Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:34:57
Sevginiz daim olsun,dilerim hep mutlu olursunuz.Pozitif duygular veren çok güzel ve manalı dizelerdi.Tebrik ederim gönül dolusu.Saygılar,selamlar.Puanım yine tam.
Sığmaz sevdiğim, @erensenay05
17.7.2009 00:29:00
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:32:55
Hüzün ve acı dolu dizelerdi.Ben burdan okudum yüreğim parçalandı.Siz hangi acı dolu ruh haliyle yazdınız ki,yüreğiniz bu kadar pare parae oldu hemşerim.İnşallah bu acılar sadece dizelerde kalır.Tebrik ederim çok mükemmel ve anlamlı dizelerdi.Saygılar...

Beni bu gün öldürün, @cansever
17.7.2009 22:55:07
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:29:52
Uçsuz bucaksız bu vatan benim
Ben senle yaşıyorum tabiki senin
Bu topraklar üstünde tüm milletimin
Bir halk için kocaman bir avuç toprak

Senki vermezsin kimseye bir karış
İçimizde bitmeyecek büyük bir yarış
Sen Edirne’ye ben Van’a büyük bir y...

.......bir avuç toprak, @recep_t
18.7.2009 16:44:14
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:27:36

Bazen çocuktur cıvıl cıvıl mutlu ve sevecen
Bazen yapraktır sonbaharda tek tek dökülen
Bazen resimdir siyah beyaz maziden kalan

Bazen kalemdir her duygunuzu yazdıran
Bazen çığlık olur avaz avaz bağırmak istediğin
Bazen seslenip de sesini d...

_____hayat_____, @refikaertekin
18.7.2009 18:21:32
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:22:54
Sendeyken görmedim baharı yazı
Doymadım neşeye ne aldım hazı
Dertliydi tellerim atmazdım sazı
Seni yıkılası han ceza evi,,


Dünyam idi sanki gezdiğim saha..
Değerin düşüktür biçmem bir paha..
Dönüpte geriye bakmam bir daha..
Seni yıkılası h...

Ceza evi, @Sevi-esin
17.7.2009 20:51:37
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:20:21
Gitme diyemiyorum
Gururum kırık yüreğim yaralı
Nerde yanlış yaptım Allahım
Sevmek günahmı
Çözemedim,çözemedim
Kör düğüm olmuş çözemedim Allah’ım

Sınırlar tanımıyormuş insan sevince
Sevmek ölmekmiş meğerse
Sözlerin bittiği yerde
Bir şarkı ...

Çözemedim, @DoganDuru
2.2.2009 23:06:06
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:17:56
Pembe pembe umutlarla beslenmek varken
Ayrı bırakıldık gülüm zalim yollarla
Gelincikler bile içli içli ağlarken
Nasıl da sarıldık gülüm başka kollarla

Yıllar çabucacık yıprattı gönlümüzü
Kara limanda yüzüyor can balığımız
Rüzgar uzaklar...

Asıl hikaye, @dursun tiftik
17.7.2009 00:23:53
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 23:11:23
Zor zamanlar olur ya
İşte ogün anlaşılır
Dosluklar düşmanlıklar.
O zamanlarda dostunuz
Sizden kaçmış,
Düşmanınız size yaklaşmışsa,
Cidden zor durumdasınız zor! ..
Ozaman, boşuna ararsınız
Karagün dostlarını.
Düşman sandığınız size y...

Zor zamanlar olur ya, @kempol
7.6.2009 03:26:48
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 22:37:42

İmrenerek baktım öfkelendiğim aynalara
Kaçırılan bakışlara kızmadı onlar da
Bir hayali gösterdiler bana uzun uzadıya
Tüm yrıntılarıyla...
Gür kirpiklerin çevrelediği kömür gözler
Sevgiyle bakıp çağırıyorlardı beni yanına
Her şeyden biraz daha...

hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 21:12:59
Şşştt!
Uyan anne kank!
Ayağa kalk…
El ver yürek ver
Tut onları
O küçücük yürekleri sevgi ile sarmak gerek
Kedere değil neşeye ortak olmalı onlar
Sevildiğini bilip güven duymalılar hayata

Son bir kez bak aynaya
Gülümse inadına
Uçuk kaçıkta...

hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 00:19:33
Sen !...
Ey gölgem bırak peşimi
İstemiyorum seni’de
Eksik yanım sen değilsin
Sen hiç değilsin !
Gecenin göğsünde
Bir çift göz duran
O işte o..
Beni vurdukça vuran

Hüzün dolu dizelerdi,çok güzel ve özeldi,tebrik ederim değerli şair,saygı...

O işte, @mordağlarınkaçağı
18.7.2009 00:07:43
hazan444
@hazan444
18 Temmuz 2009 Cumartesi 00:11:36
Dizeleriniz mükemmeldi.Harika duygulara,harika bir insanlığa sahipsiniz.Koç burcu arkadaşlarım var,çok severim,çok iyi anlaşırım.Gerçekten hayat yolunda başarılı,merhametli,insancıl,sevgi dolu yüreğe sahip harika insanlardır.Dizelerinizi okuyorum,hep...

hazan444
@hazan444
17 Temmuz 2009 Cuma 22:33:45


kalbimdeki uyuşmanın
senle bir alakası yok
ve sessizliğimde kesikler
ağır, açık yaralar bunlar sevgili
kalbini mühürleyen





ellerine yakışıyor keman
viyalonsel çalıyor her dudak kıpırtısı
ince ince işler hattat
sen olmazdın böyle ...

hazan444
@hazan444
17 Temmuz 2009 Cuma 22:29:00
yine farklı ve çok güzel dizelerdi değerli şair,tebrik ederim kalpten,saygılarımla.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
17 Temmuz 2009 Cuma 20:17:28
Kovma bülbülü,
Varsın konsun güldalına.
Nefeslensin, soluklansın garip kuş,
Bırak ötüşünü tamamlasın;
Gülü soldurmadan karakış.

Yarım kalmasın hiç olmazsa
onların sevdası.
başka sevdalara örnek olsun,
Yürünecek yol, yaşanacak yer ol...

Kovma bülbülü, @kempol
17.7.2009 02:15:01
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 22:30:55
Yeşermiş ormanı piknik alanı
Hasretle anarım köyde duranı
Severim sayarım örnek olanı
Karaoluk seni göresim gelir.

Su çıkan kayanın suyundan içtim
Sulu çayırlardan yazıdan geçtim
Gözlerin içinde siyah göz seçtim.
Hatice nineyi göresim gelir....

Karaoluk köyü, @AHMET ACAR
16.7.2009 22:25:24
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 22:27:13
İsmini sızlanarak söylendiğinde ölüm
Acıyordu gövdesinde
Siyah beyaz fotoğraflardan sarkarak
Gücü azalan bir hamasilikle

Denizleri sürükleyerek dalgalandırdı
Sesinin en uzağına bıraktığı bir fısıltıyla
Dem vurdu yalnızlığına
Bir daha ölürse ...

hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 22:24:32
Gökyüzündeki tüm yildizlari
Toplayip cebime doldurdum
Senin gözlerindeki
Parlakligi kiskanmasinlar diye
Yeryüzündeki tüm cicekleri
Toplayip bir vazoya koydum
Senin teninin
Kokusunu kiskanmasinlar diye
Yanardaglarin tüm lavlarini
Kor atesle...

hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 22:22:32
Bıraktığın yerde çakıldım kaldım
Seni beklemekten yıkıldım kaldım
Kara gözlerine takıldım kaldım
Gülmeyi denedim gülemedim yar

Şimdi mutlu musun gittiğin yerde
Bana kaşlarını çattığın yerde
Kalbimi çıkarıp attığın yerde
Dilmeyi denedim dilem...

Olmadı, @samanyolu1234
16.7.2009 19:33:57
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 22:17:53

Yollar uzadıkça uzadı yaklaştıkça Vatana
İçlerindeki hasretlik kor gibi yana
Sınıra yakın parladı gözleri sanki pırlanta
Hayalleri kanatlarına güç verdi
Türkiye sevdası yüreklerinde alav alev yana


Girdiler sınır kapısından yattılar yere
G...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.057
Şiir Okunma
1.348.676
Yazı Okunma
163.818
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL