Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
'' Sevdiğinin canı yansa yüreğini burkmalısın. Eğer sevgin yüce ise kaybetmekten korkmalısın''
Kąrsî

Kąrsî

@k-261-rs Etkin Üye
ŞairYazar
  • 4 Ağustos 2015'den beri üye

Şiir Yorumları

Kąrsî
@k-261-rs
26 Mart 2026 Perşembe 11:19:16
Günün şiirini ve yazan kaleminizi canı gönülden kutlarım. Yüreğinize sağlık. Selam ve saygılarımla.
Ara bul!, @Mesut Tütüncüler
25.3.2026 10:38:16
Kąrsî
@k-261-rs
31 Ocak 2026 Cumartesi 21:21:39
Merhaba değerli Üstadım.

Sayfaya uzun zamandır pek giremiyordum. Bir selam vereyim dedim. İhmalkarlık için aff ola.

Anlam ve anlatım o kadar içten ve o kadar güzel ki yüreğiniz dert görmesin.

Ordu’ ya da selam olsun.

Selam, sevgi ve saygı...

Ordu, @sakaogluhasankucuk
13.1.2026 13:27:03
Kąrsî
@k-261-rs
31 Ocak 2026 Cumartesi 18:11:21
Şunu çok net hissettiriyorsun;

Bu acı seni ezip küçültmemiş, biçim değiştirmiş. İlk bölümlerde yara hâlâ açık; sol yan sızlıyor, sayılan dakikalar var. Ama ilerledikçe sızı bir zayıflık olmaktan çıkıp iradeye dönüşüyor. En güçlü tarafı da bu dönüş...

Sol yanım, @CEMRE_YMN
31.1.2026 17:00:14
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 21:43:08
Bilgi ile harmanlanmış güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.
Aksaray'da eğri minare!, @yön
28.1.2026 12:41:03
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 21:39:59
Mana ve duygunun bir arada işlendiği güzel bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Muamma, @Filozof Sosyolog
30.1.2026 19:56:48
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 21:33:32
Emek verilmiş , mana dolu, müstesna bir gönül sesiydi.

Yüreğinize sağlık.

Kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 21:30:51
Duygu dolu, sevdaya dair hüzünlü bir gönül sesiydi.

Gönül sesiniz daim olsun.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Sensiz ölürüm, @Seren Derin
29.12.2017 00:10:36
Etkili Yorum
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 21:27:18
Duygu dolu güzel bir şiirdi.

Yüreğinize sağlık.
Canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 20:43:01
Güzeldi.
Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.

Selam ve saygılarımla.
Zemheri gönlün, @ramazancelik
30.1.2026 09:05:07
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 20:40:43
Emek verilmiş güzel dizelerdi.

Yüreğinize, emeğinize sağlık.

Kutlarım.

Selam ve saygılarımla.
Hatırla, @sair osman dastan
30.1.2026 19:52:20
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 20:04:26
Nasihat dolu, manidar ve etkileyici dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.

Selam, saygı ve dua ile.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:56:23
Anlam ve anlatımıyla çok güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık Üstadım.

Selam, saygı ve dua ile.
Beyim, @Ali Esmeray
30.1.2026 12:56:24
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:52:49
Güzel Türkiye’mize inci gibi dizeler yazmışsınız.

Çok güzeldi.
Yüreğinize sağlık.

Selam ve saygılarımla.

Türkiye'm, @HATİCE ŞAHİN
30.1.2026 18:03:57
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:31:54
Kısa, öz ve duygu dolu.

Hep mutlu olmanız dileğiyle diyeyim o zaman.

Yürekten kutluyorum.
Mutuluk mu?, @yağmur 1
30.1.2026 19:17:32
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:28:54
Rabbim güzel ve sağlıklı ömür versin Üstadım.

Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık.

Selam, saygı ve dua ile.
Hiç yanmayın !.., @Aksakal
30.1.2026 00:18:22
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:27:15
Duygu dolu güzel dizelerdi.

Yüreğinize sağlık.
Canı gönülden kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.
İstemem, @Mustafaoğlu İlyas
30.1.2026 00:16:35
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:26:17
Yüreğinize sağlık Üstadım.

Emek verilmiş çok güzel ve özel dizelerdi.

Nicelerine inşallah.

Selam ve saygılarımla.
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:23:32
Şiirde sevdaya dair bir teslimiyet var.

Çok güzeldi.

Gönül sesiniz daim olsun.

Kutlarım.
Sonra sadece sen, @Mavi Masal72
30.1.2026 19:15:49
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:08:27
Anne başkadır.
Kıymeti ölçülmez.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.
Canım annem, @Omer_36
30.1.2026 17:23:02
Kąrsî
@k-261-rs
30 Ocak 2026 Cuma 19:07:16
Hikayesi de’ dörtlükte , dört dörtlük olmuş.

Yüreğinize sağlık.

Kutlarım.

Selam ve saygılarımla.

Beni üzme (5), @kundakçıoğlu
15.1.2026 15:08:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
66.283
Şiir Okunma
836.895
Yazı Okunma
5.538
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL