Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Bütün insanları cehennem ateşinden koru! Hidayet nasip eyle!
karadereli

karadereli

@karadereli Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Şubat 2007'den beri üye
  • 54

Şiir Yorumları

karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 15:18:16
çok yufkaydı yüreğim bilirsin
hemen nemlenirdi gözlerim
yine dayanamıyorum anne
yağmur yağmur çiseliyorum
Paylaşılmayacak ne varki.gönlünü verdiklerin vuruyor....İçten ve hüzünlü dizeler..Alkışlıyorum şairi..Tebrikler..
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 15:11:56
Kötüler dizisi devam ediyor..çok hoş..Kutlarım.Selamlarımla..
., @Şiir Aşığı
27.8.2008 14:54:34
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 15:10:04
Ne olursa olsun be gülüm…
Darılma, küsme…
Kara kaşlarını çatma.
Sevda taze bir çiçektir gönüllerde
Koparıp atma.
Çok güzel şiir .Tebrik ediyorum.Selam ve saygımla..
Sitem eyleme bana, @KAYTANCI
27.8.2008 14:57:21
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 15:08:12
Sevmekten korkar gibi..dil yanmış birkere.Güzel şiirdi..Tebrikler...
Neden, @yıldız arslan
27.8.2008 14:58:09
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 15:03:35
Çok güzel çalışma..Tebrikler...
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 12:55:40
Tebrikler..Selamlarımla..
Uzakta olmak..., @ferhan
27.8.2008 12:30:19
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 12:55:02
Tebrikler..Selamlarımla..
Zalim müşteri, @ahmet sivri
27.8.2008 12:09:20
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 11:03:16
Hasret dolu güzel dizeler...Tebrikler..Selamlarımla..
Yavrum yavrum, @Nurettin POLAT
27.8.2008 10:45:57
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 09:13:26
Harbiden zamanı güzel kaydırmışsın..düşündürücü dizeler..Tebrikler..
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 09:07:47
Şimdi
Haklı görünmek için suçlamalısın beni
Yaşamın serserisiyin hadi asın beni
Ben daha çocukken kaybettim misketlerimi
Burası İstanbul çeliktepe ,bir çocuk vuruldu kahpece
Hüzünlü..nasipsiz sahipsiz canlar..Kutluyorum bu koca yüreği..bazıları ...

karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 09:02:03
ağrı dağının kokusu siner,ılgaz dağına
düşer karadenize,gölgesi akdenizin...
Ve marmara üzüme çıkar ege bağlarına...Kardeş olmaktadır huzur..Tebrikler...

karadereli tarafından 8/27/2008 9:02:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
..., @ibrahim uzunöz
27.8.2008 00:38:57
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:57:57
Çok beğendim.Kutlarım.Selamlarımla..
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:57:20
Çok güzeldi.Kutlarım.Selamlarımla.

karadereli tarafından 8/27/2008 8:58:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kalbini kıramam, @Mehmet_Nacar
27.8.2008 01:11:59
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:56:38
Beğenmediğim şiire şairinden dolayı hiç yorum yazmadım..Meram dizelere güzel dökülmüş.Tebrikler..Selamlarımla..
Yaz! mı yorum, @Digitalaskim
27.8.2008 01:15:25
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:53:52
Çok beğendim.Kutlarım.Selamlarımla..

karadereli tarafından 8/27/2008 8:59:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gelinciğin dediğidir(3), @Ildız
27.8.2008 01:23:11
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:53:22
ne elem verici bir azap
sonsuzluğa kurulmuş bütün hesap
gidip gelmekte bütün varlık
darağacında ipsiz asıldık
Çok beğendim.Kutlarım.Selamalarımla..
......iki kelime...., @ALLI TURNAM
27.8.2008 01:27:25
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:52:28
Varsın aşk acı diken gibi batsın.
Varsın aşk çöllere salsın.
Sen sevdiğinde eminsen?
Mantık denen süzgeçten geç,
Çek bütün kırık sandaları kıyıya.
Boğulma hasretin derin sularında.
Tebrikler...
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:49:56
Çok güzel şiir.Tebrik ediyorum.Selamlarımla..
Ağlatır, @Kadir GÜVEN
27.8.2008 00:08:15
karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:48:13
iki çığırtkan Martı
ses tellerini asıyor kaldırımlara
“haydii, iki dirheme vefa,iki dirheme vefa”
Serenadında Serçeler
Bir daha bir daha
Açmaya çalışıyorum tonlarca yük binmiş
Yorgun gözlerimi
Eyvah ki eyvah
Son defa son defa
Alkışlıyorum.....

karadereli
@karadereli
27 Ağustos 2008 Çarşamba 08:45:34
Gülümseten doyuran bir şiir..Kutlarım.Selam ve saygılarımla..
Arılar..., @oktayzerrin
27.8.2008 04:00:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
69.103
Şiir Okunma
640.520
Yazı Okunma
44.095
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL