Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 15:12:15

Gönlüm bir masal kuşu gibi uçtu

Kayboldu maviliklerin arasında

Kırk yerden kırılmış kanatları

Konacak bir dal arar

Bu yalan dünyada

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU ARKADAŞIM ;
DİLEĞİM GÖNÜL KUŞUN EBEDİ KONACAK BİR DAL BULUR İNŞALLAH....YORUM...

Duydun mu ?, @siyahgecem
23.4.2013 15:40:00
KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 14:58:08

Anla artık uzun lafın kısası,
Ayrılığın büyük olur tasası,
Lamı cimi yoktur aşkın şakası,
Terkedip de yâr gidene demiştim.
Bana değil ele güne demiştim.

GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT ...

KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 14:56:42

Nemi dudağımda çağlayandı gecenin
kibirli bir zaferin narasının
Maviden hiddetler takınmış gözleri..

Kaçınılmaz ve sınırsız güderken
Sessizliğe alıştırmaya kendini..
Nasıl söylenir ki terk edilmişliği

Canımda can diye dolaştırıyorum seni,...

İşte kalbim..., @Tuana Çelik
1.5.2013 09:53:38
KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 13:20:09


Bir sen anlarsın beni.
Aynı yerdendir yaramız.
Aynı anda kanarız.
Bir çığlık düşer sulara
Dalga dalga yanarız.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN;
BAKARMISINIZ ŞU DİZELERE ...HARİKAYDI GERÇEKTEN..HER ZAMANKİ GİBİ GÜZELDİ YİNE...
ÇOK ÇOK ANLAM...

KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 10:37:51

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.

KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 09:33:41


Özün söze düşünce yüreğim ısınıyor,
Anladım MEVLAM beni sensizlikle sınıyor,
Gam çökünce geceme inan içim kanıyor,
Sen gelmezsen bir tanem hasretim nasıl biter...?


Olmuyor sensiz hayat sevdam serden gitmiyor,
Gücüm ne yüreğime ne kendime...

Olmuyor sensiz..., @huzun bulutu
1.5.2013 22:40:19
KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 09:32:30

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
ALLAH ZİŞYARET VE DUALARINIZI KABUL ETSİN.
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Elveda, @yükseli66
1.5.2013 21:12:41
KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 09:30:37


Günlerce kan - ter içinde tünel kazdı
Ulaşamadı, rüyalarında gördüğü melek yüzlü Şirin’e,
Aylar -yıllar geçti aradan
Ferhat ile Şirin’i buluşturmadı yaradan,
Akşamlar akşamları kovaladı
Keskin havaya bürünmüş güneş batıyordu,
Umudu kalbinde...

Yolcu !, @ipekyolu
1.5.2013 16:28:57
KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 09:21:11


Sevgide vuslat yoksa, bedbaht olmak niçindir?
Sanki murat; üzülmek, hüsran tatmak içindir,
Mutsuzluk mahvetmişse, aşkta zafer, hiçindir.
Tahammülüm kalmadı, ya bulut ol ya da yel,
Belki çok geç olmadan, elem sağlamadan gel.


Harabım yürek...

KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 09:15:39

Gündüzleri tarlada, geceleri burdayım.
Hiç sormadın halimi,bilsen nasıl dardayım.
Akan sular söndürmez, alevlenen hardayım.
Ne tat kaldı ne de tuz, soframdaki aşımda.

Bahçedeki çitleri örümcekler bürüdü.
Dağdan inen çakallar bahçemizde ürüdü...

Umutsuz bekleyiş, @gül peri
1.5.2013 13:18:29
KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 08:52:31
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
HAYATIN HEP TOZ-PEMBE OLMADIĞINI SİYAH BEYAZ RENKLERİNİDE GÖSTEREN DİZELERDİ..
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Baştadır başta, @Minos
1.5.2013 10:25:20
KNİSK
@knisk
2 Mayıs 2013 Perşembe 08:49:15

Bir yalan, hangi amaç için söylenmiş olursa olsun, her zaman, en kötü gerçekten daha kötüdür.
Ernesto CHE Guevara


Sen, kavgamın içinde bir insansın, sevgilim,
seni sevİyorum.
Nazım HİKMET

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
HER ZAMANKİ GİBİİÇER...

KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 13:52:12


Bir gün dirilir elbet çehresi
Avuçlarında karıncalar
Havanın sert soğuğunda ayaklarını
Taşları söker gibi üşümesin diye yere vuranlar

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN;
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUT...

KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 13:49:25

kendi soyuna küsen soysuz bir katil savaş
paradoksları para kimliksiz fail savaş
Şairler harflerine bağlasın beyaz bir ip
dünyada dolaştırsın "yurtta sulh!" deyip deyip



savaş zengin işi ve depresif adamların
çıkarları yüzünden ödenmiş bi...

Mariana çukuru, @Müjgan Akyüz
1.4.2013 17:08:55
KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 10:36:36


Acısıyla tatlısıyla
Bizimdir onlar
Hatıralarla kesişir
maziye giden yollar

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN;
GÜZELDİ YİNE...ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYG...

Benimsiniz, @Minos
30.4.2013 10:26:10
KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 09:12:39
GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
GÜZELDİ ...ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 09:10:27


Gözyaşlarım senin için akıyor
Mutlu yıllar bebeğim.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
RRESİMDEKİ GÖZ YAŞI VE MASUMİYET HÜZÜNLENDİRDİ BENİ..ÇOK MANA VARDI O YÜZ İFADESİNDE..
ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUT...

KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 09:06:37

Sen gülümseme nedenim
Sen yüzümden gitmeyen tebessümüm
Sen sıkıntılarımı unutturanım
Sen gözümü açma nedenim
Sen umudum
Sen gözümden sakındığım
Sen vazgeçilmezim
SEN BENİM HERŞEYİMSİN!!!!

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
GÜZELDİ ...ÇOK ÇOK AN...

Sen!!!, @Birgül OTLU
24.4.2013 07:06:38
KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 09:04:16


Gönlümde bir hiçsin yerin yok artık
Solan o güllerin yeşermez artık
Kalbimde aşk değil,’’Sen bittin’’ artık
Çünkü ayrılmayı, sen istemiştin....

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
HER NE KADAR YUKARIDAKİ DİZELERDEKİ GİBİ SESLENSEDE DİL, GÖNÜL ÖYLE...

KNİSK
@knisk
30 Nisan 2013 Salı 08:59:18


" SENİ SEVİYORUM .." deyişim var ya?
İki damla akıtılan göz yaşına değmez mi sence?...

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN;
GERÇEKTEN GÜZELDİ ...RESİM VE ŞİİR ÇOK ÇOK ÖRTÜŞMÜŞ... ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYO...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.759
Şiir Okunma
1.218.427
Yazı Okunma
38.838
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL