Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 13:56:50

Şimdi gidiyorsun ya
Toprak suya,ağaç toprağa
Dal ağaca,çiçek dalına
Böcek çiçeğe küsecek...
Kokun burnumda tütecek


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ANA YĞÜREĞİNDEN DAMLALAR..SEVİ DOLU ,ÖZLEM DOLU DİZELER..ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
Y...

Git/me, @serbest
10.2.2013 13:54:57
KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 13:52:33

Şair,
dokunacak yüreğine,
dokunacak kaderine,
dokunacak bilinmezliklerine...
Ve,
oturup seni yazacak...Ya da sensizliğini...Kadersizliğini...

’ Gururla yazacaktı ellerim
Yüreğimin seninle titreyişini
Ne hüzün ne de keder girmeyecekti
Düş...

KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 13:31:09


Kem ânımı bekler kemanım, _keyf’e kederden_
Çal! Sen de derim gönlüme,’her zahmi ciğerden,,
Çeksin ki, yayım hüsn ile peşrevleri her dem
Her gün yeniden başlaya gün, bittiği yerden.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
İLK GÜN OKUDUM ANCAK ZAMAN...

Kem ânım, @babidim
12.11.2013 08:28:38
KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 11:36:24



Ne merasim isterim
Ne musalla ne dua
Ödedim borcumu Yaradan’a
Yaşayarak (!)


Vermeyin kara topraklara
Zifir kasvet mezarlara
Kayd-ı hayat çektim
Yılanlardan böceklerden..
Onlar yedi tümce ömrümü
Ölümü de yedirmeyin


MERHABALAR G...

Anneme vasiyetimdir, @Neva Ney
25.10.2013 15:13:28
KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 11:19:13

Boşluğa atılan Adem ile Havva’yı
Cennetten kovduran
Yasak meyveli
Mutluluk veren elma ağacı
Ne acı !

ÇOK DEĞERLİ ÜSTADIM MERHABALAR ;
YİNE ŞAHSINIZA KALEMİNİZE MÜNHASIR FELSEFİ DERİNLİĞİ BULUNAN DİZELERDİ..FEYZ ALDIK YİNE..KISACASI ANLAM YÜ...

Boşluk !, @ipekyolu
15.11.2013 10:21:45
KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 09:13:19


Her şey bir kurgu
Sanki.
Sen ben biz
Sensiz bensiz
Neyiz?

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HİÇ BİR ŞEY OLMADIĞIMIZ KADAR HER ŞEYİZ..HARİKA DİZELER....ŞİİRSE ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM ...

Resim..., @GÜLÜMSE İZMİR
12.11.2013 23:07:14
KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 09:07:37

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ...
SELAM VE SAYGIMLA.
Mendebur, @Minos
15.11.2013 00:02:44
KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 09:03:25

"..Ben aşkı hüzün diye içerim.."

GÜNÜN AYDIN YARININ MUTLU OLSUN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÖRSELLİK VE ESTETİK YİNEW HER ZAMANKİ GİBİ..HARİKA DİZELER..RESİMDE ÇOK GÜZELDİ ..ŞİİRSE ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİY...

KNİSK
@knisk
15 Kasım 2013 Cuma 08:53:13


Her yerde bir hatıran her yerde bir anı var,
Sana gelmek istesem her adımda mani var,
İnan sensizliklerin dayanılmaz yanı var,
Seni sensiz yaşarken canımı yakıyorum...!


Sapsarı saçlarımı yar sayende akladım,
Sana bakan gözleri ellere yas...

KNİSK
@knisk
14 Kasım 2013 Perşembe 08:23:08

Yok, yok hayır.
Kurtulmak istemiyorum
Sizlerden.
Beni yanlış anlamayın
Acı tatlı benimsiniz.

Çığlığımsınız,
Duygularımsınız,
Özlemlerimsiniz,
Durun biraz durun.




GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
hatıralar insanın hayat karnesi bence....

Hatıralar, @Minos
14.11.2013 00:11:08
KNİSK
@knisk
14 Kasım 2013 Perşembe 08:16:51


Küçük bir çocuğun
Minicik elleriyle
Herkesten sakladığı
Çikolatanın
Tadı gibiydi
Saklanmış
Bekletilmiş
Hayatlar...

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
çok çok güzel vede anlam yüklü sevgi dizeleriydi..
yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin ...

KNİSK
@knisk
13 Kasım 2013 Çarşamba 12:34:46



Sevgide sadakat, en güzel bir yol
Rabbimden dile de yüreğime dol
Ahları taktım ya gözlerimde sol
Yarım kalmış sevda, yarası da çok

Dar gününde gelir,dost ve arkadaş
İstemem namertten, tek lokma bir aş
Sadece gözünde olmalıyım yaş
Beyaz...

Hüzün defterim, @Nurefşan.
11.11.2013 18:29:53
KNİSK
@knisk
13 Kasım 2013 Çarşamba 12:15:29


Yiğitler şehrinde dünyaya geldim
Gurbet ellerde ömrüm çürüttüm
Tüm sevdiklerime haster kaldım
Köyünde öleyim dayan yüreğim

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
yiğidi mert kadını hassas ve vefalı diyarın sevgi yürekli kalemi . ..çok çok güzel v...

Dayan yüreğım, @(Hayatt)
5.11.2013 21:22:15
KNİSK
@knisk
13 Kasım 2013 Çarşamba 12:08:15

Bir ON KASIM seni bizden alıp taşıdı ebediyete
AND,dım olsun ki geçiş yok hiç bir karanlık zihniyete
Taşıyacağız emanetini hiç kuşkun olmasın ileriye
Kimler geldi geçti de dolduramadı içimizde ki sana ait yeri

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ...

Bir on kasım, @çimdik
10.11.2013 03:06:44
KNİSK
@knisk
13 Kasım 2013 Çarşamba 11:55:33

zor geliyor dalgaları silip üstüne güneşi yazmak

şehre hoşça kal demek çok zor geliyor

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
seçkiyi hak etmiş duygulu yorunlu anlamlı dizelerdi.. ..çok çok güzel .
yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin ..
kutlu...

KNİSK
@knisk
13 Kasım 2013 Çarşamba 11:36:01

Senin sevgin kalbimde yücelerin yücesi
Başka güzel aramam sen gönlümün ecesi
Adın kalbimde nakış gönlümün bilmecesi
Bir güneş batımında durup da gelesim var


Yarsız sevda olur mu yaşamadım bilemem
Alnımın yazısısın bunu asla silemem
El açı...

KNİSK
@knisk
13 Kasım 2013 Çarşamba 11:33:24


daha büyük pabuçlar mı giymeliyiz ayaklarımıza
yoksa çıplak ayak mı yürümeliyiz
bize bakan
Atatürk’e!

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
anlamlı dizelerdi.. ..çok çok güzel
yureğiniz vede kaleminiz dert görmesin ..
kutluyorum emeğinizi.. ...

Penguenler, @glenay
13.11.2013 10:51:55
KNİSK
@knisk
13 Kasım 2013 Çarşamba 09:18:12


Kimisi el kiri der
Kimisi tapar
Gözü doymak bilmez
Elindeki lokmayı kapar
Ne sesi vardır
Ne de sedası
Güç timsaiıdir
En kavi kapıyı açar

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
yine hayata dair anlamlı dizelerdi.. ..çok çok güzel vede anlam yüklü...

Para, @Minos
13.11.2013 00:00:10
KNİSK
@knisk
11 Kasım 2013 Pazartesi 14:22:55


Bilsen sen ölmedin
Yaşıyorsun
Gönlümüzde
Bizimlesin sen hep yaşadın
Hep yaşayacaksın
Hiç kimse unutturamaz seni
Silemez gönlümüzden
Kabrin nur olsun atam
Saygıyla eğiliyorum önünde


merhabalar saygın kalem değerli yürek ;
sizler gib...

KNİSK
@knisk
11 Kasım 2013 Pazartesi 10:47:04


Şimdi belki de eskimenin o son saatleri yaklaştıkça
ağırlaşan ve benzeyen her şey saçlarımı süpürecek
bir pazar yerine mal olacak artık bütün güzelliğim
sinsi gözlerimi suretleriniz üzerinde gezdireceğim
en mâi sesim leyl ...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.629
Şiir Okunma
1.217.921
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL