Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
hu

huseyintoy

@huseyintoy Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Eylül 2010'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

huseyintoy
@huseyintoy
7 Ocak 2011 Cuma 09:41:10
ANNELERİN DEĞERİNİ ANLATMAK İÇİN KELİMELER YETMEZ.
HEPİMİZİN ANNESİ VAR DEĞİL Mİ?
TAM PUANLA KUTLUYORUM.
huseyintoy
@huseyintoy
5 Ocak 2011 Çarşamba 16:37:41
hepimiz karşılıksız sevmiyormuyuz?
yer gök duyuyor,bizimki duymuyor.
duymak da istemiyor sa siz ne yaparsınız?
kutluyorum aynı duyguları paylaştığımız için,saygılar.........................
Kısacık bir öpüş, @nazlıgül
15.11.2010 23:00:03
huseyintoy
@huseyintoy
5 Ocak 2011 Çarşamba 13:38:15
güzel şirrinizi kutlar,haykırışlarınıza aynen katıldığımı belirtirim. saygılar.......
huseyintoy
@huseyintoy
4 Ocak 2011 Salı 14:04:43
duygu yoğunluğu olan güzel şiirinizi tam puanla kutlarım.
huseyintoy
@huseyintoy
4 Ocak 2011 Salı 14:00:57
duygulu şiirinizden çok etkilendim.kutlarım.
zalim insaoğlu turnaları da bitirdi.diğerlerine dokanmasalar bari...
Turnalar, @Nilüfer Sarp
4.1.2011 09:56:24
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 16:39:54
CAN IN KIYMETLİ OLDUĞUNU ŞİMDİ ANLADIM.
Seni sensiz yaşamak, @nergiz-z
10.12.2010 08:39:56
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 16:35:37
İNSANLARIN HATASINI BİLMESİ NE GÜZEL
YÜREKTEN KUTLADIM.ŞAİREM.
Başlamadan bittiiii, @nergiz-z
4.12.2010 09:57:34
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 16:29:16
DOSTUN TANIMINI NE GÜZEL YAPMIŞSINIZ.GÜNÜMÜZDE BÖYLE DOSTLARI BULMAK O KADAR ZOR Kİ...........
D o s t l u k, @nergiz-z
30.11.2010 17:06:11
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 16:24:13
BU SÖZLER BANA YABANCI GELMİYOR.DEMEKKİ HERKESİN BİR HAYALİ VARMIŞ
KUTLADIM ŞİİR VE ŞAİREYİ...
Hayallerim, @nergiz-z
24.11.2010 10:04:46
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 16:18:29
KİMİ CANI ARAR,KİMİ DE CANANI ARAR.
ARAYIP BULANA NE MUTLU.
ŞİİRDE KENDİMİ BULDUM.
KUTLARIM YÜREKTEN...
Nerdesin can, @nergiz-z
18.11.2010 23:44:24
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 16:15:56
SİTEM EDENE DE BAKIN.HANİ HAYATA GÜLÜN,KARAMSAR OLMAYIN DİYORDUN.
AYNI TEPKİYİ GÖSTERMEK,BENİ HAKLI MI KILDI ACABA?
DUYGULARIMI YANSITAN BU ŞİİRİ VE YAZARINI GÖNÜLDEN KUTLUYORUM.
Kalbimdeki özlemim, @nergiz-z
12.11.2010 10:26:20
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 16:05:14
DEMEKKİ AYNI DUYGULAR YAŞANIYORMUŞ.
KUTLUYORUM.
Ben sensiz olamam ki, @nergiz-z
2.11.2010 10:26:12
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 15:53:56
GÜZEL ŞİİRİNİZ GÖZÜMDEN KAÇMIŞ(BİRAZ ŞAŞILIK,BİRAZ ŞAŞKINLIK KUSURA BAKMA )KUTLARIM.
Birlikte olalım can!, @nergiz-z
27.10.2010 08:34:14
huseyintoy
@huseyintoy
3 Ocak 2011 Pazartesi 15:06:50
HER ŞEY SINAV DEĞİL Mİ?
TAM PUANLA KUTLARIM.




*
















HER ŞEY SINAV DEĞİL Mİ? KUTLARIM.






Sanki, @7TEPE
3.1.2011 09:52:58
huseyintoy
@huseyintoy
2 Ocak 2011 Pazar 12:20:23
FINDIK,ÇAY VE HAMSİ HEPSİNE BAYILIRIM.AKLIMA GELDİ:KÖYE BİR MİSAFİR GELMİŞ.KÖYLÜ SORMUŞ:KARNIN AÇTIR HERALDE.KAYNAMIŞ YUMURTA MI,YAĞDA YUMURTA MI İSTERSİN DEMİŞLER.O DA:KABINIZ VARSA İKİSİNİ DE YERİM DEMİŞ.
GÖNDERİRSEN,KABIN VARSA ,FINDIK,CAY VE HA...

Sen başkasın karadeniz, @nergiz-z
24.10.2010 00:11:41
huseyintoy
@huseyintoy
2 Ocak 2011 Pazar 11:57:39
KAÇMAK,KORKMAK,YILMAK YOK.
SABIRLA,İNANÇLA,GÜVENLE ZORLUKLARA DİRENELİM. OLUR MU?
TAM PUANLA KUTLARIM.
Gideyim, @nazlıgül
31.12.2010 13:08:03
huseyintoy
@huseyintoy
2 Ocak 2011 Pazar 11:44:22
DUR,NE YAPIYORSUN?
ÖBÜR TARAFA GİTMEYİ DÜŞÜNECEĞİNE ,BİZLERE,İNSANLARA YARARLI OLMAYI DÜŞÜNSEN DERİM.
ZORLUKLAR KARŞISINDA,YILMAK,KORKMAK,KAÇMAK YOK.
DİNİMİZE GÖRE:EN İYİ INSAN,İNSANLARA YARARLI OLANIDIR KURALI VARDIR.
HEPİMİZ,KAYBETTİKLERİMİZE ...

Anneciğim, @nergiz-z
1.1.2011 22:43:39
huseyintoy
@huseyintoy
2 Ocak 2011 Pazar 11:33:07
SENİN TATİLİN YOK MU?BUGÜN DİNLEN,YARIN YAZARSIN.
KUTLARIM.
Sende mi brütüs, @7TEPE
2.1.2011 10:29:03
huseyintoy
@huseyintoy
31 Aralık 2010 Cuma 16:39:25
yüreğinize sağlık,kutlarım güzel şiirinizi..
huseyintoy
@huseyintoy
31 Aralık 2010 Cuma 16:37:18
bir şiir bu kadar güzel olabilir.
şiirle birlikte yeni yılın kutlarım..........
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
13.513
Şiir Okunma
248.908
Yazı Okunma
14.738
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL