Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 13:52:21

Hangi demin hayaliyle yaşasam,
Umut ağlar,vuslat ağlar,an ağlar.
Hangi kolun, omuzuna baş koysam,
Vefa ağlar ,sefa ağlar,can ağlar.

MERHABALAR KALEM DOSTU İNSAN ;
YÜREK SESİ DİZELERDİ....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYD...

KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 12:59:09

MERHABALAR KALEM DOSTU İNSAN ;
KENDİNE VE İNSANLIĞA FAYDASI OLMADAN OT GİBİ UZUN YAŞAMADANSA, KENDİNE VE İNSANLIĞA FAYDASI OLARAK KELEBEK GİBİ YAŞAMAK DAHA ANLAMLI DEMEK İSTİYOR FİNALDE ŞAİR....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYD...

Kelebekler, @glenay
22.4.2013 00:02:16
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 12:48:33


can çekişmeleri inletiyor beynimin her yerini
kan sızıyor her gece
gecelerimi bölen rüyalarımdan.
karabasanlar hazırda bekliyor
yastığımda kalan kokunu alacaklar
korkuyorum.......

ÖĞTRETMENİM MERHABALAR ;
YÜREK SESİ DİZELERDİ....ÇOK Ç...

Dayanabilir misin?, @nergizA
21.4.2013 15:01:54
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 12:35:47

Yoksa, sen de mi
Yoksa, sen de mi kaçıyorsun, senden
Sen de mi unutmak istiyorsun, seni
Beni de al teknene hadi!
Birlikte unutalım acı geçmişimizi.

MERHABALAR KALEM DOSTU İNSAN ;
FON MÜZİĞİ DE ÇOK HOŞ VE ŞİİRE FARKLI BİR HAVA VERMİŞ.........

Hey kaptan, @Hatice Dökmen
22.4.2013 10:48:14
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 12:33:08


Kal gittiğin yerlerde, geriye gelme sakın!
Artık benden uzak ol, dilediğine yakın.
Her günün bayram olsun; allar giy, ziller takın!
Vuslata hayâl kurmam, senden umudum bitti!

HOŞ GELDİNİZ GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HECE ŞİİRİ YAZMAK ELBETTE MAHA...

KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 11:42:56


Para neymiş, çuval ile olsa da
Bahar neymiş, çiçek ile dolsa da
Vazgeçtim hepsinden, ilaç olsa da
Beni mecnun eden aşkın elinden

Gözlerine kainatı veririm
Beni senden mahrum etme sevdiğim
Sana hasret için için eririm
Beni mecnun eden aşk...

Aşkın elinden..., @AYDINK
21.4.2013 01:15:32
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 11:00:52


Bir dünya yitirdim geçen günlerimde
Bulan bir var mı?
Yıldızlarda mı bulurum
Yoksa hayallerimde mi?

DEĞERLİ ÖĞRETMENİM MERHABALAR ;
LAYIK OLDUĞUNUZ VE DÜŞLEDİĞİNİZ DÜNYAYI BULMANIZ EN İÇTEN DİLEĞİMDİR.....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR...

Dünya, @canandemirel
22.4.2013 10:22:54
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 10:58:38


soğuk ve acımasız portre duruyor
isyanın tam kapısında
bozkırlar düşmüş saclarıma
____ay ışığında...


gözlerimi kan çanağına batırıyorum
örselenmiş incinmiş darma dağınık
düşlerim/de
yarım yamalak pamuk ipliğine bağlı yüreğim
yine tepe...

KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 09:35:22
GÜNAUYDIN DOST KALEM
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ PAYLAŞIMDI..YÜTREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA..
___çok geç___, @keklik pınarı
25.3.2013 23:51:31
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 09:12:48


Canım yandığında örneğin
Bilirdim yetişeceğini, güvenirdim
Dağ gibiydin sırtımı yasladığım
Sana ne nazlar ederdim, anladım ki
Yokluğunda ölesiye özlermişim…



Neden ve niçinlerimiz yoktu
Soruyla geçiştirmezdik anları
Bütün sözler sevgi...

KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 09:05:22


dağınık olmalı yuva dediğin, dağınık
sevgi sağanağı ıslatmalı her kareyi
gülüşler uçuşmalı, kapılardan odalara
hava mis gibi çay kokmalı, en çok da baba
anne, yâr kokmalı, dağınık olmalı yuva dediğin….
….dağınık….

GÜNAYDIN HATİCE HANIM ...

Dağınık olmalı, @haticeak
20.4.2013 00:28:50
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 08:58:53


Bak buz tuttu ellerim, ellerinsiz çok üşüyorum
Ayağa kalkmaya çalıştıkça hızla yere düşüyorum
Nedir bu Kalabalık, neden toplanmış bu insanlar
Bu örtüyü örten de kim üzerime
Burası neden bu kadar dar
Tabutta taşınan ben miyim
Yoksa tanımadığ...

KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 08:53:23


Atatürk’ten emanet, güzel ülkem bizlere,
Devrimleri ışığımız, inanmayın sözlere,
Yıkamazlar vatanı, sözüm kara yüzlere,
Bu topraklar bizimdir, bölemezler bilesin

Bin dokuz yüz yirmi üç, Cumhuriyet kuruldu,
Bağımsızlık uğruna, binlerce can ...

Bölemezler bilesin, @onurumsun
20.4.2013 10:31:57
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 08:50:32


Mecnûn diyorlar sana, Leylâ’n oldum olalı
Mekânınmış hep çöller, betin benzin solalı
İçinde büyüdükçe hasretim volkanmış ya,
Görmezmişsin hiçbir şey, kalbe ateş dolalı.

GÜNAYDIN KALEM DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU ...

Doğru mu, @babidim
21.4.2013 08:26:59
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 08:47:21


Dünya bir han, bizler yolcu
Konan elbet göçer bir gün
Ölüm denen o şerbeti
Kana kana içer bir gün

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
EVET HAKLISINIZ " her canlı mutlaka ölümü tadacak bir gün " DEMİYOR MU YARATAN...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU B...

Cevabın varmı, @Minos
21.4.2013 14:44:00
KNİSK
@knisk
22 Nisan 2013 Pazartesi 08:15:30

Unut!

Nisan yağmurları ile gelen acıların hepsini tek bir dilden

Dokun yüreğime

Tek bir söz bile etmeden





Gel sana bakan gözlerim ol!

Gel açtığın yaraları saranım ol!

Tükenirken bu emanet beden

Gel sol yanıma dermanım ol...

Cansızım, @Funda SAĞLAM
21.4.2013 22:02:26
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 13:22:29

Kestiler annem genc yaşta gülmemi
Düşman etiler yavrumu gülemem annam
Yazdılar cizdiler yallanla düşman etdiler
Gülen yavrumun yüzünü soldurdular

İlk gördüğüm günden icimi sızı kapladı
Kalbimden bir damla kan damladı sendım
Canım oğlumu gün...

KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 12:38:24

Giderken karanlık koydun her yanı,
Zemheri soğukta bıraktın beni,
Aklıma gelirken binlerce anı,
Her yan senli izler gittin gideli.


MERHABALAR KALEM DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRME...

Gittin gideli, @havva keskin
19.4.2013 00:02:30
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 12:37:02


Cehalet meşalendir duraksız savunursun
Yarım yamalak olan, fikrinle avunursun
Hakk yeni akıl verse gidenle övünürsün
Bir baltaya sap olup, adam olmadın Hıdo

IŞIK öğüt yetmedi askıda kaldı sözler
Yaptığına şerh düştü izleyip gören gözler
B...

Hıdo, @zaralıeren
19.4.2013 00:00:16
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 12:20:41

Senin ile dolu iken hülyalar
Ne bir haberin var ne de ümit var
Kahve telvesinde üç güne kadar
Geleceksin diyen fal olmaz olsun

Bir çare yoksa da ızdırabıma
Mutlu, sağlıklı ol, sen bakma bana
Derinlere düşen gönül yarama
İlaç için para, pul...

Olmaz olsun .., @AYDINK
18.4.2013 13:36:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.771
Şiir Okunma
1.218.472
Yazı Okunma
38.841
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL