Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 15:04:00
Yüreğine sağlık dost kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:34:15
Yüreğine sağlık dost şair Cemil bey,Kutladım nefis şiirini selamla.
Kadavra, @cemil
13.4.2009 11:15:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:31:47
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Bağışla, @Şükran AY
13.4.2009 11:39:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:29:54
Her gün karşıma geçip
Tarardı saçlarını.
Geceleri gizlice
Öperdim uçlarını.

Nâzenîn dudağını
Dişinden kıskanırdım,
Birazcık gülüverse
Bahar geldi sanırdım.

Sırrımı anlar diye
Gözyaşı dökemezdim,
Tutuşup yanar diye
Âh bile çekemezdim.
...

Kırılgan aynalar, @YazganBestami
13.4.2009 10:14:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:26:52
Asla geri kalmayın
Hep daima ileri
Hasan sözü söylüyor
Dönmek yok asla geri

Çocuk 23 Nisan
Unutma verdi Atan

Hocam yüreğine sağlık.Kutladrım selam ve sevgilerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:25:36
Yüreğine sağlık.Luzumlu lüzümsuz.Kutladım nefis şiirini selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:23:40
Adnan’ım kıymetim olmadı
Gerçekten seven bulmadı
Yazacakta birşey kalmadı
Yine yorgunum bu sabah

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla Adnan bey.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:21:20
Şimdi sadece anılarımdasın Asiye
Aklıma gelir arada,sözlerin Veli/ye
Sana anmadım ama benzettiydim deliye
Velhasıl çileli biriydin sen ölesiye.

Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:08:37
Hak islamı yaşadıysan
Kötü yola gitmediysen
Batıla da uymadıysan
Sonun felah insanoğlu

Tam yunusca bir şiir.Kutladım gönülden dost şair selamla.
İnsanoğlu, @İhsan POLAT
13.4.2009 01:46:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
13 Nisan 2009 Pazartesi 14:05:07
Yüreğine sağlık dost şair.Anlamlı dizeler beğendim ve kutladım selamla.
Üç damla, @ibrhim
13.4.2009 10:11:35
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 20:52:22

Büyük bir aşkla çıkıp bu yola düşeli;
Katettin ovaları küheylân gibi bir bir...
Saadete ereceğin heyecanından belli,
İyi bil ki şanlı ordum zaman sana esir


Bir büyük dava uğruna sen seni aşarak,
Rüyanda tüllenen ötelerden renklerle..
...

Şanlı ordu, @Hüseyin TEKİN
12.4.2009 20:44:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 20:30:18
Evet dost "Sevda gülünce güzel"çok güzel dizlerdi.Kutladım selamla.
Gitme gönlüm, @ilhamialbayrak
9.4.2009 00:48:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 20:28:59
Kimseler görmez ağladığını.
Kalbinden damlayan yaşlar,
Yanaklarına süzülmez.
Polisler yürekten ağlar çünkü,
Gözyaşı dökmez.

Kimseler bilmez üşüdüğünü,
Karın,yağmurun altında.
Nefesin yeter de parmaklarının ucunu ısıtmaya,
Zamanın yetmez.
...

Adın polis, @ulkuduysak
12.4.2009 19:44:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 20:27:55
RABATLI aşkta öksüz, yalanız bu alemde
Unutuldu atıldı, çizildi bir kalemde
Ben sevgiyi ararım, ne işim var elemde
-- Açılacak ufuklar, hiç bitmez umutlarım
-- Yar üstüne kurulmuş, dünlerim yarınlarım
Harika bir şiir okudum sayfanızdan.Tebrikler...

Umutlarım, @RABATLI
12.4.2009 00:13:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 20:26:21
yüreğine sağlık kutladım bu Nefis şiirinizi.hele fon müziği harikad gönül dostum.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 20:23:32
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Dengin, @cebirin defteri
9.4.2009 07:38:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 20:18:35
Perdeleri yırtacak doğsa da yedi ışık,
Tutulamaz afakın sende divan karışık,
Uslanmaz noktayım ben naz kitabın alışık,
Reva gördüğün karlar yar olmuş yakar gönül.
Yüreğin var olsun gönül dostu.Selamlarımla kutladım bu nefis şiirinizi.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 11:09:07
Çukutlu coşunca öter bülbülü
Güzelim vatanda açmıştır gülü
Sanmayın dünyada yaşayan ölü
Bayram etti gönlüm insan olalı
gÖNLÜN VAR OLSUN SEVGİLİ DOST.kUTLADIM SELAMLARIMLA.
İnsan olalı, @FEVZİ ÜLKER
11.4.2009 11:38:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 11:07:09
Bir adam,
Onca yalanı gık demeden dinledi
Sustu.
Bir başka adam,
Adam gibi bir adam;
Hem dinleyene,
Hem anlatana
Nefretini kustu
Ve rahatlayıp o da sustu
Ne güzel etmiş ve sonu güzel bitmiş.Tebrikler selamlar,
O da sustu, @ibrhim
12.4.2009 09:41:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
12 Nisan 2009 Pazar 11:02:48
Ne de kâr,bulur anne illlâ da küs bebeği
Bir şey demez kız korkulu içi küs epeyi
Sarılır minicik bedene,yaştır nedeni?
Kız hep anne dediğine ilk kez der Allahtan

Yüreğinize sağlık kardeşim.Öldürmeyey Allah ölürmez elbet.Selam ve sevgilerle kutl...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.834
Şiir Okunma
2.376.985
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL