,
Kötüdür kardeş.

Yalana dalmak,
Kibirli olmak,
Bol vebal almak,
Kötüdür kardeş!

Batıla gelmek,
Boş yere gülmek,
Milleti...

Benden söylemesi, @ibrhim
1.4.2009 15:13:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Nisan 2009 Çarşamba 19:22:40
yÜREĞİNE SAĞLIK HACIM.kUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Nisan 2009 Çarşamba 19:21:11
Cemil der ki gurur duydum izlerken
Yine hüsran kaldı vuslat özlerken
Tüm vatanda bu tabloyu gözlerken
Sevmemek mümkün mü İzmirlim seni
Yüreğin var olsun sevgili dost.kUTLADIM SELAMLARIMLA.
İzmirlim, @cemil
1.4.2009 09:34:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Nisan 2009 Çarşamba 19:17:32
Bir gün göçüp gideceğim bu dünyadan
Gittiğimde sakın sevinip de eğlenmeyesin
Kalmaz sana da bu yalan dünya
Elbet sende gelirsin bir gün yanıma
Elbette şüphen olmasın gardaş.selamlarımla kutladıms selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Nisan 2009 Çarşamba 19:15:15
Sonsuzluğun,sahibine kavuşma gününde,
Taacettin dergâhında,
Fikir ve düşünce arkadaşınla,
Hakka yürüyüşünün arkasında.
Bugün,ben ağladım...Ankara ağladı
Vatan ağladı...Doğmamış bebek ağladı...

SEN,yaradanı seven,sen insanı seven,
Gönül adamı...

Son görev, @aşiyan052
1.4.2009 00:08:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 20:23:04
Dünya adamı değildin

Bir secde de eğildin

Mamak’ta üşüdün

Bir de sonsuzlığa giderken

Makamın Cennet olsun

Kurtuldun maskeli yüzlerden

Razıyız sizlerden

Yüzündeki nur sönmedi

Hüzünlü gönül gülmedi

Mesaj istersen bizlerden
...

Güle güle..!, @ferhan
31.3.2009 15:51:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 20:11:18
Ömer Çetinkaya vereni bilir,
Yüzüne turra’sın vuranı bilir,
Ecirinden soru soranı bilir,
Benim yüreğimde Kendin sır etmiş

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 20:09:24
bülbüller ötmesin, güller açmasın,
söyleyin kuşlara, bugün uçmasın,
resmini camlara, yollara asın,
muhsin yazıc’oğlu hakka yürüdü...

bağrımda dermansız bir yara bugün,
yarınlarım gibi kapkara bugün,
yas tutmuş ağlıyor ankara bugün,
muhsin ya...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 20:07:38
Duyarlı yüreğine sağlık kardeş.Selam ve saygılarımla kutladım.
Bir gül goncasıydı, @AYSE 09
31.3.2009 13:38:04
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 20:03:56
Yüreğine sağlık.Kutladım bu güzel mşiirinizi mselamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 20:02:52
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 20:00:01
Korku derdiğim yere ümitleri ekerek,
Hasatın mevsiminde bir haber bekliyorum.
Güftelerden vuslatın son gününü çekerek,
Bu ömrün tezgâhına saatler ekliyorum.

Atıfet ölmüş dehrin, narçiçeği açılmaz,
Tuğlasız dört duvarla birlikte yaşıyorum.
Hey...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 19:57:50
Sözü atma yabana
Yazık olmasın cana
Ses duyurmak düşüyor
İşte Şair Hasan’a

Kapattınız Tekeli
Uzansın devlet eli
Selam ve saygılarımla kutlarım.Ses duyurmak Hasana veya bana düşüyor ama duyan kim ki.Selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 19:56:03
Sevdamın yelpazesinde
Kanat çırparken bulutlar
Hayallerim hep senlidir
Sana dair tüm umutlar

Deli duman bir hışımla
Sarp dertlere eğilmişim
Bilki senden önceki ben
Gördüğün ben değilmişim

Şaha kalkmış ilhamlarım
Nağmeler düşmüş teline
D...

Umutlarım, @zekibekar
31.3.2009 14:13:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 19:53:35
Yürekler krizde mi, bu virüsü kim saldı
Kimlik erozyonda mı, hangi akım ne çaldı
“Neme lazım başkası düşünsün” miras kaldı
…………Uyanan nesil-i cedit, bilmem bizlere ne der
…………Çare çarmıhta aslı, derbeder mi derbeder

Yüreğine sağlık gardaş.Kutl...

Derbeder, @Bayram Ali Bülbül
27.3.2009 10:37:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 19:52:20

Kötülüğü unut,
Herkese ol umut,
Büyük sözü dinle;
Haklı sözü tut.

Kutladım selamlarımla dost şair.
Büyük sözü dinle, @ibrhim
31.3.2009 15:34:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 19:42:55
Vebali ağır bu aşkın,inan et taşıyamazsın
Vicdan buna elvermez ki;uğraşma başaramazsın

Bu tertemiz duyguları ,asla inkar edemezsin
Sevgiyle açılan güle;tuttup kezap dökemezsin

Yüreğin yetiyorsa git,bakmadan asla ardına
Gönül müsaade vermez;s...

Karşılıksız aşk, @ms-solmaz
31.3.2009 11:29:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
31 Mart 2009 Salı 19:35:56
Sevemedim bir türlü seni
Sevdirmedin
Tam inandım sevdim derken
Elimden aldın bir sevdiğim
Aldanmam artık güzelliğine
Kandıramazsın parlak güneşin ile
Gecen gibi oldu yüreğim
Karanlık kapkaranlık
Neden bukadar acımasız
Bukadar aldatıcı sın
Y...

Küstüm sana, @aydizer
31.3.2009 18:29:45
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.695
Şiir Okunma
2.376.290
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL