Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:27:51
Sözler uçar elbet, sevgiler kalır,
Güvendiğin dağlar eline gelir,
Sevilenler sevildiğini bilir,
Ruh başka yerde, gerçek başka yerde.

Çok güzel ve manidar olmuş.

Canı gönülden kutluyorum.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:26:48
Hasret dolu müstesna bir gönül sesiydi sayfaya düşen.

Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun.

Selam ve saygılarımla.
Bu gece, @Ali Rıza Coşkun
30.1.2026 02:05:50
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:24:39
''Nereye baksam ,her yerde
Yûzûn var,
Bakan bütûn bakışlar
Yalancı ,yabancı
Gamzeli gûlûşlerin
Aklımda
Gidişin el sallamaların
Bıraktı ,derin sancı''

Özel, güzel ve duygu doluydu.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:23:07
Her tarafım dert dolu
İhanet sağı solu
Gözlerim dolu dolu
Bu hayat yordu beni

Diyor ve yürekten kutluyorum Üstat.

Selam ve saygılarımla.
Anılar vurdu beni, @hosoglu
30.1.2026 08:55:43
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:21:47
Amin Üstadım.

Yüreğiniz dert görmesin.

Selam, saygı ve dua ile.
Yardım et yarab !, @k.doğanay
30.1.2026 08:27:35
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:21:07
Duyarlı yüreğin dert görmesin ablacım.

Çok güzel ve etkileyiciydi.

Selam ve sevgilerimle.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:20:20
''Ne yazık merhamet bile muhtaç merhamate''

Maalesef Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:19:31
_________________vazgeçtim senden
aynı cümlede buluşmadan
geçerek iki yalnızlıktan. ...
çarpışan kelimelerin önünde durmadan
aşkı yarım bırakarak
sevdayı tamamlamadan

Çok beğendim ve etkili bir gönül sesiydi.

Canı gönülden kutlarım.

S...

Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:18:39
Güne düşen harika bir gönül sesiydi.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.

Nicelerine inşallah.

Selam ve saygılarımla.
İsim/ateş/su, @Yahya İncik
29.1.2026 14:44:02
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 10:17:46
Günün bu müstesna şiirini yazan usta kalemi gönülden tebrik ederim.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Bu ömür, @Vedat Yılmaz
29.1.2026 08:58:50
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 09:21:24
Evet yine müstesna bir gönül sesini okumanın hazzı içinde kısaca ama içini boşaltmadan söyleyeyim;

Bu şiir kent yalnızlığını bir iç yolculukla ustaca üst üste bindiriyor. Ray, peron, tren, saat gibi imgeler dış dünyayı; kuş, mektup, ayna, çay ise ...

Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 20:22:33
“ Gidişinle övünmek senin en büyük yanılgın olsun,
çünkü sen benden gitmedin;
Ben seni artık içimde barındıramayacak kadar kendime geldim.“ Bu kısmı ayrı bir köşeye koydum.



Bu şiir bir ayrılığın değil, içsel iktidarın geri alınışını o kada...

Aşk'ı kıyamet, @CEMRE_YMN
29.1.2026 19:58:06
Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 12:37:56
Güzel dizelerdi.

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 11:36:56
Ben ki hayatımda tek seni seçtim
Aşkın şerbetini seninle içtim
Seninle bir ömür gülmeyi geçtim
Hayalin kurmaya cesaretim yok

Bu da benden olsun.
Kabul ederseniz.

Çok beğendim,

Yürekten kutlarım. Saygılar.

Cesaretim yok, @HüznünŞairi
29.1.2026 11:33:04
Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 11:34:06
Çok güzel bir sevda şiiri okudum usta kaleminizden.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Şok etme beni, @Alptekin Yazar
29.1.2026 00:15:45
Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 11:24:34
Çıkması ne zor imiş bu hüzün yumağından
Kurtulmak mümkün müdür sevdanın has ağından
Kalmışız ya biz bize aşkın orta çağından
Ne diye benden uzak kaçarsın sen LAZ kızı

Kabul ederseniz bu da benden olsun diyor ve yürekten kutluyorum.

Çok güzel...

Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 10:58:15
Bu ne hüzün bu ne duygu ablam.
Tek kelimeyle müstesna.

Her zaman ki gibi çok beğendim.

Selam, sevgi ve dua ile.

Kim bilir, @Pınar CETIN
29.1.2026 02:20:08
Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 10:44:59
Güne yakışan çok güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Adem'in şiiri, @Deniz Pınar
28.1.2026 17:49:33
Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 10:43:58
Günün şiirini ve yazan usta kalemi kutluyorum.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.

Selam, saygı ve dua ile.

Hüzün, @micingirt
28.1.2026 08:42:39
Kąrsî
@k-261-rs
29 Ocak 2026 Perşembe 10:36:21
Şiir sanki kapanış bildirgesi gibi. Ne öfke patlaması var ne de yalvarış; daha çok yorulmuş ama ayakta kalmış bir ses konuşuyor.

“Cümlelerin son kullanma tarihi geçti” dizesiyle başlıyorsun ve aslında baştan ilan ediyorsun: Artık sözün hükmü yok. ...

Son sığınak, @CEMRE_YMN
29.1.2026 02:48:39
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.285
Şiir Okunma
836.909
Yazı Okunma
5.538
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL