Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
hu

huseyintoy

@huseyintoy Etkin Üye
ŞairYazar
  • 1 Eylül 2010'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

huseyintoy
@huseyintoy
15 Kasım 2010 Pazartesi 12:50:41
HEPİMİZ BAYRAMLARI İSTEDİĞİMİZ GİBİ GEÇİREMİYORUZ.KADER DEDİĞİMİZ TAKDİR KARŞIMIZA ÇIKIYOR.GÜZEL ŞİİRİNİZİ VE BAYRAMINIZI KUTLARIM.
Bayram sevinci, @kul düşünce
15.11.2010 09:06:59
huseyintoy
@huseyintoy
15 Kasım 2010 Pazartesi 12:46:02
ÇOK GÜZEL,KUTLARIM.YUREĞİNE SAĞLIK.
Akşam'dan gece'ye..., @asran
12.11.2010 21:21:05
huseyintoy
@huseyintoy
15 Kasım 2010 Pazartesi 12:41:56
BÜYÜKLERE MASALLAR GÜZELDİ.ŞİİRİNİZİ VE BAYRAMINIZI KUTLARIM.
Anlat masalları, @7TEPE
14.11.2010 19:34:18
huseyintoy
@huseyintoy
14 Kasım 2010 Pazar 16:45:41
yorgunluğu,yorulmayı düşündüğünüz veya kabul ettiğiniz an her şeyi kaybetmiş sayılırsınız.saırla yola devam..
huseyintoy
@huseyintoy
14 Kasım 2010 Pazar 16:28:50
böyle güzel şiir tebrik edilmez mi?şiirini tam puanla kutluyorum.
huseyintoy
@huseyintoy
14 Kasım 2010 Pazar 16:22:50
son 2 şiirini şimdi gördüm.güzel dizelerini ve bayramını şididen kutluyorum.
huseyintoy
@huseyintoy
14 Kasım 2010 Pazar 16:13:11
şiirinizde karamsarlık oldukça çok(benimkinler gibi).sabret belki kader bize de güler,(dermişim.)
yüreğine sağlık,huzurlu bayramlar............
huseyintoy
@huseyintoy
14 Kasım 2010 Pazar 16:09:06
kadının değerini,kaderini çok güzel anlatmışsınız.tedrik ediyorum.
huseyintoy
@huseyintoy
14 Kasım 2010 Pazar 16:03:38
bayram öncesi şiirini okudum ve tam puanla kutluyorum.hayırlı bayramlar..........
Yağmur, @Nilüfer Sarp
14.11.2010 10:12:24
huseyintoy
@huseyintoy
12 Kasım 2010 Cuma 16:32:34
DOĞU,GÜNEYDOĞU,EGE VE MARMARA BÖLGELERİNİ BİLMEME RAĞMEN KARADNIZ BÖLGESİNİ GÖRMEK NASİP OLMADI.ANCAK ESMA KAHRAMAN VE SİZİN YAZINIZ OKUDUKTAN SONRA KARADENİZ BÖLGESİ DİKKATİMİ ÇEKTİ.NASİP OLURSA ,YAZIN ORALARI GÖRMEK İSTERİM.DEDİKLERİNİZİ GÖRÜP VE ...

Turizm cenneti sinop, @nergiz-z
31.10.2010 14:17:43
huseyintoy
@huseyintoy
12 Kasım 2010 Cuma 16:17:21
BİR BAKIMA HAYATI ÖZETLEMİŞİNİZ:İYİ-KÖTÜ,GÜNAH-SEVAP....TAM PUANLA KUTLARKEN,HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM.
huseyintoy
@huseyintoy
12 Kasım 2010 Cuma 16:05:46
ŞİİRİNİZİ OKURKEN TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLDU.TAM PUANLA ŞİİRİNİZİ KUTLARKEN,HAYIRLI BAYRAMLAR DİLİYORUM.
Kalbimdeki özlemim, @nergiz-z
12.11.2010 10:26:20
huseyintoy
@huseyintoy
9 Kasım 2010 Salı 16:40:21
DİLEKLERİNİZE AYNEN KATILIYORUM.HER GÜNÜN MUTLU OLMASINI İSTERİZ.BİLDİĞİNİZ GİBİ MUTLU HAYAT YOK FAKAT MUTLU ZAMANLAR VARDIR.ŞİİRİNİZİ TAM PUANLA KUTLUYORUM.
Günaydın, @nergiz-z
8.11.2010 08:29:54
huseyintoy
@huseyintoy
9 Kasım 2010 Salı 16:35:40
ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL.TASAVVUF ESİNTİLERİNİ ALDIM.TÜM CANLI VE CANSIZLARI YARATAN OLDUĞUNA GÖRE...............SÖZÜN BİTTİĞİ YERDEYİZ.TAM PUANLA KUTLUYORUM.
İyi günler, @Yıldız Toksöz
9.11.2010 16:17:57
huseyintoy
@huseyintoy
7 Kasım 2010 Pazar 13:33:45
ZALİM OLMAK DA KÖTÜ,MAZLUM OLMAKDA KÖTÜ.HER KES KADERİNE GÖRE İKİSİNDEN BİRİ OLUYOR.
Zalim kelimeler, @7TEPE
6.11.2010 21:28:17
huseyintoy
@huseyintoy
7 Kasım 2010 Pazar 13:21:51
HEPİMİZ BEKLENTİ İÇİNDEYİZ DEĞİL Mİ?GÜZEL ŞİİRİNİ TAM PUANLA KUTLUYORUM.
Ne oldu sana, @Nilüfer Sarp
7.11.2010 13:07:20
huseyintoy
@huseyintoy
6 Kasım 2010 Cumartesi 14:48:45
İYİKİ ÖBÜR DÜNYA VAR. BEN DE BU DÜNYADA KAVUŞAMAYACAĞIMI BİLDİĞİM İÇİN ÜMİDİM ÖBÜR DÜNYADA KAVUŞMAK.TAM PUANLA KUTLUYORUM GÜZEL ŞİİRİNİ.
huseyintoy
@huseyintoy
6 Kasım 2010 Cumartesi 14:41:32
HOŞ GELDİNİZ,HOŞLUK GETİRDİNİZ ARAMIZA.............
Teşekkürler!!!!, @nergiz-z
4.11.2010 08:18:04
huseyintoy
@huseyintoy
6 Kasım 2010 Cumartesi 14:21:59
TAM PUANLA GÜZEL ŞİİRİNİ KUTLUYORUM.
huseyintoy
@huseyintoy
6 Kasım 2010 Cumartesi 14:19:49
HAK'TAN HAKİKATTEN SÖZ EDEN DİZELER NE GÜZEL.ADIN GİBİ CENNETLİK OLURSUN DİLERİM.TAM PUANLA KUTLUYORUM.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
13.485
Şiir Okunma
248.834
Yazı Okunma
14.701
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL