Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:10:05
Sabır sevdanın başıdır,
Anlamaya çalışalım.
Sevgi ve ahlak ışıtır,
Anlamaya çalışalım.

Korkmak mertlere yakışmaz,
Gönülden öte bakışmaz,
Olgun, kimseyle takışmaz,
Anlamaya çalışalım.

Akıllı yol alır durmaz,
Asla kimseleri yormaz,
Kıranl...

Anlamaya çalışalım, @ibrhim
6.4.2009 15:04:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:08:38
Nil’de suyun üstünde, görünce mat resmini,
Resmine âşık oldu, suya saldı cismini,
Hayallerle yüzerken, ağzı açık timsahın,
Midesine yazdırdı sanal aşık ismini

Yüreğine sağlık dost kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:06:45
Miskini’yi yola düzüm
Ben yârimi nasıl üzüm
İnciten dil değil lüzum
Lal ol dilim üzme yâri

Kutladım dost şair MİSKİN selamlarımla nefis şiiriniz.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:05:05
Kışın yağan karlarla örtülür
Habersizce giden sevdalar
Onun yokluğu öyle bir hissedilir ki
Kışın, uzun ve ayaz geceleride.......

Selamlarımla ktladım dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:03:45
Vatana hizmet aşkı ile sen
Kutsal bir yola çımıştın başkan
Kara kışa aldırma dan
Vatanı bizlere bizi ALLAHA
Emanet ettin uçtun be başkan

Helikopter düştü diye haber yayıldı
Yüreklere kor ateşi dağıldı
El açıp Rabbime dualar ettik
Hayırlı ha...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 18:01:54
Yağmurun, soğuğun, sıcağın
Mutlu, mutsuz anılarınla,
Sardın, sarmaladın bizleri..
Umut dolu bakışlarımız,
Sende ışık buldu.
Sevgi dolu kucaklarımız,
Seninle doldu.
Yarım kalan kültürümüz,
Sende yeşerdi, doğdu.
Senden kalan anılar, ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 17:55:16
Felekten beter sillen savurdu küllerimi,
Şikâyet etmiyorum perişan hallerimi,
Artık çıyanlar yesin Ümit’in dillerini,
Hasretim gül yüzüne bundandır ah-u zarım


Yüreğine sağlık.kutladım nefis şiirinizi selamla
İntizar, @ümit zeki soyuduru
6.4.2009 00:05:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 15:54:01
Sar bütün bedenimi,benliğimi,
Vuslatını, bana tatdırsın,
Seni bekliyorum, güzel yar....
Haberini bekliyorum.... esmer yarim

Yüreğine sağlık.Kutladım selamlaımla ÇAĞLAR (Adaş)
Bana kendini anlat, @monoroza73
6.4.2009 09:44:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 15:50:50
Ne ırkçılık,ne dincilik
Yakışır bize kardeşlik
Hüsran olur ayrıcalık
Ayrıcalık yapma dostum
Yüreğine sağlık.Gönülden kutladım
Ayrıcalık yapma, @ahmet umut
6.4.2009 12:43:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:35:56
Yüreğine sağlık.Kutladım selamla.
Nem kalır, @Ali Ekber Hırlak
6.4.2009 09:08:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:31:07
Yüreğine sağlık Adnan bey kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:28:49
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım seamlarımla.BOZOK diyarının yiğit insanı
Uzatmalar, @KNİSK
6.4.2009 08:48:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:26:41
Gerçekleri görenlerden,
Eyle bizi, eyle ya Rab!
Muradına erenlerden,
Eyle bizi, eyle ya Rab!

Hep ihlâslı kalanlardan,
Hayır, dua alanlardan,
Hakta karar kılanlardan,
Eyle bizi, eyle ya Rab!

Irmak gibi akanlardan,
Kötülüğü yıkanlardan,
U...

Dua, @ibrhim
6.4.2009 09:27:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:13:35
Ben ne şeytanlar gördüm,
---------meleklerle birdiler
Ben ne şeytanlar gördüm,
---------gönüllere girdiler

Bana verirken üzümden bir salkımı
Kendileri izinsiz bağlarıma girdiler.

Ben ne şeytanlar gördüm,
----------ak be! Ak’tı yüzleri
B...

Şeytanlar gördüm, @cemil
6.4.2009 09:41:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:09:56
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Susduğunda, @ÇARDAKLI
6.4.2009 09:45:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:07:45
Bülbül figan edip ötmüyor niye
Bahçemde güllerim yitti bu sene
Benim tüm benliğim yare hediye
Aradım bulamadım, gitti bu sene…

Ben gurbet ellerde çok yalnız kaldım
Hep yari düşündüm hayale daldım
Sılaya desteyle mektuplar saldım
Haber...

Bu sene, @Mahir Başpınar
6.4.2009 10:11:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:02:07
Anneme sarıldığım gibi
Kucaklasaydım barışı,sevgiyi
Ama ben zamansız büyüdüm
Keşke hep çocuk kalsaydım.

Yüreğinne sağlık.Geriye bir ah kaldı.Kutladım selamal.
Çocuk kalsaydım, @mozturk
6.4.2009 10:25:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 11:00:53
Yüreğin var olsun dost şair kutladım selamal.
Yol kestâneleri..., @kadiryeter
6.4.2009 10:19:44
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 10:58:59
İlkbahar heyecanı,canlanıyor bak doğa
Geçer mi sevdasından?bülbülde koşar bağa
Bilinçaltı yasaklar,der ki;takılma ağa
Kandım, yandım seninle,gülümsedim sabaha

Yüreğine sağlık kardeş.Kutladım bu güzel şiirini selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
6 Nisan 2009 Pazartesi 10:31:38
Bülbül’üm güllerin,sararıp soldu
Yalanmış bak bahar,tez hazan oldu
Üstüne yığınla topraklar doldu
Artık istesen de,çıkamazsın ki.

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım nefis şiirinizi selamla.
Ömür, @Bayram Ali Bülbül
6.4.2009 08:55:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.862
Şiir Okunma
2.377.093
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL