Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 22:15:07
sığmadı yedi iklime,
bir zerre mutluluk.
biraz gülebilmekse yaşamak,
çokca acımakmış,
anladım..
üç yanım "sen" şimdi,
diğeri yalnızlığım.
ben sendeyken yaşadım..

elimde bir parça,
emanet teninden.
kokuna uyanıyorum her şafak..
doğar belk...

Mavi güneş, @Yakamoz_Işığı
15.7.2009 23:40:26
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 21:21:27
her takıntı yılları yaşardı ömrüm
hüzün nedir bilmezdi yüzüm
iki gönüldü sevdam bakarken
şimdi soldu tomurcuk güllerim..


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


alaca karanlığında mum tutarsın
gün olur güneşe bakarsın
ahh be yürekleri...

Tomurcuk güllerim, @esmerefsane
16.7.2009 21:19:27
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 19:47:17

Bir sokak lambası yalnızlığında,
Anılardan ateş yaktım ayazlarıma.
Titreyen ellerim yansırken aynada,
Her gün bir çeltik attım duvarlarıma.


Gece üç beş nöbetlerinde beklerken seni,
Hasreti bir silah gibi astım omzuma.
Kurşunladım her gece...

Yağmur yüzlüm, @sahranur
16.7.2009 12:06:00
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 01:15:42

ömrüm hazan çiçeği gibi soldu
gülmek isterken hep ağladım
rüyalar kabus oldu bir an
ne olur susun acılarım..


kaybetmeyi sizden öğrendi yüreğim
kazandıklarım bir aşk vardı bitti
efsane sitemle dolu tükendi
artık susun acılarım şimdi

Y...

Etkili Yorum
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 01:10:29
Ne kadar saklasak da derdimizi,
Gölgeli yüzümüz gelir dile
Gizlemek, saklamak nafile,
Yüzümüz verir bizi ele.

Paylaşılmakla azalırmı bilemem;
Belki biraz ateşi sovur,
Nekadar sovusa da
Dertlerin biraz izi kalır.

’Dert’te neymiş? ’...

Y ü z ü n d i l i, @kempol
8.6.2009 02:28:57
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 01:02:06
Giden ne götürmüski pesinde
Cepsiz kefenden baska
O da toprakta kalmiyormu
Anlayan nerde kimin umrunda
Düsman yatmis pusuya
Umutlar düsmüs birden suya
Kan döküyor can aliyor savas
Can pazara cikmis

Giden canlara seyirci kalmis
Umutlar perd...

"can pazara cıkmıs", @hasret
16.7.2009 00:05:05
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 00:48:50
Kör bir kuyuya düştüm, görünmez derin dibi,
Kor gibi yanar gönlüm, hala sensin sahibi,
Ben seni seviyorum, hala o günkü gibi,
Sahte bakışlarından, hala imdat umarak.

Hatıran iz bıraktı, yanık sevdalara eş,
Şimdi yakmıyor artık, eskisi gibi gü...

Hatıralar, @ümit zeki soyuduru
16.7.2009 00:09:07
hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 00:46:20

Gel desem gelir misin,aramızda dağlar var
Acımasız yâd eller,sılada ağlar o yâr
Sakın kışı bekleme,yollarını kaplar kar
Karlı dağlar aşılmaz, zemheride gezilmez

Gurbet kokan yollarda, bekler oldum ben seni
Hasretle yanıyorum, özler oldum o ...

hazan444
@hazan444
16 Temmuz 2009 Perşembe 00:40:28
Günlerce gözüme uyku girmedi
Gecem senden başka rüya görmedi
Bu gönlüm herkese meyil vermedi
__________Benden geleni sen zarar mı sandın?
__________Aklından geçeni karar mı sandın?


Sözüme alınıp sakın ha kızma
İstersen adıma şiirler yazma
...

**ne sandın??**, @acemice ben
16.7.2009 00:08:13
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:37:37
gidişin bu kadar benzememeliydi herkese...
ayrılıkta ayrılmalıydı ardınsıra...

vur,yıkılsın
yıkılsın yüreğim
acımayacak bu defa...

Değer bilmeyen bir sevgi için yürek ne kadar çağlamış.Yürek atmak istese bile atamamış.Hüzün ve acı gözleml...

__* vur *__, @BAHARGÜLÜ
15.7.2009 22:31:54
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:29:58
Cıvıl,cıvıl bahar gibi çok güzel dizelerdi.Yaz coşkusu vardı,neşe doluydu.Tebrik ederim değerli şair,saygılar.Puanım yine tam.
Gelincik, @AHMET ACAR
14.7.2009 10:30:45
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:27:59
kaç zamandır
içimin sancısı kabardı yine
sen bir barda deli
ben limonatacıda iskemle
kimse gelmesin sergiye
van gogh’umu çaldılar

Farklı ve özgün anlamlar içeren dizelerdi,tebrik ederim değerli şair,kaleminiz ...

Çalıntı tablo, @müstakil adam
15.7.2009 18:45:48
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:21:56
Dalga dalga vurursun gönlümün kıyısına
Kuruyan gözyaşına nasıl dayansın suna
Canan bana ’’he ’’ dese atılsam kollarına
Felek mi oyun etti, ben mi kanmışım şimdi ?

Sevdan çok mu uzakta, çıkmazda aşkın yolu
Bazen sele ram olur, bazen de vurur do...

Yastayım şimdi, @RABATLI
15.7.2009 00:09:17
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:20:11
Ben sana anlattım işte halimi
Sen de iyi tanı ,kahpe zalimi
Sıkı tut bırakma ,sakın elimi
Sen bende sönerken allarım yanmış
-
Ben de farkındayım olup bitenin
Zaralı diyende yanıp tütenin
Sen ki öznesisin bana yetenin
Sen bana yeterken yılları...

hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:12:27
Unuttum sevmeyi , unuttum sanma
Karşılıksız aşklar , koydu bu hala
Dese de yüreğim , sevme bir daha
Dinletemedim söz , yine olmadı …

Mantık ne derse desin,yürek söz dinlemez,çok haklısınız.Tebrik ederim değerli şair,yine akıcı,çok...

Olmadı ..., @sairorhan
15.7.2009 19:04:21
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:10:44
Rakı şişesi dibi ezberim,
Benliğim sarhoş!
Beni aşksızlığa sen mahkum ettin!


Bir ip doladım serçe parmağıma
Nefretimi unutmamak adına


Sancılı ve ateşli bir ayrılığın ardından,
Uzanıp dokundu yaralarıma,
Yırtıp attı hüzün perdesini yüzü...

Sürgün verdi aşk, @GulBeyaz
15.7.2009 19:10:08
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:07:38
Bu şiiriniz de yine hüzün dolu ,sitem dolu,gerçek bir yürek sesiydi.Okurken adeta yaşatıyordu.Tebrik ederim değerli şair,vuslat dilerim sevilenle.Puanım yine tam,selamlarımla.
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 22:05:32
dağları korku sarmış,yollar tuzak
yakınsın bana dokunamadığım kadar uzak
sitem ne kareder ayrılığa mahkum
yollar uzak,sen uzak
duvardaki resmin konuşmuyor benimle

geceler sensiz,geceler soğuk
dört duvar arası soğuk
paylaşırmısın yanlızlığımı...

Duvardaki resmin, @DoganDuru
27.2.2009 16:28:41
hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 21:57:24
Yarın sabah erken bankaya varın
Her zamanki gibi sıraya girin
Şaka mı gerçek mi bilene sorun
Bedavaya çalım satmayın Beyler...

Alıp bir kuzuyu korda çevirip
Çıkıp piyasaya kasıp kavurup
Parayı har vurup harman savurup
Mafyanın gözüne batmayı...

hazan444
@hazan444
15 Temmuz 2009 Çarşamba 21:54:54

Çıkar çıkmaz hemen,bak, tuzlu suda yüzeni,
Gülcihan kumsalında, göz altından süzeni.
Pazarlandı emekler, alt üst etti düzeni,
_____Şartlanmıştır o beyin, siciline işlenir,
_____Hedef artık karşıda, göz önünde fişlenir!

Gizlidir tüm kurallar,...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.084
Şiir Okunma
1.348.739
Yazı Okunma
163.821
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL