Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Körler Pazarında ayna satarsın! (K.DOĞANAY)
k.doğanay

k.doğanay

@k-doganay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Şubat 2013'den beri üye
  • 60

Şiir Yorumları

k.doğanay
@k-doganay
18 Mayıs 2015 Pazartesi 19:23:29
Güne düşen bu güzel şiir için yürekten kutlarım Müjgan Hanım.
Selam ve sevgilerimle..
Majifesto ölüm, @Müjgan Akyüz
17.11.2011 15:55:24
k.doğanay
@k-doganay
17 Mayıs 2015 Pazar 19:57:08
Kutlarım Hilmi Can.Selamlarımla..
Yollar tükendi., @türkmendağlı
10.5.2015 16:02:16
k.doğanay
@k-doganay
17 Mayıs 2015 Pazar 19:56:08
Seni okurken hep aklıma gençliğimde yazdığım Sevda Şiirleri geliyor.
Selamlarımla...
Ela gözlüm 1, @Servet Bardak
17.5.2015 15:21:31
k.doğanay
@k-doganay
17 Mayıs 2015 Pazar 19:54:45
Hayat dengeli olunca işler de güzel olur sanırım.
Kutlarım Adnan Bey.Selamlarımla..
Dengelidir hayat, @BOZKIR'İ
17.5.2015 13:52:42
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
17 Mayıs 2015 Pazar 19:45:23
Güzel bir dost olursa mutlaka gelir.
Siz yeter ki yazınız.Selamlarımla Melek Hanım.
Gelirmisin, @Meleksultan
17.5.2015 13:52:50
k.doğanay
@k-doganay
17 Mayıs 2015 Pazar 19:43:48
Erkekler de Ağlar işte Emine Hanım.İnsanı arındıran Göz Yaşlarıdır.
Bu erkek kadın için fark etmez.Selamlarımla..
Erkekler de ağlar, @emine çerçi
17.5.2015 11:03:50
k.doğanay
@k-doganay
17 Mayıs 2015 Pazar 19:41:51
Kutlarım Kürşad Kardeşim.Güzel bir şiir olmuş.
Biraz da bana yakınma gibi geldi.Selamlarımla...
Utanc dıyorsun, @kürsat tasdemir
17.5.2015 10:55:38
k.doğanay
@k-doganay
17 Mayıs 2015 Pazar 19:40:13
Bu güzel teyzeniz ve teyze şiiriniz için kutlarım Hasan Bey.
Ellerine sağlık.Selamlarımla kalın.
Hayriye teyzem, @Hasan Taşdemir
17.5.2015 10:17:28
k.doğanay
@k-doganay
13 Mayıs 2015 Çarşamba 19:09:12
Dünyadan bu kadar bezme.Yine de yaşanacak ve şiirler yazılacak bir ömür işte.,
Kutlarım Erhan Bey.Güzel duygular dile gelmiş.Selamlarımla..
Yaşıyorum işte, @ERHAN DOĞANAY
13.5.2015 10:56:53
k.doğanay
@k-doganay
13 Mayıs 2015 Çarşamba 19:07:22
Kurumazsın İnşallah diyerek selam ve sevgilerimi sunarım.
Kuruyorum, @Servet Bardak
13.5.2015 08:49:32
k.doğanay
@k-doganay
13 Mayıs 2015 Çarşamba 19:06:25
Bazen yeni Türkçe kelimeleri de kullanıyorsun ama bunlar şiire çokta renk katmıyor.
Dilerim hep yaşayan Türkçe ile yazarsınız.Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
13 Mayıs 2015 Çarşamba 19:04:12
Güzel hikaye devam ediyor Sadık Bey.
Ellerine sağlık.Selamlarımla..
Siyah-beyaz aşklar, @ASIKLUZUMSUZ
13.5.2015 13:10:29
k.doğanay
@k-doganay
13 Mayıs 2015 Çarşamba 19:03:06
Gönlüne sağlık Demir Bey.Okurken Fransız şarkılarını anımsattı.
Selamlarımla..
k.doğanay
@k-doganay
13 Mayıs 2015 Çarşamba 19:01:26
Sözler ve ses çok güzel olmuş Kutlarım.
Selamlarımla..
Başa dönemem, @Alptekin Yazar
13.5.2015 13:17:21
k.doğanay
@k-doganay
13 Mayıs 2015 Çarşamba 18:59:57
Hepsine Allahtan rahmet diliyoruz.Elbette tedbir takdiri bozar.
Her türlü tedbir alınmalıdır.Ağıt Şiir için ellerine sağlık.
Selamlarımla..
Ağıt(soma), @BOZKIR'İ
13.5.2015 17:38:26
k.doğanay
@k-doganay
12 Mayıs 2015 Salı 22:52:57
Herkes yaşadığına mutlaka sevinir.
Allah var,çare var.Ellerine sağlık dost kalem.
Selamlarımla..
Nimeti çok, @BOZKIR'İ
12.5.2015 19:27:40
Etkili Yorum
k.doğanay
@k-doganay
12 Mayıs 2015 Salı 22:51:46
Vapur deyince aklıma hep nedense İstanbul geliyor.
Ellerine sağlık Melek Hanım.Son vapur ve son gidiş.
Sessizce...Selamlarımla.
Sensiz, @Meleksultan
12.5.2015 21:35:40
k.doğanay
@k-doganay
12 Mayıs 2015 Salı 22:50:05
Allah cümlemizi Allaha sarılmaktan ayırmasın.
Selamlarımla Kadri Bey.
k.doğanay
@k-doganay
12 Mayıs 2015 Salı 19:21:47
Neyzen'e güzel bir şiir olmuş.
Ellerine sağlık Mustafa Bey.
Selamlarımla..
Uzak diyardan, @Mustafa Cilasun
12.5.2015 19:17:31
k.doğanay
@k-doganay
12 Mayıs 2015 Salı 19:20:19
Azize Hikayesi hep devam ediyor sanırım.Bir hikaye tadında.
Selamlarımla Sadık Kardeşim.
Siyah-beyaz aşklar, @ASIKLUZUMSUZ
12.5.2015 19:11:09
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
100.847
Şiir Okunma
1.768.000
Yazı Okunma
185.974
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL