Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Nisan 2009 Cumartesi 14:42:01
Karaosmanoğlu öldü dervişler
Yazık islamı hor görüp yermişler
Bizi bitirmeye yemin vermişler
Mandacı yavşağı sahte müslüman

Aynen öyel Ali gardaş.Kutlarım bu çok ama çok güzel şiirini ve yüreğinden öptüm.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Nisan 2009 Cumartesi 14:33:33
Aş da sabahın, iş de sabahın,
Ve sendeki mal mülk Allah’ın,
Elindeki mal mülkle öğünme,
Hani malın diye, olur soranın.
Doğru dersin abi.Yüreğine sağlık.Kutladım selamla bu nefis şiirinizi.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Nisan 2009 Cumartesi 14:31:52
Gerçekten sevenler unutamaz ki.
Kanayan yarayı kurutamazki.
Ağlayan gözleri uyutamaz ki.
Bunları göze al öyle sev derim

Yüreğine sağlk güzel kardeşim.Güzel demişsiniz ancak bazen gönül ferman dinlemez.Asi olur işte.selam ve sevgilerimle kutladı...

Nasihat, @sonbahar53
18.4.2009 00:04:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
18 Nisan 2009 Cumartesi 14:28:52
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Bugünlük, @ibrhim
18.4.2009 14:18:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
17 Nisan 2009 Cuma 21:03:09
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.İLK DEFA SAYFAMI ZİYARET ETMİŞSİNİZ DİYECEKKEN SİTEYE YENİ GELMİŞSİNİZ.HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN.KUTLADIM SELAMLA.
Ahu, @kellecioglu halil
17.4.2009 19:52:19
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Nisan 2009 Perşembe 20:13:08
Bir mutluluktu seninle yaşadığımız anılar
Seni seviyorum dediğinde yaşıyordum ben
Hoşçakal ey sevgili bu son çığlık
Gelsende yokum toprak oldu bedenim

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selam ve sevgilerimle.
Gelsende yokum, @kaderimol
16.4.2009 13:38:40
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
16 Nisan 2009 Perşembe 20:11:27
Yüreğine sağlık Musa gardaş.Kutladım selam ve sevgilerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 22:08:54
Günün en sakin vaktinde çiçek ve kuş Gülfem
Hem birbirine benzer hem de ayrıdır cinsleri
Ellerin avuçlarımda bilirim çehrem nasipsiz
Sabahın aydınlığını gözlerinle yaşarken günahsız
Neden çığlık çığlığa büyür feryadım Gülfem

yÜREĞİNE SAĞLIK D...

Gülfeme sitemdir, @Sinan YILMAZ54
15.4.2009 01:28:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 20:20:38
Yanıyor şu yüreğim,
Söyleyemem derdimi.
Kan ağlıyor şu kalbim,
Anlatamam sevgimi.

Ağlıyorum durmadan,
Duymuyorlar sesimi.
Derdim nedir sormadan,
Kınıyorlar hep beni.

Acıyıp artık bana,
Tutsana ellerimi.
Düşmanmıyım ben sana,
Açsana şu ...

Beterim, @zaloğlu
15.4.2009 11:48:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 20:03:58
bahar yeli esti izmir gökyüzününde
bin kucak dolusu sevgiler güle öz’e
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 20:02:18
yÜREĞİNE SAĞLIK.KARDEŞMİ KUTLADIM NEFİS ŞİİRİNİZİ SELAMLA.
Mavi deniz..., @Babacan24
15.4.2009 00:00:21
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 20:00:15
kUTLADIM NEFİS ŞİİRİNİZİ SELAMLARIMLA.
Gök deniz güneş, @AYSE 09
15.4.2009 00:04:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 19:52:40
GÖNÜLLERİN BAHARI farklıyız biz,
Türk-Kürt-Laz-Çerkez kardeşiz hepimiz,
Kardeşliktir bizim çıkış kapımız,
Ağzımızda bak intihar hapımız.
Yüreğine sağlık Şükrü bey gardaş.sENİ BURDA GÖRMEK NE GÜZEL.bUNDAN SONRA AYNI YERDEYİZ İNŞALLAH.kUTLADIMsELAM...

Farkımız, @somuncu
14.4.2009 19:08:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 19:50:01
Yüreğine sağlık dost.Kutladım nefis şiiriniz."Gözüm gözünde kaldı"demiştim bende bir dizede
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 17:23:48
Yüreğine sağlık.Nefis bir eser okudum gönül sayfanızda elemlarımla.
Penceredeki damla, @ilhamialbayrak
15.4.2009 01:18:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 13:06:42
gençlik öne çıkmış, belli
domates,biber soğan yerken
yaşlı,hasta,yalnız anası dururken
bir kuru ekmek parası zor bulurken
hayale dalmış ……
haziran güneşi bu……..…çarpar genci…
………………………..
üreğine sağlık dost.Güzel di..
Genç ve hayal, @Cemal Erkoç
15.4.2009 00:00:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 12:58:46
Deniz bittiyse yapacak birşey yok dost.Kutladım selamla.
Hâli yaman, @ibrhim
15.4.2009 11:43:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 12:55:27
Cetvelle çizilen bu sınırlar, şimdi talan.
Koskoca fiyaskoyla, temelinde bir yalan.
Pembe rüyayla gördük, sevr elimizde kalan.
Dualarla yâd edip, Hakka sen de dilek tut
Yüreğine sağlık Ahmey bey gardaş.Kutladım selam ve sevgilerle.
Dilek tut, @AhmetÇelik
10.4.2009 11:59:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 12:53:32

Vay beni, beni de düçar’ım beni
Terk etme vaktidir bu koca hanı
Ne yapsam gelmedi aşkın mihmanı
Sizde bir kıvılcım fer bulunmaz mı
Eller gibi bana yar bulunmaz mı
Bulınmaz dost.Dünya büyük olsa bile han küçük olunca yatacak yerde,yarda bulunma...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
15 Nisan 2009 Çarşamba 12:51:26
Adaleti duysan benzin solarmış
Davetsiz sofrana zengin dolarmış
Yüzünü görenler saçın yolarmış
Davulsuz düğünde zurna çalarsın
Harikasın dost.kutladım selam ve sevgilerimle anlam dolu şiirinizi.
Zurna çalarsın, @FEVZİ ÜLKER
15.4.2009 12:15:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.846
Şiir Okunma
2.377.030
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL