Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
İNSANLARI TANIDIKÇA HAYVANLARI DAHA ÇOK SEVİYORUM..Buda
KNİSK

KNİSK

@knisk Etkin Üye
ŞairYazar
  • 10 Temmuz 2008'den beri üye
  • 66

Şiir Yorumları

KNİSK
@knisk
23 Kasım 2013 Cumartesi 23:08:04

En yakın sırdaşın teninde tendim,
Uğruna vakf ettim kendimi kendim.
Zaman yordu gülüm erken tükendim,
Yiğitlik hiç para etmedi ey yâr.

Özlemle beklerken baharı yazı,
Hazan mevsiminin vurdu ayazı.
Bahtımıza kara yazılan yazı,
Ondandır, ocağ...

Ey yâr, @Ben bir hiçim
23.11.2013 20:25:11
KNİSK
@knisk
23 Kasım 2013 Cumartesi 23:03:55

GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
23 Kasım 2013 Cumartesi 23:01:52

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
KNİSK
@knisk
23 Kasım 2013 Cumartesi 22:53:31


sesimi sesime
yüreğimi yüreğine ekliyormusun
ve anlıyormusun
veya anlıyormusun


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
SELAM VE SAYGIMLA.
Puslar vede sisler, @aliş gülden
23.11.2013 22:42:35
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
23 Kasım 2013 Cumartesi 22:51:38


……………………………………..

bedenimden bir Şiirsu akıyor
kitap sayfaları bozuk bir plak gibi takırdıyor
kırılan gözlüklerinin yankısı
2004 şubat kristalize bir kış,
yosun yeşilinin tırnaklarından
babamın alın çizgilerinden bir akarsu gidiyor Araf a ...

KNİSK
@knisk
23 Kasım 2013 Cumartesi 22:45:22

Mevsim sonbahar,
Aylardan Kasım.
Gidişinin yıl dönümü
Yoldaşım.


Havalar soğudu,
Evim gibi
Yapraklar toprağa düştü
Senin gibi.

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
GÜZEL VE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖR...

Sen gideli, @Minos
23.11.2013 00:12:36
KNİSK
@knisk
22 Kasım 2013 Cuma 12:46:34


Öyle nakşetmiş ki seni,
Mülkün sahibi yaratan,
Direğin yok,
Yüreğin yok
Asumandır senin yuvan
Haşmetinden korkar insan.

Sırrına eriştim sanar
Kendi söyler
Kendi kanar
Bin bir nimetinle doyar
Bir taraftan gözün oyar
Nankördür bu insan...

Dünya, @Minos
22.11.2013 00:09:50
KNİSK
@knisk
22 Kasım 2013 Cuma 12:20:30



Derbeder perişan hallere düşen
Aşkın ateşiyle kavrulup pişen
Bir dağın başına mezarım eşen
Elindeki kazman belin olayım

Aşmak isterisen sen şu dağları
Nerede yitirdin güzel çağları
İstiyorsan bahçeleri bağları
Dağdan dağa aşan yolun ol...

Yolun olayım, @osman aksoy
22.11.2013 00:09:43
KNİSK
@knisk
21 Kasım 2013 Perşembe 12:48:04


Ne umutlara gebe biten günün ertesi,

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
BEN BU SESTEN ŞİİR DİNLEMEYİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM..HEM ŞİİR İÇERİĞİ HEMDE SES VE YORUM ÖZELLİĞİ GÖZÖNÜNDE BULUNDURULARAK HAKKI TESLİM EDİLMİŞ BİR ESERDİ DEMEK NE KADAR YETERLİ ...

KNİSK
@knisk
21 Kasım 2013 Perşembe 12:41:04

Tadım tuzum yok!!!
Annem misafirler için sakladığı çerezlerin yerini değiştirdiğinden beri
Bizim tavuklar üç günde bir yumurtlardı
Rüstem amcaların tavuklar üç saatte bir
Kazık kadar oldum unutamadım


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
"hayal...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
21 Kasım 2013 Perşembe 08:48:39

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
HARİKA DEMEKTEN BAŞKA BİR ŞEY GELMİYOR DİLİME..ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ ..
SELAM VE SAYGIMLA..
KNİSK
@knisk
20 Kasım 2013 Çarşamba 14:24:45


Son verdin bu aşka bakıp fallara
Felek mi düşürdü ayrı yollara
Oturup ağladık geçen yıllara
Bir baktım yüzüne mesut değilsin.

Benimle olsaydın çok bahtiyardın
Sevgiyle kutsanan bir ihtiyardın
Her gece sesimi sevsen duyardın
Bir baktım yü...

KNİSK
@knisk
20 Kasım 2013 Çarşamba 12:04:52


Biliyor musun abi
Hayata gülümsemeye başladığım ilk an

Ve umut denen gemiye binmeden daha
Zalimler bıraktılar umutsuzluklar ortasında


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT...

Biliyor musun abi !!, @mehmetakuzum
20.11.2013 11:53:49
KNİSK
@knisk
20 Kasım 2013 Çarşamba 10:42:36


Sol yanımda neler gizli sormadın ki cevap versin

Bir teselli arar gönlüm uzaksın yar olsun varsın

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
SEVDA HANIMIN SESİYLE ÇOK GÜZEL OLMUŞ..ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYO...

Yüreğime selam söyle, @GÜLDESTE
20.11.2013 00:24:54
KNİSK
@knisk
20 Kasım 2013 Çarşamba 10:33:46


Islandı yazın ortasında tenim
Kavruldu kışın ortasında düşlerim
Bir kez vuruldu kanadından dünlerim
Yarınım olmasan da bir kere sevseydin yeter

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL BİR FONLA ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
Y...

Seninle bir gece, @SELDA:)))
20.11.2013 00:17:14
KNİSK
@knisk
20 Kasım 2013 Çarşamba 10:22:26


Dudağındaki mühürden bıkmıştı kadın
Devirdi dilinde ki özleme dair ne varsa
Hiçte elli titremedi
Vurdu yerden yere vurdu vurdu acısını

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK GÜZEL BİR FONLA YİNE ÇOK ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..
YÜREĞİNİ...

Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
20 Kasım 2013 Çarşamba 08:31:22


Öpmeyi öğrettik
Öperdi bizi,
Ne dersek anlardı,
Dinlerdi bizi.
Saklanırdı köşelere
Arayın derdi bize
Bir yere gitsek
Kapının önünde
Beklerdi bizi


Cürmü küçüktü ama
Hayatımızda ki
Yeri büyüktü.

GÜNAYDIN GÖNÜL DOSTU İNSAN ;.
BU Y...

Hürrem, @Minos
20.11.2013 00:00:14
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 14:32:13

Tut ellerimden umuda taşı beni
Yağmur ol yıka bedenimi

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ..
SELAM VEV SAYGIMLA..
Etkili Yorum
KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 13:36:38

Ürkütücü karanlık bir sis sarar
Cinsiyetsiz,cibiliyetsiz sokakları
Tıpkı bir Kalem efendisi gibidir hayat!
Söyleneni yazar ve yaşatır


MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
NE KADAR YALIN VE HAYATIN İÇİNDEN İFADELERDİ BUNLAR ..HARİKA GERÇEKTEN..ÇO...

KNİSK
@knisk
19 Kasım 2013 Salı 11:03:16

Öyküler yazılır kemençeyle
Fadime’nin Ayşe’nin sevdasına

Mana ikliminde dört mevsim gezer

MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ;
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE..
YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..
KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ.. ...

Bizim eller, @muhittinlacin
19.11.2013 10:18:51
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
81.625
Şiir Okunma
1.217.888
Yazı Okunma
38.815
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL