Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:17:47
Her insana mert olmak,
Yakışır dostlarıma
Zalimlere dert olmak,
Yakışır dostlarıma

Bulduğunu bölüşmek,
İyilerle görüşmek,
Gül bahçesine düşmek,
Yakışır dostlarıma.

Çalışarak kazanmak,
Hakikat için yanmak,
Her daim Hakkı anmak,
Yakışır ...

Yakışır..., @DurdxuŞahinx
7.4.2009 18:58:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:15:25
Hükmü kalmadı karın,
Tadı çıksın baharın,
Güzel olmaz mı yarın?
Diksen beni fidanla ...

Cana gelir kötürüm,
Ne de olsa büyürüm,
Aşkolsun sana ömrüm !
Geçtin koca yalanla !...
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA.
Sitem, @hyazici58
7.4.2009 19:59:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:14:19
Hasret koydun bu bülbülü güllere
Düşürdün beni sen dilden dillere
Mecnun ettin Alaettin’i saldın çöllere
Peşinde koşmaktan yordun vefasız

KUTLADIM SELAMLA DOST.NEFİS ŞİİRİNİZ SELAMLA
Vefasız(2), @alaettin usta
7.4.2009 19:55:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:12:44
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLARIMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:10:39
YÜREĞİNE SAĞLIK.kUTLADIM NEFİS ŞİİRİNİZİSELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:08:39
Karaosmanoğlu egoistleri
Dünyada görmese feministleri
Hiç takmaz geberen teröristleri
Fermanı yazmadan yıkıl karşımdan

YÜREĞİNE SAĞLIK.YIKLIMAZSA YIKACAĞIZ İNŞALLAH.SELAMLA KUTLAR GÖZLREİNDEN ÖPERİM ALİ GARDAŞIM
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:05:49
Selim düşün, var mı çıkışın başka ?
Koşarak varsaydın menzile keşke
Gönlünü düşürme saray’a köşke
Mahşer günü’nün hasadı tefekkür
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.kUTLADIM SELAMLA.sAYFAMA SÜREKLİ BEKLERİM SELAMLARIMLA.
Tefekkür, @semihcik
7.4.2009 18:26:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 20:55:34
Sevgimi anlatan bir şiir yazdım
Satırlara döktüm, bilesin diye.
Söylensin diyerek notaya dizdim
Birazcık insafa, gelesin diye.
*****
Gençlik yıllarına epey yer verdim
Gonca gül misali sunmaktı derdim
Bir ceylan yaratıp o gözle gördüm
...

*gönül sultanı*, @OZANMERDAN
6.4.2009 20:25:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 20:53:41
Mustafa Kemal komutasındaki
7.Ordu büyük başarı elde etti
Mondros mütarekesinden sonra
Suriye ingilizlerin eline gitti
Yüreğine sağlık gardaş.Teşekkürlerimi sunuyorum engin tarih bilgisin şiirleştiren kardeşime.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 20:50:50
Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamlşarımla.
Sana dargınım, @ibrhim
6.4.2009 20:32:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 20:49:35
AHISKALI nerde kardeşle bacı?
Her yüze gülene deme baş tacı,
Diyorlar dost olan söylermiş acı,
Riyakâr gülümser, dosttan sayılır

AHISKALI gardaşım.Kutladım bu güzel şiirnizi.HAz alarak okudum var olasın
Sayılır, @dilfin
6.4.2009 00:01:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 20:41:58
Efendinin vardır dizine katı
Kapıda bekliyor küheylan atı
Atında taşıyor fırıldak zatı
Yüzüne bakınca sevmedi beni

Geçerken selamı atmış köşeye
Muhabbet dostluğu koymuş şişeye
Hayatında yer yok sevgi neşeye
Çatınca kaşımı sevmedi beni

Naz...

Sevmedi beni, @FEVZİ ÜLKER
6.4.2009 18:50:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:28:02
Uçurtmalar misali yükseleyim göklere
Kırlarda sevgililer papatya taç takarken
Nazlı dere emsali su dökeyim köklere
Gözümdeki yaşlardan karanlığa sıkarken
***Uçurtmalar misali yükseleyim göklere
Yüreğine sağlık dost şair.Nefis bir şiir daha okudu...

Nisan yağmuru gibi, @maskosu
6.4.2009 12:27:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:25:23
Zeki Tombul ağlar kara yastadır
Gözyaşları şehit olan dostadır
Ateşin düştüğü yer Sivas’tadır
Bırakmayın beni can yoldaşlarım
Yüreğine sağlık dost şair.Allah mekanlarını cennet etsin.
İsmail güneş, @ZEKİ TOMBUL
6.4.2009 13:59:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:24:18
Boyu bir kırk velakin kilo sanki doksanlık,
Herhalde birazcık da aklında var noksanlık,
Ben bir baktım beğendim sanıyorum tam senlik,
……Sana ben bir kız buldum burnunu karıştırır,
……Bir de güzelliğini herkesle yarıştırır

Yüreğine sağlık abi.Bö...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:19:31
Ey“Ömrümün son demi” son baharım son badım
Dervişlerin deminde sana emanet adım
Yüreğim can çekişir göğe çıkar feryadım
Adını sayıklayıp yavaşça ölüyorum
Bil ki son nefesimde can seni diliyorum

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:17:59
Gecelerim sen oldun ve bütün sabahlarım
Vebalim günahımsın hemi de mübahlarım
Seninle son bulacak lisanımda vahlarım
Bu yürek acılara kirimektedir artık
Yüreğine sağlık dost Zeki.Kutladım bu güzel şiiriniizi selamşlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:16:16
Bu yurda lazımsın yerin dolamaz
Alperen ordusu öksüz kalamaz
Keş dağları sana mezar olamaz
Ne olur bir yerden çık gel Başkanım
Yüreğine sağlık gardaş.Gönül iste çıkıp gelmesin ama gelemz.Mekanı cennet olsun.Aziz milletimizin başı sağ olsun.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:14:17
Varımız,
Yarımız,
karımız,
zarımız,
narımız,
Ankara

Yüreğine sağlık.Selam larımla kutladım.
Ankara, @DurdxuŞahinx
6.4.2009 12:38:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:11:09
Yüreğine sağlık ferhan gardaş.Haklı söze ne denir.Kutladım selamla.
Sanal çocuk..!, @ferhan
6.4.2009 12:08:47
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.806
Şiir Okunma
2.376.916
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL