(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFASIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFASIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizi okur ve dinlerken bir hüzün fırtınasının ortasına savruldum.Aklım karıştı,ayaklarım dolaştı ve kendimi sevdanın çıkmaz sokağında buldum Ümit bey. Böyledir aşk yokuşları hiç iniş yoktur,dermansız da kalsanız o yokuşu tırmanmaktan asla vazgeçmezsiniz ve kahrolmayan aşık varmıdır? Güzel yüreğinizden kopan ve beni de içine alan bu dizeleri kutluyorum. Saygılar kaleminize ve bizi düşündürüp içine çeken şiirinize.
Sende yokluk, tende birlik dileğim, Sensiz hayat ölümümdür meleğim, Sensizlikten çoktan şaştı feleğim, Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Ümit Zeki sardı ahın gülleri, Koparmalı tüm pervasız dilleri, Kapattın da gönlümüze yolları, Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Emeğinize ve yüreğinize sağlık güzel ve anlamlı dizelerdi bu güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum harika bir şir okudum sayfanızda yine güzel yüreğine saygılar gönderiyorum kalemin daim olsun başarılar dilerim
"Sende yokluk, tende birlik dileğim, Sensiz hayat ölümümdür meleğim, Sensizlikten çoktan şaştı feleğim, Ah ettikçe sevdan beni kahreder…"
Bir sevda şiiri ki , ancak bu kadar güzel dizelere dökülebilirdi... Mükemmel olmuş.Yorumda çok güzel... Her iki emeğide yürekten kutluyorum Hürmetler...
Üstadım, ayakta alkışlıyorum, müthiş bir sevda şiiri özlenene..... Şarkı tadında ve Sevinç hanımın yorumu ile nostaljik müzik eşliğinde şiiriniz kusur olmuş......Yüreğinize sağlık. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla.....
Eserr her zamanki gibi mükemmeldi.Seslendiren Sevinç Hanım zaten her daim yorumunu beğendiğim bir ses ve şair dost.Her ikinizinde gönlünüze sağlıklar dilerim.Selam ve saygılarımla.
bu şiire yorum yazarsam abesle iştigal olur bu şiir için söyleyebileceğim tek şey var oda tebrik etmek okadar güzel okadar okuyucuya haz veriyorki tebrik ederim ç.ok güzel eser yüreğinize sağlık Sevinç hanımın yorumu da şiire başka bir tat katmış.
Sende yokluk, tende birlik dileğim, Sensiz hayat ölümümdür meleğim, Sensizlikten çoktan şaştı feleğim, Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Ümit Zeki sardı ahın gülleri, Koparmalı tüm pervasız dilleri, Kapattın da gönlümüze yolları, Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
iki sevdiğim yüreği değerli hocalarımı alkışlarken başarılarının devamını diliyorum...zevkle okuyup dinlemeye devam ederken, sevgim sonsuz selam ile saygımla ....
Sende yokluk, tende birlik dileğim, Sensiz hayat ölümümdür meleğim, Sensizlikten çoktan şaştı feleğim, Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi ve seslendiren nefes daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Sende yokluk, tende birlik dileğim, Sensiz hayat ölümümdür meleğim, Sensizlikten çoktan şaştı feleğim, Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Ümit Zeki sardı ahın gülleri, Koparmalı tüm pervasız dilleri, Kapattın da gönlümüze yolları, Ah ettikçe sevdan beni kahreder… GÜZEL BİR ŞİİR VE GÜZEL BİR YORUM...NE DİYEBİLİRİM Kİ...TEBRİKLER ÜSTADIM..SEVGİLERİMİ BIRAKTIM SAYFANIZA..
siir cok guzel ve seslendirme de bir o kadar guzel.birbirini tamamlayan iki guzel yurek misralar dusmus sevdalar,asklar yasanmisliklarda .ask seven icin izdirap,sevilen icin gurur,sevip de sevilen icin mutluluktur. seven ve sevilenlerin yureklerideki mutluluklarini olumsuz asklara yelken acmasi dileyiyle cok guzel bir siirdi. sevginin dilini iki seven yurek yasarsa askin guzelligi ordadir.tek tarafli ysanan asklar huzundur. dilerim ki tek tarafli yasanmaz hic bir yurekte.
Cok enfes guzel sozlerle bezenmis hece siirinizi haz alarak okudum ve Sevinc hanimin yorumuda bir harika olmus !Her iki yuregide gonulden kutluyorum.TEBRIKLER !!!! Sevgim ve saygilarimla
NILGUN tarafından 3/26/2009 3:15:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tanrım bu ne güzel dizeler böyle ne güzel fon ya yoruma ne demeli şiir muhteşem yorumla muhteşem ötesi olmuş sayglalr tebrikler her iki şairimize.. tebrikler yürekten...
gözyaşındaki sitemin,yüreğindeki ateşin kalemden kağıda akışının en güzel resmi bu şiir.söylenecek söz yok hocam.siz şiirinizde herşeyi söylemişiniz.sizin kaleminize .seslendireninde yüreğine sağlık,,,saygılarımla
her haliyle bir usta işi olduğu belli oluyor.çok güzel ve özel bir çalışma.henüz ses eklenmemiş.yarın sesli halini dinleyeceğim.emeğinize sağlık.saygılar
Ah ettikçe sevdan beni kahreder,
Yıllar yılı sevgisine kandığım,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Sevdalara düşen yürek iniler,
Sevdiğini gölgesinden günüler,
Uyutmuyor başka telde ninniler,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Baka baka gözlerine hastayım,
Öldürüyor bakışların yastayım,
Yanıp tüten sevdalara besteyim,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Sevdaların serildiği hasırım,
Varlığınla sevdalara esirim,
Kıymetim yok hesabında kesirim,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder.
Sende yokluk, tende birlik dileğim,
Sensiz hayat ölümümdür meleğim,
Sensizlikten çoktan şaştı feleğim,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
Ümit Zeki sardı ahın gülleri,
Koparmalı tüm pervasız dilleri,
Kapattın da gönlümüze yolları,
Ah ettikçe sevdan beni kahreder…
ÇOK MÜKEMMEL DEĞERLİ DİZELERİNİZİ GÖNÜLDEN KUTLARIM ŞİİR MÜKEMMEL SES FON HARİKA YÜREĞİNİZE SAĞLIK SAYGILAR