Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
hu

huseyintoy

@huseyintoy Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Eylül 2010'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

huseyintoy
@huseyintoy
24 Eylül 2010 Cuma 17:11:43
BÖYLE GÜZEL ŞİİR TAM PUANLA KUTLANILMAZ DA NE YAPILIR.
Şarkı söyler gibi, @7TEPE
23.9.2010 21:52:52
huseyintoy
@huseyintoy
24 Eylül 2010 Cuma 16:48:24
GÜZEL ŞİİRİNİZİ KUTLARIM.YUREĞİNE SAĞLIK.
huseyintoy
@huseyintoy
24 Eylül 2010 Cuma 16:44:22
ÖNCELİKLE TAM PUANLA GÜZEL ŞİİRİNİZİ KUTLUYORUM.
FARKINDA MISINIZ BİLMEM,GÜN GEÇTİKÇE ŞİİRLERİNİZ OTURIYOR,OLGUNLAŞIYOR.
ŞİİRLERE DEVAMMMMMMMMMMM
huseyintoy
@huseyintoy
24 Eylül 2010 Cuma 16:33:03
huseyintoy
@huseyintoy
22 Eylül 2010 Çarşamba 12:55:12
MEVLANAYA SORMUŞLAR:BU DÜNYA MI YOKSA ÖBÜR DÜNYA MI DİYE.O DA DER KI:BİR KUŞ DÜŞÜNÜN TEK KANATLA UÇA BİLİR Mİ? KUŞ KANADININ BİRİ BU DÜNYAYI,DİĞERİ DİĞER DÜNYAYI TEMSİL EDER.
HİÇ ÖLMEYECEK GİBİ BU DÜNYA İÇİN,YARIN ÖLECEK GİBİ ÖBÜR DÜNYAYI DÜŞÜNÜP HA...

huseyintoy
@huseyintoy
20 Eylül 2010 Pazartesi 14:44:08
TRENİ KAÇIRMAMAK ÖNEMLİ DEĞİL Mİ?
KUTLARIM GÜZEL ŞİİRİNİ.
Kaçıyor tren, @7TEPE
20.9.2010 10:34:30
huseyintoy
@huseyintoy
20 Eylül 2010 Pazartesi 14:35:36
GÜZEL ŞİİRİNİZİ TAM PUANLA KUTLUYORUM.
huseyintoy
@huseyintoy
20 Eylül 2010 Pazartesi 14:12:31
GÜZEL ŞİİRİNİZİ TAM PUANLA KUTLUYORUM.
huseyintoy
@huseyintoy
19 Eylül 2010 Pazar 11:19:45
GÜZEL ŞİİRİNİZİ TAM PUANLA KUTLUYORUM.YUREĞİNE SAĞLIK.
Uyku, @Şükran AY
17.9.2010 20:28:58
huseyintoy
@huseyintoy
19 Eylül 2010 Pazar 11:12:08
GÜZEL ŞİİRİNİZİ KUTLARIM.
Şaşırtmadın, @guler birsozu
18.9.2010 17:29:30
huseyintoy
@huseyintoy
19 Eylül 2010 Pazar 10:44:12
YİNE GÜZEL BİR ŞİİR KARŞIMIZDA.SON BİR HAFTADIR ŞİİRLERENİZİ TAKİB EDEMEDİM.ŞİMDİ HEPSİNİ OKUDUM.HEPSİ BİRBİRİNDEN
GÜZEL,HEPSİNDE HÜZÜN HAKİM.(KADARİMSE ÇEKERİM..) KUTLARIM..
Hoşçakal, @7TEPE
19.9.2010 10:22:38
huseyintoy
@huseyintoy
19 Eylül 2010 Pazar 10:24:25
YİNE GÜZEL BİR ŞİİR,KUTLARM.TAM PUAN...
Hoşçakal, @7TEPE
19.9.2010 10:22:38
huseyintoy
@huseyintoy
17 Eylül 2010 Cuma 16:48:58
HER ZAMANKİ GİBİ GÜZEL BİR ŞİİR.KUTLARIM.
huseyintoy
@huseyintoy
17 Eylül 2010 Cuma 16:42:07
YÜREKTEN KUTLARIM.TAM PUAN..
O zaman, @Adnan ŞAHİN
17.9.2010 12:02:14
huseyintoy
@huseyintoy
17 Eylül 2010 Cuma 16:34:34
HEPİMİZ ELMAYI ARAMIYOR MUYUZ.? GÜZEL ŞİİRİNİZİ KUTLARIM.
Sobe, @NURTEN ATICI
31.5.2010 02:14:53
huseyintoy
@huseyintoy
17 Eylül 2010 Cuma 11:51:35
GÜZEL ŞİİR,KUTLARIM.
huseyintoy
@huseyintoy
14 Eylül 2010 Salı 23:12:56
SAYIN HOCAM,GÜZEL ŞİİRİNİZİ KUTLARKEN,SELAM VE SAYGILARIMI SUNUYORUM.
huseyintoy
@huseyintoy
14 Eylül 2010 Salı 23:03:13
ELİNİZE,YUREĞİNİZE SAĞLIK.TAM PUAN.
huseyintoy
@huseyintoy
14 Eylül 2010 Salı 22:52:42
GÜNÜN ŞİİRİNİ VE YAZARINI(ŞAİRESİNİ) KUTLARIM.
YÜREĞİNE SAĞLIK.
huseyintoy
@huseyintoy
13 Eylül 2010 Pazartesi 13:37:42
tam puanla şiirinizi kutlarım..
kaleminize kuvvet.
Yazarım, @guler birsozu
13.9.2010 05:01:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
13.493
Şiir Okunma
248.846
Yazı Okunma
14.702
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL