Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:54:37
Bu gerçeği görebilse insanlar,dünyada kötülükler olmazdı.Dünyanın hayal,yalan olduğu gerçeği,hiç aklımızdan çıkmamalı.Mükemmel dizelerdi değerli şair,tebrik ederim,saygılarımla.Puanım tam.
Sevmek yeter, @samanyolu1234
19.7.2009 17:51:38
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:52:43
bu sakar başka sakar

herkes kimi beğenirse o beğenmez
herkes nereye giderse o gitmez
herkes neyi istiyorsa o istemez
herkes kime oy verirse o vermez

ve hep kazançlı çıkar tuhaf
hali vakti yerinde keyfi iyi
bilgili de bir insan

sordum
...

Sakar, @Cemal Erkoç
19.7.2009 00:00:33
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:48:03
Dalga dalga saçları dağılmış yastığına
Bir öpücük kondursam, kurumuş dudağına
Yar beni davet etse sevda kokan bağına
-- Çiçeklere bezenir, ala döner dalların
-- Sonu güzel olacak kurduğum hayallerin.

Baktıkça gül yüzüne yaşam tazeleniyor
Gönl...

Hayallerde sen, @RABATLI
19.7.2009 00:05:02
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:43:55
Dizelerinizi geç okumanın hüznü içindeyim,nasıl kaçırmışsım.Bağışlayın Ayşe hanım.Tüm dua ve dilekleriniz kabul olsun.Tebrik ederim kalpten.selam ve sevgilerimle.Puanım elbette ki yine tam.
Miraç kandili, @AYSE 09
20.7.2009 00:36:48
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:40:45

Gözüm nuru, hicranım hadi bahtı yıkalım
Yüce dağdan bağrına yüzyıl uyku sereyim
Olur muhâl akıbet mümkün aşka akalım
Ömrün şu cihadında sarp zaferi dereyim



Ahde vefadır senden bir tek kalbi dileğim
Lûtfunla şu kalbime faslı baharlar d...

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:36:39
ömür girdabında hasret biterse
yaşamın ne tadı anlamı kalır
gönül şad olurda her gün gülerse
gülmenin ne tadı anlamı kalır

sevdalarda gönül çoşar seslenir
ayrılan yürekte hüzün beslenir
kollar kavuşmayla güzel süslenir
uzağın ne tadı anlamı...

Ne tadı kalır, @hoşkelam
20.7.2009 15:22:59
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:15:23

Anan kurban olsun seni verene
Mâh cemalin benzer yaz gülüne
Mektebin sebep oldu gurbet eline
Say günleri geçsin tezinden elli elli

Ne kışlar geçirdik guzum seninle
Bak ne hayaller kurdurdun deli gönlüme
Telli duvaklar takar oldum sen geline...

Kahküllerin telli telli, @balam
17.2.2009 11:34:00
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:06:27
Çağır beni derinleşmiş yastan
Özünü sahiplenmiş dimağımla
Cesaret kılıcını kuşanıp yürekten
Yazalım gökyüzünün hürriyetine
Bu tarihi yeni baştan..
Çiçeklerin kan,çiçeklerin hoyrat..
Ne kaldı ki sende bu pervasız zulümden
Yeniden mavilere boya...

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:59:38

ellerim boynum ,

ayaz ayaz üşüdüğünde,

Kırmızı ipek şalımı koklayıp,

Sararım boynuma..



Her gece hava karanlığa teslim olduğunda,

Hayalinin meltem gibi süzüldüğü

Gönlümün penceresini

Açarım usulca.


...

Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:53:02
Kara çelenkler koydum ayrılığın kapısına,
Her gün haykırdım sevdamı yollara.
Bulduğum çiçeklere adını fısıldadım,
Kokunu duyarım diye rüzgârı sarmaladım.

Şafak sökerken bahçemde güneşi ağarladım,
İki sohbet arası gülüşünü anlattım.
İnan ki o ...

Hasrete dair, @sahranur
20.7.2009 15:48:02
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:32:43
Bazıları anlamını bilmezde savurur

Bazıları korkar da saklar, bilemez yerini mi bulur

Sevgiyi yaşamak kadar önemli onu anlatmak

Sevmek bir hazineyse

Hazineyi her gün, her an saklamalı

Esirgemeden ama değerini bilerek...

...

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:30:07
Sen kaderimsen
Şükrederim Allah’a hergün
Seni yüregimde taşırım
En derinlerinde
Hiç gitmeyecek kadar
Sevgiyle saklarım
Yine kaderim olursun diye
Gözümün aradıgı
Uzaklarda bile olsan
Yine seni beklerim
Taki kaderim olana kadar...

Sevgi d...

Kaderimsen, @gülsümmm
19.7.2009 21:26:38
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:26:53
Sevginiz,içten duygularınız karşılıklı olarak hep var olsun.Sevgiye dair harika dizeler.Tberik ederim gönül dolusu.Selamlar,saygılar.Puanım tam.
Sevgiliye..., @ruzgar_809
20.7.2009 13:25:53
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:24:45
Fırtına öncesi sessizlik ve ben
Hayallerime hapsoldum yine
Sarmış ruhumu sensizliğin hüznü
Bir şarkı dolanmış dilime hüzün dolu

Ah be sevdam geçmiyor günler
Hasretimden, kalemim hiç susmuyor
Kalbim söylüyor, o yazıyor
Neyleyim, ne gel...

Anla artık !, @Nermin Kaçar
20.7.2009 14:41:37
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:22:13
Korkuyorum, ölesiye korkuyorum
Sabah kalkınca sol yanımı boş bulmaktan
O sıcak öpüşlerin olmadan uyanmaktan
Korkuyorum ,ömrümün son demlerinde
Sensiz nefes almaktan
Korkuyorum ,ay yüzlüm batan güneşe
Ellerin ellerimde olmada bakmaya.
Kork...

Xxxxxxxxxxxxxxxxxx, @nazlıgül
19.7.2009 14:32:05
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:19:52

Elimden tut korkuyorum,
Korkuyorum, bu zifiri karanlıktan
Elimden tut ki bulayım yolumu
Yoksa düşeceğim,
Düşeceğim, ayağıma takılan prangalardan

Geceleri gözlerimi bir o kadar daha kör eder
Eder de kayan yıldızları bile göremez.
İçlenir gi...

Kal ne olur, @ERHAN ÇIKAY
20.7.2009 14:52:52
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:14:17
Beyaz gülüm diye severdin,
Koklamaya kıyamam derdin,
Sen güller içindeki gülü derdin
Bırakıp gitttin şimdi nerdesin?


Koklamaya kıyamadığımsın derdin,
Sevmeye doyamadığımsın derdin,
Dalından tutmaya kıyamdığım derdin
Beyaz gülü kuruttun şim...

Beyaz gülüm, @KaRTaNeSi-44
20.7.2009 10:23:32
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:11:31
Gencecik yaşında gittin askere
Ateşlerin közü kül oldu ağlar
Hasretle bekledi annen teskere
Nişanlının gözü sel oldu ağlar

Yemin töreninde kimsen yok idi
Baba yüreğinde gurur çok idi
Bir tek oğlu asker, gönlü tok idi
Yavuklunun sözü lal oldu...

"ö.ç.m"den mehmet, @ö.ç.m
19.7.2009 12:01:19
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 15:06:28
Bu sesiz çığlıkların arkası bahar
Belkide gelmeyecek ölene kadar
Sen üşüme artık yalnızlıklardan
Yarından daha çook yarın var

Şimdi başın dik olmalı
Giden her seferden
Bir nefes daha yaşlandık
haber yok gidenlerden

Gidenlerden hab...

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 14:56:34

biliyorum sen olmayacaksın artık,
bana aşkla sevgiyle bakan o bal gözlerin,
ellerimi sevgiyle tutan ellerin olmayacak.
sarmayacak kolların, öpmeyecek dudakların artık...

sevgin yüreğimi ısıtırken,bal gözlerin tat katıyordu.
onlar artık olmay...

Balım ' a, @koyun delisi
6.6.2009 19:54:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.058
Şiir Okunma
1.348.676
Yazı Okunma
163.818
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL