Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:50:22
Yıllarca bekleyip huzur duyduğum,
Çileli gönlümün baş tacı sensin.
Gülümse ki geçsin huzursuzluğum.
Ruhumsun şiirim her şeyim sensin.
Yıllarca bekleyip huzur duyduğum…

Bir duygu kapladı her tarafımı.
Sevgi dolu sevda dolu aşk dolu.
Bir de ne...

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:49:04
Derler ya bir türküde.Ölüm ile ayrılığı tartmışlar,elli dirhem fazla gelmiş ayrılık.İşte budur.Ayrılık,onsuzluk o kadar acıdır.Dilerim tüm acılar sadece dizelerde kalır değerli şairem.Tebrik ederim,çok etkili ve çok güzeldi,selamlarımla.Puanım tam.
Sensizlik, @ay/su
20.7.2009 17:29:41
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:47:04
nasıl güzel olunur böyle isli vakitlerde
uçaklar bizim için bir kez daha dönüyorlar gökyüzünde/ rotarsız bekleyişlerimize
gitmek acıydı fakat daha da acısı var/ öykülerde, şiirlerde
öykünelim
altımızda rahat şiltelerle


şair dediğin ip cambaz...

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:42:41

siyah bir güvercindir soluğum
boğazıma çöreklenirsin kış aylarında
ve daima içinden konuşur
dışından düşünürsün tek göz odalı evleri
aşkımızıda ona benzetirsin.





siyah bir güvercin havalanır şimdi
soluğum kalır,
kendine benzetirsin....

Siyah güvercin, @müstakil adam
20.7.2009 19:04:50
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:38:54
Sonbaharın ilk haftaları
Tuttum elini
İlkbaharın son haftaları
Bıraktın beni
Hatırlarsın belki
Yapraklar dökülürken
Senin o yemyeşil
Gözlerini görünce
İlkbahar sandığımı
Neye yarar ki şimdi
Sen yoksun yanımda
Nefret ediyorum artık yeş...

Sonbahar aşkı, @kübra yüksel
14.6.2009 17:34:01
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:33:16
Dilerim o yıldız hiç kaymasın,dilerim yüreğinizdeki sevgi asla size hüzünler vermesin.Sevgi yüreği doldurmalı karşılıklı olarak.Yarım yasmalak,kırıntı sevginin acıdan başka vereceği bir şey olmaz.Gerçek sevgi ile bir ömür boyu mutlu olmanızı dilerim....

**** hiçlik ****, @flycan57
20.7.2009 19:29:16
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:26:44
Kalbim sızlıyor bugün
İçimde bir acı var
Yüreğim kaldıramıyor
Karışık duygularımı


Gönlüm istiyor içinden geleni yapmak
Beynim engel oluyor
İzin vermiyor
Dileği gibi yaşamasına.



Bense hiçbir şey beceremiyorum.
Umudum yok hevesim kır...

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:10:21
Anlamıştım dünyaya gelirken üryan
Doğmak bir yaradır kanayan
Kaldı mı seni tanımayan

Asla sulamayacağım kara gülüm
Sen hep gonca da kal
Nasıl olsa her kıyıya
Vurur bir sandal

Sen anlamazsın, kötü olur
Daha saçmadım incilerimi
Benim kara ...

Kara gülüm, @hyazici58
20.7.2009 18:41:10
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:04:49
Her şeyin bir başlangıcı
Bir sebebi bir sonucu oluyor
Sevgiden sevinçler doğuyor
Ve sonra anlamsızca ölüyor.


İnsan duygularına hakim olamıyor
Seviyor sevildiğini sanıyor
Sevgiye her şey diyor
Sonra sevgi hiçbir şey oluyor


Uzun uzun dü...

Sevgi, @kübra yüksel
20.7.2009 18:57:34
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:02:54
Yürek delidir ve yürek sevda taşıyorsa daha bir delidir.Yine anlam dolu ve yine çok güzeldi.Bu günlerde sitede hareket yok,tatil mevsimi olduğundan sanırım.Böyle duygu dolu şiirleri görünce de mutlaka okumalıyım diyorum.Çok güzeldi.Tebrik ederim,sela...

Deli olma yüreğim, @esmerefsane
20.7.2009 18:46:13
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 19:00:05
En başta yaşamımız.
Ondan sonra da sağlığımız
Ve de dünyanın bütün nimetleri
Emanet verilmiştir bize.

Anamız, babamız, tüm sevdiklerimiz
Onlar da bize, Bizde çocuklarımıza,
Yaşarken kıymetlerimiz bilinsin diye,
Emanet verilmiştir, ema...

Her şey emanettir bize, @kempol
30.5.2009 01:00:15
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 18:28:06
Gülümsedim.En güzeli insanın gerek fiziğinde ,gerekse duygularındaki doğal halidir.Tebrik ederim,yine çok güzeldi,saygılar.Puanım yine tam.
P o r t r e, @namikcemal
13.7.2009 00:55:29
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 17:27:20

Babam…

Seni Erciyes’im kadar
Seni memleketim kadar
Seni anlatamadığım ben kadar

Ö z l e d i m…

Çok hüzünlendim.Özleminizin derecesini çok iyi anlıyorum.Harika dizelerdi.Tebrik ederim,selam ve sevgilerimle.Puanım tam,alkışlarla.

hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 17:25:26

Bana gelince;
Hergece
Ofisim mehtap’ta konuğum
Sahildeki martılara asırlar önce atılan
Susamı kemirilmiş simitlerin küflerine
Misafirperverimdir, yolu sevgiden geçenlere

Sevgi her şeydir,yolu sevgiden geçenler anlaya...

Bol kepçe boş s/öz, @bluecould
20.7.2009 16:19:10
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 17:21:07
kovuyorum kara bulutları başımdan
güneş doğuyor gözlerime
karabahtıma
aydınlanıyor içim
yürek ateşten de sıcak

hüzün bulutları kaçışta
sevgim yumak yumak
mutluluk doluyor içim
güneş topluyor
ellerim yüreğim

Güneş doğsun yüreği...

Güneşi toplamak, @köy kızı
20.7.2009 16:43:01
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 17:17:24

Şimdi çok uzaklardasın
Ben kışa çevirdim artık dünyamı
Sen belki de ikinci baharı yaşıyorsun
Şen kahkahalarla

Duygu dolu,yine mükemmel dizelerdi değerli şair,tebrik ederim,saygılar.
Uzaklardasın, @x adamus
20.7.2009 00:16:23
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 17:08:46
Her şeye rağmen umudunu kaybetmemek,güçlü olabilmek,yıkılmamak.Duyguların değerini bilmeyene bunları söylemek gerek.Yerine göre ona bıktım diyebilmek gerek.Hayatta tek dilek olmamalı değer bilmeyen bir insan.Tebrik ederim,taktir ettim duygularınızı v...

Dondurdun beni, @belkiz
17.7.2009 16:30:39
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 17:04:07
İnanın il il gezmiş ,bilgi edinmiş kadar oluyorum bu şiirlerinizle.Çok yararlı oluyor.Mükemmeldi değerli şair,tebrik ederim.Selamlar,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 17:01:51
Amin amin.Tüm dua ve dileklerimiz için amin.Harika dizelerdi.Tebrik ederim kalpten.Sayfanıza geç kalmamın derin hüznü içindeyim,bağışlayın.Saygı ve selamlarımla.Puanım elbette ki tam.
hazan444
@hazan444
20 Temmuz 2009 Pazartesi 16:58:18


Ne leyla anlar benim halimi ne de mecnun
Onlar seni hiç görmediler ki...
Bir avare dolaşır dururum
Beni benden alıp gittin gideli.
Sanma ki unutulursun mazi olrsun gönlümde,
Ben seni unutmak için SEVMEDİM Kİ......

Kısa fakat dünya k...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
55.972
Şiir Okunma
1.348.346
Yazı Okunma
163.810
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL