Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 18:03:37
Mutluluğun resmini çiziyordun adeta
Oysa ben mutluluğu bilmezdim ki...

Şimdilerde kıyılara vurdun beni..
Sahipsiz,kimsesiz bıraktın buralarda..
Gözlerimi kapatıyorum
Boşluğuna sarılıyorum
Ellerini özledim
Dünyanı özledim..
Bu sersefil soka...

Sana..., @esra86
23.7.2009 17:48:34
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:55:42
Farkedilmeyi hak etmesine rağmen farkedilemememek.Bu insanlar için de geçerli aslında.Haketmek ve karşılığında eline hiç bir şey geçmemesi,sıfıra sıfır,elde var sıfır.Çok anlamlı ve çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim .Kübra hanım,selamlar.Puanım tam.
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:47:17
Acıyla yürek inlerken,
Neler neler geçer beyinden,
Aşk yaşanamaz mı acı çekmeden,
Vaçgeçmek kader mi istemeden,
Hiç yaşanır mı uzak sevgiden sevgiliden,
Hoş Kaderde bu varsa ne gelir elden,
Bir söz var; "Kısmetse gelir Hint’den Yemen’den,
Kısm...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:42:45
Neşeli ve pozitif duygular veren çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim,selamlarımla.Puanım tam.
Oy gülüm, @guler birsozu
23.7.2009 13:26:55
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:39:51

Meyhaneci masama kaç kez gidip gelecek
Gezdiğimiz o yerler bana anı kalacak
Boşalan bardaklarım bilmem kaç kez dolacak
Mermiye tetik düştü aşk vuruldu bu gece.

Sokak lambalarına yaslanıp da ah çeksem
Sen varsın dumanında bir tek sigara yaksa...

Aşk vuruldu, @RABATLI
23.7.2009 00:05:16
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:36:18
Özlem dolu,hasret dolu,duygu dolu çok özel ve çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim değerli şairem,vuslat dilerim.Puanım elbette ki tam.
Serzenıs, @ay/su
23.7.2009 01:58:31
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:33:37
Uzaklara yine dalıp gittin bir tanem
Neden dalıp gidiyorsun,neyi düşünüyorsun
Birbilebilsem aklından geçenleri
Kendine gel sevgilim o derin uykudan uyan artık

Ah sevgilim seni üzen,seni kahreden şey ne
Bak kendine neler ediyorsun,beni bile üzü...

Yok olan sevda, @çiğdem aydın
22.5.2009 15:59:22
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:26:33
Olmuyor be gülüm geçmiyor zaman
Doğan güneşi görmüyor gözüm
Karanlık her yönüm sen olmadan
Şarhoş misali dolanıyor bedenim
Tökezlemekten korkuyorum inan


Gel artık gülüm gör seni seveni
Tut titreyen buz kesen elerimi
Sıcaklıgın ısıtsın özle...

Hasretim sana, @mavi gözyaşları
22.7.2009 09:51:14
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:19:33
Ah o dağlar,ardında ne yürekleri dağlar.Uzaklarda ulaşılmazdır dağlar adeta.Özlemleri kay kat artırırı.Hüzün dolu,özlem dolu,gurbet gurbet,hasret,hasret dizelerdi.Tebrik ederim,selamlarımla.Puanım elbette ki yine tam hemşerim.
Hasret saklayan dağlar, @cansever
23.7.2009 13:12:30
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:10:02
Sevdanın ateşinde yandığımda,
Simgeler yerleşir,hülyalarımda.
Dağları deviren
Sevgi dolu yatırımlarımda...
Aşkın ipoteğine attığım imzada,
Hayatı kapsayan
Her özlem dakikasında,
Güne uyanmak...
Seninle.

------------------------------------...

Aşka imza, @aşiyan052
22.7.2009 00:00:13
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 17:06:45
GÜL
Ayrılıklardan söz etme bana yar
İnanki sonum olur yaşıyamam
Sensiz nefes almak bana zulum
Ne olursun ayrılık deme bana yar

BÜLBÜL
Ayrılıklar ölüm değil gülüm
Bir gün yine geri döner sana
Ayrıklar kimi güldürmüşte bizi güldürsün
Bülbülü...

Bülbül ile gül(düet), @seloo42
22.7.2009 09:35:02
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:56:12
UNUTAMADIM SENİ ALIŞAMADIM YOKLUĞUNA
ÇOCUKKEN KORKARDIM UÇURTMAM KOPACAK DİYE
ŞİMDİ GİTMELERİNDEN KORKTUM SEVDİĞİM
ŞİMDİLERDE BİR TÜRKÜ DOLANIR DİLİME

SEN VE SANA DAİR HERŞEYİ SÖYLERİM
GURBET TRENİ KALKAR KAPIMDAN HER GECE
HER GECE BİR YI...

Unutamadım, @ERHAN ÇIKAY
22.7.2009 22:36:51
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:51:35
Allah kalbinize göre versin,tüm dua ve dileklerinizi kabul etsin.Çok güzel ve mana dolu dizelerdi.Tebrik ederim,selamlar,sevgiler.Puanım elbette yine tam.
Senin adın yazıyor, @sahranur
23.7.2009 11:23:15
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:47:35
Çok haklısınız,imtihan dünyasındayız.Her birimizin sınavı farklı.Hüzün,acı çekmeyen insan yok gerçekten.Sınavı çok ağır geçenler var,fakat her insan değişik sınavdan geçiyor.Tebrik ederim,ders veren mükemmel dizelerdi değerli üstad.Saygılarımla.Puanı...

Hayat imtihanı., @türkmendağlı
22.7.2009 21:56:41
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:31:55
ey... İstanbul !
candan aziz canân...
avunmaz gönlüm takvimleri yaksam

ah...İstanbul
yumsam gözlerimi
sımsıkı yumsam
ve bin sekizyüz yetmişlerde bir sabah
senin koynunda uyansam...

İstanbul'un yıllar önceki haline döns...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:29:29
En özleneni yalandan arınmış yürekler.Güvene yaslanmak ve bunu düşlemek.Tabi ne kadar gerçekleşir bilemem.Tebrik ederim,yine mükemmeldi,saygılar.Puanım yine tam.
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:27:19
En güzeli umutları kaybetmemek,yitik şehirlere pes etmemek,Tebrik ederim,umutlara yüzünü dönmüş mükemmel ve çok anlamlı dizelerdi.Şiirde kullandığınız imgeler,şiirin anlamını gizlemediği için,anlam açık ve netti.Selam ve saygılarımla.Puanım elbette k...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:21:02
Çok hoştu,gülümsedim.Tebrik ederim,saygılaR.PUANIM TAM.
Stajyer şair, @namikcemal
22.7.2009 19:02:05
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:10:15
Çok güzel ve mana dolu dizelerdi.Sevgiliye dair öneriler ve duygulardı.Umarım sesinizi duyar ve hemen gelir değerli şair.Tebrik ederim,saygılarımla.Puanım elbette yine tam.
Tedavi et, @AHMET ACAR
21.7.2009 16:41:52
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 16:04:17
Özlememek mümkün mü.Sevgilerin en özü ve gerçeği onlarda.Tebrik ederim,çok güzel ve anlamlı dizelerdi.Selamlarımla.Puanım tam.
Arabesk şiir (2), @bluecould
23.7.2009 13:38:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.362
Şiir Okunma
1.348.966
Yazı Okunma
163.830
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL