(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEFEKKÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEFEKKÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlim deryasının son sığınağı Damla damla düşen hal sağanağı Gönüller evininin gül barınağı Her seher vakti’nin tadı tefekkür .. harika bir tefekkür oldu bizlere.. kutlarım semihcik..
Ervahı dünyaya, senle taşıyan Anadan üryanım, tensiz üşüyen Gaflette sabırı,çokca kaşıyan Turu sinenin miâdı tefekkür.
Yüreğiniz dert görmesin. Çok harika bir şiir okudum. Her insanın aklı ermeye başladığı andan, ruhunu teslim edeceği a'na kadar yapmasını gerekli kılan bir olgu tefekkür. En azından; Bu aleme niye getirildim, ben kimim sorusunu tefekkürle sorması lazım her insanın. Allah cc sizden razı olsun.
Habilden Kabil’e nefis savaşı Ömür bir nefestir neyin telaşı ? İmandır kişiye yolda yoldaşı Kabir azabı’nın yâdı tefekkür
Resuli zişan’ın bize devridir Ezelden ebede Hakk’ın emridir Kulluk makamının yüce yeridir Tevazu dağı’nın adı tefekkür
İlim deryasının son sığınağı Damla damla düşen hal sağanağı Gönüller evininin gül barınağı Her seher vakti’nin tadı tefekkür
Gündüzden geceye hesap içinde Şekilden şekile türlü biçimde Vardığın sonuçta neden niçin de Her cürm’ün sonunda kadı tefekkür
Selim düşün, var mı çıkışın başka ? Koşarak varsaydın menzile keşke Gönlünü düşürme saray’a köşke Mahşer günü’nün hasadı tefekkür
SELİM BEY ALLAH CC SİZDEN RAZI OLSUN, HAYAT BOYU EN ÇOK İHTİYACIMIZ OLAN, AMA DÜNYALIK DIŞINDA ÇOK AZ MÜRACAT ETTİĞİMİZ, VAR EDEN VE VARLIK NEDENİNİ ÇÖZÜM MERKEZİ "TEFEKKÜR" "AKLINI İŞLETMEYENLERİN ÜSTÜNE PİSLİK YAĞAR" BUYURDUĞU GİBİ CENABI HAK'KIN AKLIMIZI AKILI VERENE İŞLETEMİYORUZ, TEFEKKÜRÜNÜZE TEŞEKKÜR, EN KALBİ SEVGİ VE SELAMLAR.
"Of içim ürperdi birden, mahşer günü Allahım başını eğmeyenlerden eyle bizi akpak çıkalım karşına... Çok güzeldi arkadaşımi yazdırttan yüreğinize sağlık kutlarım. Sevgi ile kalın."
Damla damla düşen hal sağanağı
Gönüller evininin gül barınağı
Her seher vakti’nin tadı tefekkür
..
harika bir tefekkür oldu bizlere..
kutlarım semihcik..