Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 12:19:37


Bir bendesin bir uzakta
Bir özgürsün,bir yasakta
Hergün hergün konuşsak da
Yetmiyor ki öbür yarım

MERHABALAR KALEM DOSTU İNSAN ;
SEVGİ SESİ DİZELERİYDİ....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİY...

Öbür yarım..., @sevgininsesi
19.4.2013 11:00:24
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:47:02



Tek engel mesafeymiş meğer,
Uzaklık ne ki ? Aşk her şeye değer.
Yürekten seven görmeden de sever,
Kimileriyse düşünmeden çekip gider.


Kader mi, alın yazısı mı bilinmez,
Aşk bu, istesen de silinmez,
Birini sevmek için bir ömür yetmez, ...

KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:43:37


Derken;
Düşler kurduk sayılan minval üzre, bulutlar yorgandı üstümüze
Oysa baharı göz göze, diz dize karşılayacaktık seninle
Bir yerlerde hata yaptık sanki, umut ettiklerimizin aksine
Bu gece de nöbetlerdeyim... Sanma ki seni bekledim
Gelmey...

Ben hep böyleyim, @haticeak
19.4.2013 07:17:22
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:41:03

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HER ZAMANKİ GİBİ YİNE HARİKA..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ...SELAM VE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:39:30


Kaderse düğümleyen çözer mi akl-ı selim
Ceylanın yurdu olur bir avcı kulübesi
Kaçmayı düşünmezdi kalbi kalbine teslim
Ezelden imzalıyken bu oyunun sobesi


Unutup birgün ben de müzmin ıssızlığımı
Dalıverdim sulara henüz çıkmadan izin
Çözm...

KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:37:31


Unuttum düş kuruşunu
Yüreğine sarışını
Aşka ölüm vuruşunu
Bulduğumu söylemedim

Her günüm yıl değil asır
Yaralarım tuttu nasır
Sevdasına sadık esir
Olduğumu söylemedim

GÜNAYDIN KALEM DOSTU İNSAN ;
HER ZAMANKİ GİBİ YİNE HARİKA..ÇOK ÇOK...

Söylemedim, @guleseryorulmaz
18.4.2013 21:52:15
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:36:14


Senden önce unu/tuşumu sereceğim ipe
Böleceğim parça parça anıları
Toplayacağım resimleri bir bir
Bir kibrit çakacağım yanışına
Külleri toplayıp ellerimle
Savuracağım esen rüzgara
_______________Sonra bir sigara yakacağım keyiften
________...

Unutuşun gibi, @ghost rose
18.4.2013 20:23:06
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:33:59


Sana umutlar getirdim
Hasat tarlalarından

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ...SELAM VE SAYGIMLA
Özüm, @TÜLİN ÖZTUNÇ
18.4.2013 16:50:07
KNİSK
@knisk
19 Nisan 2013 Cuma 08:31:28

Gözlerimin feri soldu
Hayat bir cehennem oldu
Mevsimler hep hazan oldu
Yaz gelmiyor sen gideli

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ....

Sen gideli, @Minos
18.4.2013 16:12:23
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 14:15:41

MERHABALAR KALEM DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ...SELAM VE SAYGIMLA
Bilmezsin ki, @mustafafhl
15.2.2013 21:37:45
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 14:11:11
MÜDÜRÜM MESLEĞİNLE İLGİLİ DUYGULAR SEMBOLLEŞMİŞ YİNE..HARİKASIN..KUTLUYORUM EMEĞİNİ..SELAM VE SAYGIMLA..
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 13:20:44

soruyorum şimdi
Allahsızken Allaha secdenize kim inanır

ÇOK MUHTEREM GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ELBETTE BU YANAN CAN HEPİMİZİN OLMALI..HEPİMİZİN ANASI BACISI KARISI KIZI VAR..TIPKI SAMİMİ DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİ ŞİİR OLARAK SESLENDİREN ŞU KALEMİN Vİ...

KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 11:33:00


gözünü taktığın gökyüzünden kuşlar mı geçer şimdi
seni alıp giden gemiler geri döner mi o barbar limanlardan
tüm devalarıdenerken zihnim, merhem bulunur mu.

MERHABALAR KALEM DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIY...

Dizelerin harında, @lemide
11.4.2013 15:51:39
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 11:18:08

Hayranım kalem kaşına parlak yüzüne
Hal hatır sordum tebessüm gülüşüne
Bir toplumda konuşup sevgiyle bakışına
Aşkınla yandım külümü toplayabilsen


Asker sevdiğim gitti ne yapabilem
Sen bahçede gül bende öten bülbülüm
Benden uzaklaştın kere...

Bakabilsem, @Asker Omur
17.4.2013 19:29:22
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 10:13:04
GÜNAYDIN KALEM DOSTU İNSAN ;
HATİCE HANIMA BENDE KATILIYORUM ..FON MÜZİĞİ SESİ BOĞMUŞ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ VEDE KALEMİNİZİ ...SELAM VE SAYGIMLA
Deniz gibi, @Hatice Dökmen
17.4.2013 13:49:51
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 10:08:26
MERHABALAR HATİCE HANIM ;
DİYORUM Kİ, KEŞKE BU TÜR ŞİİRLERİNİZDE VE SON DİZELERDE SİZİN DE ADINIZ YADA MAHLA nız GEÇSEYDİ..DAHA İYİ OLMAZ MIYDI..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM DOLU BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİN...

Düşüm var git yoluna, @haticeak
18.4.2013 10:00:04
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 10:02:55


Harmanlarda madımaklar olmuştur
Tarlalarda yeşil yeşil yemlikler
Sarı kırmızı renğa renk çiçekler
Şimdi ben köyümde olmak isterdim

Sarı oluğun akan suyunu içmek
Deli esen rüzgârın da savrulmak
Güneşin doğuşunu izlemek
Şimdi ben köyümde o...

KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 09:35:31


AKŞAM İNERKEN HÜZÜN PENCERELERİNDEN PERDE PERDE..
ALACASINA DÜŞTÜ GÖK KUBBENİN TASALARIN EN KARASI GECEYE..
BİNLERCE AŞIK YÜREK AYRILIRKEN ELLERİNDEN ILIK ILIK DELİCE..
GECEYE YAZDIM BEN AŞK/I SEVGİLİNİN GÖZLERİNDE HECE HECE...EMA

GÜNAYDIN ...

KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 09:30:15

dokuz yüz bir de bilmem kaç senenin evveli
bu düzene yeni düzen katamam
senyorun piyonları dağılınca avucumdan
ve yatağından kaçınca güncel fahişeleri
yetişmeli akşam saatine haber bültenleri
hah şöyle yamacıma rahat yatamam

-sayılmayız par...

Hasdur, @Necla Kezban Turan
17.4.2013 17:43:03
KNİSK
@knisk
18 Nisan 2013 Perşembe 09:26:38


Söndürse de varlığı nemrudî yangınları
Gücü yetmez kendine için için hep yanar
Vuslat için toprağa koşar aşk kırgınları
Yaradan kullarını hep yüreğiyle sınar


Tek sen misin cennetin aguşundan kovulan
Sormak isterdim ama sükutum ulaşır mı ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.758
Şiir Okunma
1.218.427
Yazı Okunma
38.838
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL