Aynı atanın torunlarıyız biz Rengimiz, dilimiz… Onlardan bir iz Hakikat bu; oldukça açık, bariz -Çekilirken gereksiz onca kürek -Nasıl daralmasın bendeki yürek?
Çıkar biri “maymun benim atam” der Diğeri şeytana gönüllü nefer Bilsem de sonunda Hakk’ındır zafer -Çekilirken gereksiz onca kürek -Nasıl daralmasın bendeki yürek?
Sorsan bilmez ne toyu, ne düğünü Bugünü görmüş hatırlamaz dünü Bunlar hangi zihniyetin ürünü? -Çekilirken gereksiz onca kürek -Nasıl daralmasın bendeki yürek?
Ölmem sanır çare yokken ölüme Parçaya takılıdır bakmaz tüme Allah bilir ya, gider bir gün güme -Çekilirken gereksiz onca kürek -Nasıl daralmasın bendeki yürek?
Halil; gören göz vermiş Rabbim, şükret Sende olan pek çoğunda yok, fark et Hak dese de “sen yalnızca tebliğ et” -Çekilirken gereksiz onca kürek -Nasıl daralmasın bendeki yürek?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bendeki Yürek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bendeki Yürek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gerçekler ilmi ve gerçekçi bir dille şiire yansımış. etkili güzel bir eser kaleminiz daim olsun. duyarlı insanların yüreği daralır duyarsızlarda zaten yürek var mıdır?
Kim ne derse desin bizim atamızda belli çok şükür dinimiz de dilimizde...
Hayırlı Cumalar.
Sağlıcakla.