Yoğun bir sessizlik bu günlerde benliğimi saran Dalgın ve bir o kadar umursamaz Umudu yitirmek gerek aslında her şeye rağmen Gönül isterki gelsin sevdiği Anka kuşunun kanatlarında Sevgi aksın tüm gönül çeşmelerinden sonsuzluğuna…
Gene yıldızlar doğsun toprak ananın tavanına Ay kıskansın çiçekleri, uçan kelebekleri Kuş ve kurbağa sesleriyle dolsun dereler Bereket yağsın tarlalara eskisi gibi…
Ekinler boy versin başak/başak Yeşilin her tonu kaynaşsın günün güzelliğiyle Papatyalar tempo tutsun baharın mis kokularına Tembel kaplumbağalar çıksın yem yiyecek aramaya…
Derken; Düşler kurduk sayılan başlıklarla, bulutlar yorgandı üstümüze Baharı göz göze, diz dize karşılayacaktık belki seninle Bir yerlerde hata yaptık sanki, umut ettiklerimizin aksine Bu gece de nöbetlerdeyim... Sanma seni bekledim Gelmeyeceksin/ ki elin elimde değilse ben hep böyleyim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben hep böyleyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben hep böyleyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derken; Düşler kurduk sayılan minval üzre, bulutlar yorgandı üstümüze Oysa baharı göz göze, diz dize karşılayacaktık seninle Bir yerlerde hata yaptık sanki, umut ettiklerimizin aksine Bu gece de nöbetlerdeyim... Sanma ki seni bekledim Gelmeyeceksin/ ki elin elimde değilse ben hep böyleyim…
DEĞERLİ İNSAN GÜNAYDIN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ...SELAM VE SAYGIMLA
Yürek sesin hiç susmasın sevgi selamlarımla....