Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 10:10:57

Feley öceşifti el çeymir bizden
Biz nêce kurtulax soruram sizden
Çizin bize bir yol gidek o izden
Deyin n’olar mene, men nêce dözüm....


Özümnen geçerem, onu görmesem
O gara telini tutup örmesem
Ölerem murada onnan ermesem
Deyin n’olar me...

KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 10:04:46


Seni gördüğünde alem
Durur selama hemen
Canlı cansız ne varsa
Gözü yaşlı şefaat dilenir senden

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI ..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ....

Efendim, @beyzanisa
15.11.2013 00:00:01
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:47:12


Ölüm ;
Yok oluş değil,
Diriliştir yeniden.
Yalandan sıyrılıp,
Ulaşmak gerçeklere.
Ve ebediyete.

Ölüm;
Sonsuzluğa açılan kapı
Ölüm ;
Ölümsüzlüğe atılan adımdır.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA GERÇEKTEN..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANL...

Diriliş, @Sevdanisa
18.11.2013 10:36:03
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:27:49


Bilmiyorum ki ben bu ayrılığı neden hakettim

Ey benim ezeli sevdam,azılı baş belam
Kalmadı diyeceğim kelam
Bu sana son çağrım,yollayacağım son selam

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALE...

KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:26:21

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ŞİİRLERİNİZİN ELBETTE HEPSİ BİR BİRİNDEN GÜZEL VE FARKLI AMA BEN BU TÜR ŞİİRLERİNİZ DAHA ÇOK SEVİYORUM..
HARİKA GERÇEKTEN..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEM...

Sadece, @Mücella Pakdemir
19.11.2013 05:41:40
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:22:56


böyle olmamalıydı çocuk
böyle acımasız olmamalıydı hayat
güzel yarınlar görecektin

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
NAZIM USTAYI ANIMSATTI DİZELERVEDE İÇERİĞİ..HARİKA GERÇEKTEN..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ D...

Ölmemeliydin çocuk, @glenay
19.11.2013 01:07:17
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:20:57


eylülün acısı tüterken
evlerin bacalarında
küpelerimin sesinde
dans ederken iki çingene
eski bir yalnızlık düşer
bu şehrin sokaklarına ….

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA BİR FİNAL ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ V...

KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:19:17


Hakkı hak bilip bel bağlamayanlar
Boşa geçen ömre, ağlamayanlar
Hak yolunda” hakça” çağlamayanlar
Ölüm var dünyada, bilmez misiniz?

Sami yim doğru’ ya çalarım sazım
Bilirim haddimi, dosta dır nazım
Mevsimler içinde, baharım yazım
Ömür me...

Bilmez misiniz, @Sami ASLAN
19.11.2013 00:03:22
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:18:00


Üzülür ağlarız,
Sevinir ağlarız
Firakın yangınına
İsyan eder ağlarız

Gülmenin kardeşi derim
Ben ağlamaya

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
DOĞRU DERSİNİZ..BENCEDE KARDEŞİDİR....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ...

Ağlamak, @Minos
19.11.2013 00:00:05
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:15:45


Bir tek seni sevdim ben eş diye seni seçtim
Her geçen gün aşkımı özlemle sana biçtim
Senin için bir bilsen kendi canımdan geçtim
Unut deme ne olur nasıl unutur bu kalp


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GERÇEKTEN ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYD...

KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 09:14:30

Uyuturken hayatı gözlerimizde yaşla
Bîvefâ çığlıkların kurşunuyla vurulduk
Bir yanımız toprağa kök salarken telaşla
Yalancı güneşlerin ayazında kavrulduk


Çok yönlü aldanışla geldik hep galeyana
Körlüğü nimet bilip kapıldık hezeyana
Suçlad...

_hamdolsun_, @elif_elif.
18.11.2013 16:27:53
KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 14:36:31



Şunu unutma son sözüm sana dermanım !
Hiçbir hakikat Rabbimden başka
Bu cuma vakti ,bugünkü virani halimi görmez
Sanki RABİA olmak istedim.
Kızgın demirlere deydirdin tenimi.
Unutmam yüreğini sen iman hakikât sahibisin .


MERHABALAR GÖ...

KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 14:11:23


Geçen yıllar tuz katmış tatlı aşıma
Bakmadan tükenen gençlik yaşıma
Bir dünya kurmuştum kendi başıma
Kalbimde bomboştu aşkından ezel


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SON DİZEYDE ALMIŞTIM BURAYA AMA İÇİME SİNMEDİ SİLDİM..MUTLULUĞA GÖLGE GİB...

KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 14:03:39

’-İnsan bu, su misali, kıvrım kıvrım akarya’
Haydi susmayın deyin, vatan millet Sakarya

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÜSTADI DA RAHMETLE BİR DAHA ANMIŞ OLALIM SİZİN SAYENİZDE..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DER...

KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 12:56:37
USTAM MERHABALAR;
HA CESARET DİYEYİM BARİ BENDE....ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ..
SELAM VEDE SAYGIMLA
KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 12:51:47


Sönmez bu ateş belli külleri elbet de savurmaz
Dertlerle yaşar gün gece kimseye duyurmaz

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SİZ BU İŞİ BİLİYORSUNUZ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEM...

Bir demet huzme, @sunduzyaşar
18.11.2013 00:15:03
KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 12:42:01


Korkma çocuk
Hayat çirkinliklerden ibaret değil
Gülüşündeki aydınlığı taşı hayatına
Söküp at bakışlarındaki hüznü
Rengine yakışır
Bir bahar yerleştir gözbebeklerine

Gülümse ve
Tutun yaşama
İnatla

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
VEFAL...

Çocuk, @Hayat.İşte
17.11.2013 00:04:21
KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 12:31:41


Döktüğün göz yaşlarına değmez
Gel vazgeç derim
Hayallerini nefrete ekmeden
Bu ızdırap incitir seni

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EM...

Vazgeç derim, @semacık
16.11.2013 00:12:56
KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 12:28:10


Doldurdum kadehime anıları

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ..
SELAM VEV SAYGIMLA..
Mercan dallarda!, @Oya gedik
15.11.2013 00:54:38
KNİSK
@knisk
18 Kasım 2013 Pazartesi 12:25:07

Bakışı mutlu
Gülüşü pembe
Özgür bir kardelen şimdi yüreği
Özgür dağın kardeleni çiçek açtı.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
EVET BİZİM BURALARDA KAR ÇİÇEĞİ YADA KARDELEN DERLER..BENDE ÇOĞU ŞİİRLERİMDE SÖZÜNÜ ETMİŞİMDİR..ÇOK SEVDİĞİM BİR ÇİÇEK...

Dağ çiçeği, @Hatice Dökmen
15.11.2013 09:34:41
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.628
Şiir Okunma
1.217.921
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL