Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:43:34
Güzeldi.Tebrikler...
......, @yıldız özcan
21.8.2008 02:43:12
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:42:49
İttifak halindeyiz
Aynı geminin yolcularıyız
Kiminin hırkası Dugin’den yamalı
Kiminin elbisesi AB’den bol parçalı
Kimi stratejik ortağa sevdalı
Hepsi bizim başarı ya da başarısızlığımız

Oysa muaf değiliz hiçbirimiz Necmi

Hepsi kuvvetin es...

karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:39:55
Hoştu.Tebrikler..
El oldu, @nedi
21.8.2008 03:45:39
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:38:25
Ben de çocuk oldum, yokluğu gördüm
Azınlık içinde çokluğu gördüm
Bazen rüyalarda tokluğu gördüm
Bütün çocukların sancısı bende...

Çok güzeldi.Tebrik ediyor,selam ve saygılar sunuyorum...
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:34:31
Tebrikler...
__şey ben...__, @((Ayşe))
21.8.2008 09:10:25
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:33:40
Tebrikler...
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:32:21
Tebrikler...
Büker giderim, @ahmetöztürk
21.8.2008 01:11:01
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:29:09
Tebrikler...
Ne yazar, @mustafa narin
21.8.2008 00:38:51
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:28:08
Tebrikler...
Cesaretin yoksa, @harikaufuk
21.8.2008 00:26:38
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:23:25
Tebrikler...
Bir hiçe döndüm, @hoşkelam
21.8.2008 00:06:56
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:16:43
İmrenerek okudum..Allah razı olsun..Şiir okuttunuz.şiir dinlettiniz..Tebrik ediyor selam ve saygılarımı sunuyorum.
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:09:05
inanma;
yanağına süzülen ıslaklık yağmur değil
gözyaşı değil
kan değil
ağlama öyleyse
çare değil

sus bu gece
ikimiz konuşsun....
Güzel şiir.Tebrikler...
Biz'e bırak ben'i, @aliaydogdu
20.8.2008 23:23:11
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 09:02:09
Tarihler karınca yaşamlarına benzer
Genetiktir
Ve krallar hüküm sürüyorsa

Tarih öncesi köleler
Hala yaşıyor demektir
Evet ciğeri beş parta etmez krallar gene yaşıyor..Defalarca okudum..düşündüm..Çok güzeldi.Tebrikler..Selam v e saygılar...
Anatomik tarih, @kardanadam
20.8.2008 22:40:37
karadereli
@karadereli
21 Ağustos 2008 Perşembe 08:56:46
Tebrikler..
Kayıp olduk, @susuz göl
20.8.2008 22:26:12
karadereli
@karadereli
20 Ağustos 2008 Çarşamba 12:49:31
Güzel şiirinizi tebrik ediyorum.Selamlar..
., @bilgekağan
20.8.2008 10:50:09
karadereli
@karadereli
20 Ağustos 2008 Çarşamba 12:48:35
Yüreğime sıkıntı basıyor sokaklar dolusu
Seni mi dinlemeliyim yoksa İstanbul’u mu?
Gece üstüme düşerken
Üşüşürken baykuşlar dallarıma
Gözlerim mi kanamalı guruba dalmaktan…

Yoksa…
Sen her şiirimi gömerken ellerinde
Ah ölmeli mi ölmemeli mi e...

Pinhan, @elma
20.8.2008 10:50:07
karadereli
@karadereli
20 Ağustos 2008 Çarşamba 12:46:04
İnsanlığın tek rehberi
Kur-andır herkes bilmeli
Bilinmeli dinin değeri
Oku gönlün huzur bulsun

Çok güzel ..Tebrikler...
Oku, @haytar
20.8.2008 10:48:46
karadereli
@karadereli
20 Ağustos 2008 Çarşamba 12:45:22
Kimin olsa, bir gün biter bu dünya
Daha çok insana yeter bu dünya
Menfaat uğruna beter bu dünya
Çağımda yaşanan olay, yiğidim.
Her dörlüğüne imza atılır..Çok güzel.Tebrikler..
Bir hazin serüven, @ceyhuni
20.8.2008 10:43:20
karadereli
@karadereli
20 Ağustos 2008 Çarşamba 12:43:21
bî çareyim
bin pâreyim kıyısında kıyametin
soluk soluğadır ruhum zor yokuşta
mecalsizdir eyvâh’larım
âr ederek taşıdığım
utanç kamburumdur gaflet
gölge varlıkların sırra kadem bastığı
sığınaksız bir günde
gölgeleneceğim ulu çınar
sana ve se...

Medet, @yusuf akyüz
20.8.2008 10:21:58
karadereli
@karadereli
20 Ağustos 2008 Çarşamba 12:41:29
Saçılmayı bekleyen tohumlar...
Ellerim de kurudu.
Evin’ler yeşermez...
Başağa kalkmaz mı artık?
Ayrılığı yazan rabbim!
Adımızı vuslata yazmaz mı?
Kan revan içinde kaldı ömrümüz...
Yaralarımız kabuk bağladı
Hasta yüreklerimiz iyileşmes...

Olmaz mı?, @Dil-ruba Emine Genç
20.8.2008 09:48:20
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.104
Şiir Okunma
640.520
Yazı Okunma
44.095
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL