Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:58:46

Sabah güneşini gördü pencerem.
Baharın dalları güldü gülecek.
Tabiat uyandı ne büyük görkem.
Hayaller gerçeğe döndü dönecek.

Bir güvercin uçtu kanat çırparak
Papatya doğruldu gerdan kırarak
Güneş’in ışığı daha da parlak
Umutlar zirveyi gör...

Yaşama sevinci, @ulkuduysak
9.4.2009 19:04:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:45:21
Emekli memur işçinin
Esnaf ve de çiftcinin
Dahiliyeci ve dişcinin
...............Umut reisiyim

Adnanım gönlüm iyilik dolu
Ayırmam asla sağ ile solu
Allah vermiş bize bu yolu
.........Doğruların reisiyim
Tebrikler Adnan bey,Teşekkürlerimi su...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:43:14
Varsın karşılasın geceyi sabah
Varsın melekler de yazsınlar günah
Pişman olup bir gün eder miyim ah
İdam sehpasına kur’alıyım ben
Yazı ona çıktı turalıyım ben
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Yaralıyım ben, @Kadir YILDIZ
1.4.2009 21:36:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:42:14
Yüreğine sağlık dost şair.Mekanı cennet olsun Don başbuğun
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:39:21
Bildim sen de sabır çok bol,
Gönlüm der ki hep böyle ol,
Her gün daha da uzar kol,
Gülmelisin güle dostum.

Zihnim sevgiyi heceler,
Etrafı sardı geceler ,
Boşa uğraşır cüceler ,
Gelmelisin göle dostum.

Yeter artık güleceğim,
Gerçekleri bi...

Dosta hitap, @ibrhim
9.4.2009 15:26:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:38:17
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:33:27
Ümit’in canı ne ki, kurban seven canlara!
Gam düşürdün gönlüme düşmeyesin gamlara,
Yeter ki hükmü sen ver razıyım idamlara,
Bir kez hükmünü versen gönlüm gülistan olur,
Sevgiyle coşan gönül dillere destan olur
Yüreğin var olsun Sn.Ü.Zeki bey.Kut...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:31:42
Yüreğine sağlık.Öyle baharlar özlemi içerisindeyiz ki.Gönlüne yüreğine sağlık selamla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 19:29:54
Bir dalda bir gül idin
Koparamaz kul dedin
Mazide kaldı adın
Söyle şimdi nerdesin..


Gençlik hevesi, uydun
Acele karar verdin
Benliğe pusu kurdun
Yerin söyle,nerdesin


Her şeyin sonu düşün
Geçmiyor henüz yaşın
Ağırır dertsiz başın
De...

Nerdesin..!, @ferhan
9.4.2009 11:24:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
9 Nisan 2009 Perşembe 15:06:35
Uyuştu zihinler görürsün serap
Yolunu şaşırdı nesil Türkiye
Küreselleşirsen olursun harap
Titre kendine dön kasıl Türkiye

Umudun kırıldı her bir işinde
Dört yanın sarıldı herkes peşinde
Düşmanlar gülüyor gece düşünde
Hoyratça yerinde basıl T...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 21:04:13
Yüreğine sağlık dost.Kutladım selamla.
Azıcık düşün hele!, @ibrhim
8.4.2009 16:17:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 21:02:33
Yüreğine sağlk gardaş.Kutladım selamla bu nefis şiirinizi
Zemherime can, @KURULTAY
8.4.2009 17:53:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 20:58:34
Yüreğien sağlık kardeşim.Sayfama girerek yorum yama lutfunda bulumuşsunuz.Yorumunuz tarafımdan etkiliyorum olarak değerlendirlimiştir.Sağ olun kardeş.Kazancım sizlergibi iman sahibi şaie ve yazarlarla tanışmak benim içinşeref oldu.27.03.2008 de beyin...

Vay haline!. ., @dağ gülü
6.4.2009 01:44:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 19:11:16
İçimde yeşeren son yapraklar
Dökülene kadar
Keyfini süreyim yalancı baharın...

Ne olur
Zorlama beni hayat...

Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
Zorlama beni hayat, @Aysel Var
26.3.2009 00:30:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 13:40:16
Yüreğine sağlık kutladım selamla.
Denizlerin türküsü, @cemil
8.4.2009 09:40:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 13:37:09
Sevdâ öksüz, sevinç hasta, bahar yanar, yaz ağlar,
Güfte dertli, beste küflü; teller kopar saz ağlar

Gönülden kutladım selamla.
Saz ağlar, @ibrhim
8.4.2009 09:33:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 13:30:41
Hak’tan ayrı değil âlemi nizam,
Kim neye kadir ki, ben neyi bozam,
Yaralım Göz oldu, bütün her azam,
Eğride doğruda BİR görür oldum

Yüreğine sağlık dost.Bir görmek,bire varma ne mutlu böyle gören düşünen ve bu gaye ile yaşayanlarar.selamla kutl...

Eğri?-doğru?, @Mustafa Yaralı
8.4.2009 00:00:54
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
8 Nisan 2009 Çarşamba 13:23:31
Büyük bir haz alarak okudum güzel şiirinizi selamlarımla dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:24:28
Çukutlu diyor ki yazıyor kitap
Akıl sahibine ediyor hitap
Haktan ayrılırsan olursun bitap
Kıskanan patlasın gülen çatlasın
YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
7 Nisan 2009 Salı 20:20:11
KUTLADIM NEFİS ŞİİRİ SELAM VE SEVGİLERİMLE.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.864
Şiir Okunma
2.377.113
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL