Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 20:09:50
Bu cümle kısa ama içi çok dolu.
“O kadar sağırlaştım kendi çığlığıma…” demek; insanın acıyı o kadar uzun süre tek başına taşıması ki, artık kendi feryadını bile duyamaz hâle gelmesi demek.


Kutlarım.

Selam ve saygılarımla.
O kadar..., @Çağdaş Durmaz
27.1.2026 17:16:10
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 19:35:55
Emek verilmiş harika dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Kaleminiz daim, kelamınız bol olsun.

Selam ve saygılarımla.
Ya tut ya eğil, @Berlin
22.1.2026 19:23:21
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 19:33:49
Manidardı.

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Merhem ol, @Çelebi TÜRKKÖSE
27.1.2026 17:45:09
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 19:32:31
Unutmak da bazen bir lütuftur bizlere.

‘’Oda beni kaybetti’’ diyerek sevilene savaş açmış dizeler. Güzel de olmuş.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.

Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 19:28:56
Farklı ve çok güzel bir yazım tekniği.

Yüreğinize sağlık Üstadım.

Selam ve saygılarımla.
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 19:25:28
Duygu dolu güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize, kaleminize sağlık.

Kutlarım.
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 19:15:46
Bu ne güzel bir sevdadır.
Ve aşka teslimiyet.

Yüreğinize sağlık.

Duygu dolu çok güzel bir gönül sesiydi.

Selam ve saygılarımla.
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 18:59:26
Hayat kimine bir zevk kimine ise cefa
Kimi ekmek bulamaz kimi de sürer sefa
Tok açtan anlamazken olur mu böyle vefa
Gün geçtikçe açlıktan, kemeri sıkanlar var

Dedim ve usta kalemi canı gönülden kutladım.

Manidardı.

Duygulu ve güçlü bir ka...

Gül gibi kokanlar var, @andelip
27.1.2026 18:50:03
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 18:48:23
Duygu dolu çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 18:46:36
Var mı seni sarmak gibi
Hayalini kurmak gibi
Yüreğime ırmak gibi
Sevda olup da akarsın

Diyor usta kaleminizi canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 18:40:29
“Ne bir iz ne de sana dair bir sitem bırakıyorum.”
Bu, en acı vedalardan biri. Çünkü karşı tarafa yük bırakmamışsın.
“Beyaz güller” masumiyet ve temiz sevgi imgesi; kurutulup saklanması ise sevginin ölmediğini, sadece hayattan çekildiğini söylüyor....

Lügatsız sevda, @CEMRE_YMN
27.1.2026 17:04:31
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 16:14:20
''Aynadaki aksini, bakışlarımla silip atıyorum bu son mısrayla; yüzümde sana dair tek bir gölge, tek bir kırıntı kalsın istemem.
Sen bir uçurumun kıyısında yankılanan o sahipsiz çığlıktın; bense artık o derin boşlukta, yüklemi veda olan öznesiz bir ...

Eksik bir alfabe, @CEMRE_YMN
26.1.2026 23:48:50
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 16:08:45
''Ben düştüm Gül’e,
Bir ömre yetecek kadar…
Kaldırma beni,
Bırak, bu aşkta böyle kalayım.''

Anlam ve anlatımı çok güzel ve etkileyiciydi.

Yürekten kutlarım.

Saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 16:07:44
Her zaman ki gibi güzel bir hece şiiriydi usta kaleminizden sayfaya yansıyan.

Canı gönülden kutlarım.

Selam, saygı ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 16:06:32
Kapanırdı aramızdaki bütün mesafeler,
Elinde sen gibi kırmızı gonca bir gülün
Üstündeki bir damla su ıslatsa dudağını
Yudum y/dum içsek sen/ben "biz" olsak..

Üstadım finali ayrı bir güzel olmuş.

Canı gönülden kutlarım.

Saygılarımla.
Yu/dum yu/dum, @bdbedri
26.1.2026 07:33:06
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 16:05:33
Her daim umutla yine de..

Çok güzeldi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Sekiz ve ben, @Mavi Masal72
26.1.2026 21:01:29
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 16:04:13
''Gidiyorum.
Arkada kalanların kalabalık haklılığından,
Kendi haksızlığımın soylu yalnızlığına…''

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.

Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 15:57:54
Maneviyatı yüksek güzel bir gönül sesiydi sayfaya yansıyan.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 15:56:51
Duygu dolu güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Kaleminiz daim olsun.

Selam ve saygılarımla.
Durdum, @festival44
27.1.2026 15:53:12
Kąrsî
@k-261-rs
27 Ocak 2026 Salı 15:55:56
Türkü tadında idi Üstat.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.298
Şiir Okunma
836.946
Yazı Okunma
5.538
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL