(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
/// ey sevgili ! /// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
/// ey sevgili ! /// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçten duygularla yazılmış mükemmel şiir okudum Kutlarım üstad Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin susmasın ________________________________________Saygılar
değerli kardeşim.şiir çok değişik ve çok güzeldi.Bazan deliler gibi birbirinize aşık olduğunuz zamanlar gelir aklınıza sürekli.ancak artık o sizi sevmemektedir.atlatılacağı sanılır, ama bu sanıldığı kadar kolay değildir.aylar boyunca karşılık gelmese de, aşkınız tam gaz devam eder.sonra kendinize kızarsınız, ben salak mıyım neden atlatamıyorum diye.ne hissedersen odur aşk!senden dışarıda değil; bir başkasına ait değil; senin gözlerinde,senin yüreğinde, senin hayalindedir...Artık lütfen sizin aşkınız hayallerde kalmasın.....
Terketmedi Sevdan Beni Terketmedi sevdan beni, Aç kaldim, susuz kaldim, Hayin, karanlikti gece, Can garip, can suskun, Can paramparça… Ve ellerim, kelepçede, Tütünsüz uykusuz kaldim, Terketmedi sevdan beni…
ardınıza bakmadan yazdığınız her şiir
ayrı bir güzelliğe hüküm yürütüyor...
tebriklerim çokça...