Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:00:38
Bir deli şairim dedim kendime
Bundan sonra akıl olmaz yar olmaz
Sevgi dağlarını kurdum gönlüme
Kimselere kinim olmaz yar olmaz

Aradım dertlere derman bulmadım
Dostlar dargın bir kararda durmadım
Gönül bahçesinde güller dermedim
Bundan sonra ...

Olmaz yar olmaz, @hoşkelam
23.7.2009 13:14:02
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 15:58:17
Değmez aslında değerli şair,iki günlük dünyada sevgileri gereği gibi yaşayıp,mutlu olmak varken,üzmek,kırmak niye.Tebrik ederim,en güzel şiirlerinizden bir tanesiydi,saygılar.Puanım tam.
Söyle değer mi?, @meselci
23.7.2009 14:49:54
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 15:52:40
Yollarda gördüm baharı,
Yollarda yaşadım tüm güzelliğini tabiatın
Ağaçlar yeşillenmiş,
Bahçeler yeşil halı sermiş.
Üstünde çiçekler rengarenk açılmış.
Sarı gözlü papatyalar
Mor çiğdem çiçekleri
Yeşilliklere güzellik vermiş
Otlar büyümüş,
Ar...

Tabiatın güzelliği, @AYSE 09
23.7.2009 15:46:36
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 15:50:30
Ben yorgun yolları meçhule giderken takip ettim
Kan damlaları süzülüyordu geceden gündüze
İnatla söylüyorum işte
Ne Mecnun ne Leyla
Ne kerem ne Aslı
Tüm masallar yalandır
Aşk hiç var olmamış bir fasıldır dünyada

Siliniyor bir bir hatıralar
...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 15:39:01
Çok acı dolu,hüzün dolu bir sevgi hikayesi.Değerli şair,duygularınızın değerini bilmediyse,bilecek gibi de değilse,hayata devam etmek adına,duyguların değerini bilenin olmalı.Zor olsa bile hayat devam ediyor.Tebrik ederim,çok duygusal,çok özledi,Sayg...

Sitemim sanadır, @RUMUZ4300
22.7.2009 08:54:39
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 15:26:24
Aslına bakarsanız,insan sevince hatalarını görmez olur,sevince hata yapar.Bir süre sonra hatalar görünmeye başlar.Tebrik ederim,çok anlamlı ve çok güzel dizelerdi yine,Saygılar değerli şair,Puanım tam.
Yorum..., @Hikmet Özkul
23.7.2009 14:09:50
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 13:58:35
Gözle görülen güzelliğe duygulan hayranlık ve duyguları ifade eden,uyumlu,ahenkli,kafiyeli gerçekten mükemmel dizelerdi.Tebrik ederim değerli şair,saygılAR.pUANIM TAM.
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 13:53:27
Ayrılıklar bir kâbustu sanki
Sıkıştırıyordu
Azap alın yazısıydı
Gülerken güller acardı gözlerinde
Şimdi kan ağlıyordu kalbi
Pek bir şeyden zevk almıyordu
Karanlıktı içi zifiri karanlık
Ayrılık karabasan gibi
Sıkıştırıyordu kalbini
Başkaları ...

Davacıydı, @GÜLAY BİRKL
23.7.2009 01:46:37
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 00:45:28
Cıvıl cıvıl,çok tatlı,harika dizelerdi.Çok başarılı bir çalışma olmuş.Bahar bahar,çiçek,çiçek pozitif duygular veriyordu.Tebrik ederim gönül dolusu.Selam ve sevgilerimle.Puanım elbette yine tam.Alkışlarımla.
hazan444
@hazan444
22 Temmuz 2009 Çarşamba 19:03:49
Vefasız bir sevgiliye ne dense anlamaz.Yüreğe acı veren budur.Sizinle aynı değeri vermiyorsa,emeklerinize,yüreğinizin alldığı yaraya acırsınız.Tebrik ederim,yine duygu dolu ve çok güzeldi.Selamlarımla.Puanım tam.
^^gidiyorum^^, @yarali-hamsi
22.7.2009 12:35:25
hazan444
@hazan444
22 Temmuz 2009 Çarşamba 19:01:21

Nerdesin diye diye, ömrüm geçip gidiyor
Sabrın sonu selamet, beklemek lâzım diyor
Sevdiğini söyleyip, canı sana adıyor
Seven gönlüm yâr için, her gün dua ediyor
..........Benimle kaçacak mı? Yanımda kalacak mı?
..........Gülücük saçacak mı? Gö...

Acaba bir gün, @Nilüfer Sarp
22.7.2009 15:32:17
Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
22 Temmuz 2009 Çarşamba 18:54:24
ülbüllerin dört mevsim ötüşlerinde,
Çektiğim ahların en yanık ezgisinde,
Dertlerini dost edindiğim hasretinde,
Ettiğim duaların her köşesinde,
Yalnız sen varsın!

Düşünmekten yorulan beynimin hücresinde,
Mağrur bir aşk hikâyesinin başrolünde, ...

Yalnız sen varsın!, @sahranur
22.7.2009 08:48:19
hazan444
@hazan444
22 Temmuz 2009 Çarşamba 18:41:45
Seni sana bırakıyorum,içinde ne kadar çok anlam barındırıyor.Hüzünlerin,ahların,yürekteki acının en derin ifadesi SENİ SANA BIRAKMAK.Bu hüznü barındıran yürek hıçkırıklara boğulmuş olmalı.Onu bir anlamda duyguları ile baş başa bırakmış oluyorsunuz,si...

hazan444
@hazan444
21 Temmuz 2009 Salı 22:54:37
aşk bir köşede duradursun,bir ömür
dönmüyorsa dünya,
düzene ayak uydurmaksa emeller
ihtilallerin parmaklarına takılmışsa,urgan bir ip
tüm cihana yetecekse bir laf-salatası
sözün bittiği yerler,tıkayacaksa kulakları
bir köşede duradursun aşk
aç...

hazan444
@hazan444
21 Temmuz 2009 Salı 22:52:16
Duygu dolu,içten ,çok güzeldi.Tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım tam.
Yağmur, @YoSuNLu_TaSLaR®
21.7.2009 21:56:11
hazan444
@hazan444
21 Temmuz 2009 Salı 22:48:33
Kaldırımlar ayaklarıma dolanır
Hatıralar birden aklıma gelir
Bir de gözlerim dolar hayallerim kalır
Dur gitme tanıdım seni sen ......

Bazı zaman çocuklaşır bazen durgunlaşırım
Ama hep aynı yaşta hep aynı sevdada kalırım
Gözlerim dalar uf...

hazan444
@hazan444
21 Temmuz 2009 Salı 21:35:12

Konuşşsam biterdi aslında.. ve bitecekti de
Yalpanarakta olsa gitsin istedim
Sustum...
Konuşmadım,yüreğime gömdüm harflerimi
Hiç bir cümlemi bitirmedim
Ve hiç bir noktayla sonlandırmadım kelimelerimi
Ahengi bocuk olsun hayatın önemi yoktu
Di...

Keşke, @buse61
8.6.2009 11:27:08
hazan444
@hazan444
21 Temmuz 2009 Salı 21:31:53
Güzel ve manalı dizelerdi.Yalnızlığın derin hüznü çökmüştü.Dilerim hüzünler sadece dizelerde kalır.Tebrik ederim.puanım tam.
Yalnızlık, @KIRCICEGI
23.6.2009 00:44:13
hazan444
@hazan444
21 Temmuz 2009 Salı 21:22:11
Ben sona geldim tadı damağımda
Buradan sonrası yolculuk tek başına
Sizin biletinizin bilinmezliği işte bura
İşte yine gıcırdıyor frenlerim raylarda
Hadi inin bir hamlede
Ve unutun hiç benimle olmamış gibi beni…
Bundan önce de olduğu gibi…
Kaçı...

hazan444
@hazan444
21 Temmuz 2009 Salı 21:20:22
Bir türkü dudağımda
Biraz kırgın
Biraz hüzünce
Yokluğuna sarılıp
Gün devrilişinde
Şiirlerini çağırıyorum
Sevdam
Feyz alsın yüreğim diye

Yüreğiniz umutlarla,sevginizle feyz alsın dilerim.Özgün ve farklı,çok güzel bir eserdi.Tebrik ederi...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
55.948
Şiir Okunma
1.348.268
Yazı Okunma
163.805
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL