Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
hu

huseyintoy

@huseyintoy Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Eylül 2010'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

huseyintoy
@huseyintoy
9 Aralık 2010 Perşembe 16:22:48
dersten değil hayatta sınıfta kalmayalım.
güzel şiirini tam puanla kutluyorum,yüreğine sağlık.................
Hep mi, @7TEPE
9.12.2010 11:55:14
huseyintoy
@huseyintoy
9 Aralık 2010 Perşembe 16:04:19
şiir güzel,ancak resmi değitirmek gibi geliyor bana.şiirini tam puanla kutluyorum.
Ey sevgiliii, @nergiz-z
6.12.2010 17:32:07
huseyintoy
@huseyintoy
8 Aralık 2010 Çarşamba 17:27:23
gümüldür sevdalısı şairem.şiirlerinde burcu burcu gümüldür kokuyor.kutlarım şiirlerini.sayfama beklerim.
Ben yağıyor, @nilkurt
8.12.2010 10:43:58
huseyintoy
@huseyintoy
8 Aralık 2010 Çarşamba 17:21:42
güzel şiirinizi kutluyorum.ben de çay ve şiir düşkünüyüm.sayfama beklerim.
Gittin öylemi, @haticeak
1.12.2010 12:19:52
huseyintoy
@huseyintoy
8 Aralık 2010 Çarşamba 16:14:08
kutluyorum.kahve olsun gerisi vesaire...
Kırk yıl, @7TEPE
5.12.2010 22:00:52
huseyintoy
@huseyintoy
8 Aralık 2010 Çarşamba 16:04:05
kutluyorum.sevgiler.............
Kıssadan hisse, @7TEPE
8.12.2010 11:35:18
huseyintoy
@huseyintoy
7 Aralık 2010 Salı 16:58:39
güzel şiirini kutluyorum.yorumda sonlarda kaldım herhalde.
şiirinden çok etkilendim.gerçekten çok güzel olmuş.
zaman en güzel ilaçmış,sana katılıyorum.
Ey sevgiliii, @nergiz-z
6.12.2010 17:32:07
huseyintoy
@huseyintoy
4 Aralık 2010 Cumartesi 16:01:37
NASREDDİN HOCA,DAMDAN DÜŞÜNCE:BANA,DAMDAN DÜŞEN BİRİNİ GETİRİN,DEMİŞ.İNSAN ANNESİNİ KAYBETMEDEN DEĞERİNİ BİLEMİYOR.HER İKİSİDE RAHMETLİ OLDU.HER İKİSİNİ DE 8ANNE-BABA)NASIL ARIYORUM BİR BİLSEN?
BENİM YARAMI TEKRAR KANATTIN.AMA YİNE DE YÜREĞİNE SAĞLI...

Anneye özlem, @nergiz-z
22.10.2010 00:01:21
huseyintoy
@huseyintoy
4 Aralık 2010 Cumartesi 15:56:00
böyle yakışıklı fotoğraf korsan,oğlan kızlardan başını alamaz(şaka)
ilk şiir denemesi böyleyse....
Oğlum alper’e, @nergiz-z
20.10.2010 21:44:51
huseyintoy
@huseyintoy
4 Aralık 2010 Cumartesi 15:51:56
bana karamsar olma diyene bakın.şiirde karamsarlık harman olmuş.
güzel şiirini ben de kutluyorum.hayat gerçekleri dediğiniz gibi:arkadan vuran,yarı yolda bırakan,,,
yine de hayat devam ediyor,öyle değil mi?
Başlamadan bittiiii, @nergiz-z
4.12.2010 09:57:34
huseyintoy
@huseyintoy
3 Aralık 2010 Cuma 16:52:59
AH NEREDE ÖYLE DOST.BULURSAN BANA DA HABER VER(ŞAKA)
GÜNÜMÜZ İNSANI ÇOK DEĞİŞKEN.SÖZÜNDE DURMUYOR.
ACABA GERÇEK DOSTU SÖZLÜKTE Mİ ARASAK?
GÜZEL ŞİİRİNİ KUTLUYORUM...
Benim dostum, @nergiz-z
23.10.2010 00:04:03
huseyintoy
@huseyintoy
3 Aralık 2010 Cuma 16:44:21
ŞİİR GÜZEL OLUNCA YORUMLAR DA ÇOK OLUYOR.
GÜNÜMÜZDE HERŞEYİ BULMAK MÜMKÜN TABİ PARANIZ OLDUĞU SÜRECE.
PARASI OLMAYAN NE YAPSIN?ŞÜKÜR KONUSUNA GELİNCE;ŞÜKÜR MANAVA DEİL DE ASIL SAHİBİNE OLUR. O DA GİZLİ OLUR.
TAM PUANLA KUTLUYORUM GÜZEL DİZELERİNİ....

Manav amca, @nergiz-z
2.12.2010 17:39:42
huseyintoy
@huseyintoy
1 Aralık 2010 Çarşamba 16:13:47
ŞİİRLERİN KADERİ KARAMSARLIK OLSA GEREK.GÜZEL ŞİİRİNİZİ TAM PUANLA KUTLUYORUM.
Haberin var mı, @Nilüfer Sarp
1.12.2010 13:57:20
huseyintoy
@huseyintoy
29 Kasım 2010 Pazartesi 17:27:10
KUTLUYORUM GÜZEL ŞİİRİNİ.SANKİ BEN YAZMIŞIM.ŞİİRDE KENDİ ÜSLUBUMU BULDUM.KUTLUYORUM.
Dile gelirse kelimeler, @7TEPE
29.11.2010 13:34:13
huseyintoy
@huseyintoy
29 Kasım 2010 Pazartesi 17:06:40
HASRETLİK,ÖZLEM,AŞK HEPSİ BİRBİRİYLE SARMAL OLMUŞ.DUYGU YOĞUNLUĞU HEMEN DİKKAT ÇEKİYOR.
BU KADAR ÇOK YORUM VARKEN BANA SUSMAK DÜŞER.DOST ŞAİREM CANDAN KUTLUYORUM.
Gözüm gözüne hasret, @nergiz-z
25.11.2010 17:56:14
huseyintoy
@huseyintoy
29 Kasım 2010 Pazartesi 17:02:15
ŞİİRDE KARAMSARLIK OLDUKÇA ÇOK(BANA KARAMSAR OLMA DİYENE BAK) DOĞRULARI DA SÖYLEMEK GEREKLİ.KUTLUYORUM.KALEMİNE SAĞLIK.
Nerdesin!, @nergiz-z
22.11.2010 08:35:59
huseyintoy
@huseyintoy
29 Kasım 2010 Pazartesi 16:55:04
HEPİMİZ BEKLEMEDEYİZ.İNŞALLAH BEKLEDİKLERİMİZ GERÇEKLEŞİR.ŞİİRİNİ TAM PUANLA KUTLARIM.YÜREĞİNE,KALEMİNE SAĞLIK.
Bilemiyorum...., @sergül kandemir
29.11.2010 16:30:20
huseyintoy
@huseyintoy
15 Kasım 2010 Pazartesi 14:10:47
BÜYÜKLERE MASALLAR GÜZELDİ.KUTLARIM,İYİ BAYRAMLAR.
Anlat masalları, @7TEPE
14.11.2010 19:34:18
huseyintoy
@huseyintoy
15 Kasım 2010 Pazartesi 13:05:12
UMUD DOLU ŞİİRİN ÇOK HOŞUMA GİTTİ.DEDİKLERİNİZDE YERDEN GÖĞE HAKLISINIZ.DEDİKLERİNİZ AKLIMA YATIYOR FAKAT GÖNLÜME SÖZ GEÇİREMİYORUM.
İÇİNİZ YANARKEN,TATLI GÜLÜCÜKLER BANA YAPMACIK GELİR.NE DERSİN CAN DOSTUM.
huseyintoy
@huseyintoy
15 Kasım 2010 Pazartesi 13:00:42
ARAYA ARAYA ÖMRÜMÜZ GEÇİYOR DEĞİL Mİ ŞU DÜNYADA MUTSUZLARIN SAYISI(BEN DE DAHİL)MUTLULARDAN ÇOK FAZLADIR.NE YAPALIM:KADERİMİZE BOYUN EĞECEĞİZ DEĞİL Mİ?
GÜZEL ŞİİRİNİ KUTLUYORUM.
Seni yaşamak, @nergiz-z
25.10.2010 20:37:26
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
13.483
Şiir Okunma
248.834
Yazı Okunma
14.701
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL