Her şey bir kurgu Sanki. Sen ben biz Sensiz bensiz Neyiz? Kim çizdi bizi Bu tablonun ortasına Sorgusuz sualsiz. Poz vermemiştik ki Gülümsemesiz. Resimlerle hayat Hoş sürpriz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey bir kurgu Sanki. Sen ben biz Sensiz bensiz Neyiz?
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HİÇ BİR ŞEY OLMADIĞIMIZ KADAR HER ŞEYİZ..HARİKA DİZELER....ŞİİRSE ÇOK ÇOK ANLAM YÜKLÜ DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM KALEM VE EMEĞİNİZİ... SELAM VE SAYGIMLA.
Ustacaydı beğeni ile okudum haz aldım üstadım Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın _______________sevgili dostum şen ve esen kalın sevgiyle kalın ____________________________
Bir pınar misali adına ömür denen şu gerçek. Yağmurlar ile coşmak var, akarken bazen eksilmek de var insafı tükenmiş dönemeçlerde... Güzel bir seslenişti. Tebrik ederim...
Kısaca kader diyoruz bu tablonun adına. Biz doğmadan önce çiziliyor, biz sadece şeklimizle, duygumuzla hayat veriyoruz ona. Sürprizleri de vara, hayal kırıkları da...
Çizginin dışını gösterir bazen hayat ; bazende dışında bırakır insanı.Ama iyi gelir bazen herşeye, herkese ...Şekillendirir böylece duygular düşünceleri gerçek çizgiye ulaşana kadar hemde.
Çok güzel bir şiirdi sevgili dostum. Beynimdeki uzak yerlere götürdü...teşekkürler
derin bir kurgudan yansıyan gerçeğin suretleri hepimiz davranışların ardında aslında müthiş varlıklarız düşünen düşündürten yanımızla kısa ve özdü şiiriniz düşünce kapıları aralayan tebrikler sevgiler
ÇOK HOŞ ŞİİRLER YAZIYORSUN ,BİLMEM FARKINDAMISIN.KISA AMA ÇOK HOŞ.İNSAN OKURKEN ZEVK ALIYOR KARDEŞİM..ÇOK GÜZEL OLMUŞ. BU ŞİİRDE BİRBİRİNİ GERÇEKTEN SEVEN İKİ KİŞİNİN ORTAK DUYGULARINI ANLATMIŞSIN.İŞTE AŞK BUDUR.SEVGİ BUDUR MUTLULUK BUDUR KARDEŞİM.HOŞUMA GİDEN LİRİK BİR ŞİİRDİ.BİZ OLMAYI ANLATMIŞSIN .KUTLARIM.PUANIM TAM.SELAMLAR....
KAYBETTİM Ben sarhoş değilim, yol sokak sarhoş! Hancıyı kaybettim, hanı kaybettim. Hayatı sayfa sayfa okuduğum boş, Sonundaki, imtihanı kaybettim!
Anladım, her gerçek, bir yalan gizler! Beni aldatıyor dağlar, denizler... Meçhul bir zamana karıştı izler, Saatı, dakkayı, anı kaybettim...
Beni benden, kendi benliğim çaldı! Gölgem uzadıkça, boyum kısaldı... Ellerim bomboş bir roman kaldı, İçimdeki kahramanı kaybettim!
Bu başımda esen, bir kavak yeli... Ben ondan deliyim, o benden deli! Onu aynalarda gördüm göreli; Bekir Sitki Erdoğan'ı kaybettim!
kısa şiirde bir büyük derinlik yaratıyorsunuz.. hayatın kendisi bir kurgu ve kimi zaman hayal kırıklıkları, kimi zaman hoş sürprizler manzumesi.. yüreğinize sağlık saygımla
kutlarım sevgili arkadaşım..