(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlat Masalları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlat Masalları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yani, "Anlat anlat,heyecanlı oluyor!.." mu demek istiyorsun? Yazıklar olsun!.. Tamam,bi daa tek kelime edersem iki olsun. Hem,beni her seferinde can kulağıyla dinleyen bi sürü sevenim var. Sen düşün!..
Günlük Burç:Bugün itiraf etmeniz için en uygun gün.Anlatmak için birşeylerin sizi dürtmesine gerek yok.Anlatın gayri.Aşk puanınız 5,sağlık puanınız 4,İş puanınız 1(tatilde:)),gerisini de sizi derecelendirin...Benden bu kadar...Yarın yine,değişik bir falla buluşmak üzere....
Bir varmış bir yokmuş sevgili Yazarım :)) Sevenin günahı çokmuş.Bazen köz olurmuş yüreği ama yine de duymak istermiş sevildiğini sevdiğinin dilinden. Gel zaman git zaman her masal gibi bu masal da bitmiş Mu masalın sonunda da kerevet varmış :)) Ben de size diliyorum
Hanımefendi ;Hadi diyelim anlattık .Hangisine ne çare ? Kalsın içimizde zaten çözümsüz.Sizin de çözüm için anlat der gibi bir haliniz yok zaten...Tebrik eder saygılar sunarım.
Maskelerden uzak , makyajdan arınmış bir anlatım beklemek... Zaman zaman hepimizin şiddetle isteği ... Sorularımıza , duygularımıza , ve düşlerimize yanıtlanacak her sözün bu şiirdeki kadar asude ve berrak olmasını... Tebrikler...