Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
hazan444

hazan444

@hazan444 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Şubat 2009'den beri üye

Şiir Yorumları

hazan444
@hazan444
24 Temmuz 2009 Cuma 20:20:43
Bir zaman mutluydum şimdi çilekeş
Sanki içerimde yanıyor ateş
Bitmiyor geceler, doğmuyor güneş
Yanımda sevdiğim sen olamayınca.

İçim hep kederli tadım tuzum yok.
Sende ağlıyorsun, demek çözüm yok.
Dünya’yı verseler, inan gözüm yok
Yanımda se...

Sen olmayınca, @romanci28
23.7.2009 23:22:29
hazan444
@hazan444
24 Temmuz 2009 Cuma 15:20:25
Peri gibi süzülüyor mehtap, en güzel haliyle
Tat vermiyor hiçbir şey, gözlerim yarım ela…
Uzanıyorum denize boylu boyunca
Taşlar oturmuş içime, vurgun yiyor bedenim.


Sevmiyorum geceleri, saklanıyorum köşe bucak
Yıldız saçan gözlerinden ...

Gecenin sesi, @Devrim Tülay
24.7.2009 13:43:22
hazan444
@hazan444
24 Temmuz 2009 Cuma 15:18:22
Dil sitem etse bile,yürek silip atamıyor.Tebrik ederim,yine çok güzeldi,selamlarımla.Puanım tam.
hazan444
@hazan444
24 Temmuz 2009 Cuma 10:53:55
Sensiz olamam,bunu sen öğretmiştin bana
Bu can seni sayıklar,hasretinle yanar durur
Yeter ki dön bana…
Ömrüm senin yoluna kurban olsun
Seni canımdan çok seviyorum gözbebeğim

Suyum aşım, gün karanlık sensiz bana
Don tutar yüreğim,kar düşer kal...

Gözbebeğim, @RUMUZ4300
24.7.2009 10:11:18
hazan444
@hazan444
24 Temmuz 2009 Cuma 10:49:07
Ne para,ne şan şöhret,insanın bu imtihandan kurtulmasını sağlayamayacak.İnsan yaptıkları iyiliklerle derece alacak,sınav dünyası çok haklısınız.Tebrik ederim,her zamanki gibi harika dizelerdi.Selamlarımla.Puanım elbette tam.
hazan444
@hazan444
24 Temmuz 2009 Cuma 10:46:54

Kimine göre aşk;
İlahi aşka mazhar olmak
Nefsinden soyutlanıp
Yaratanı bulmak….

Kimine göre aşk;
Bahar yağmurlarında
Sağanak altında kalmak
Bir yeşil göze müptela olup
Bir daha ben olamamak…

Kimine göre aşk;
Tadı acımış, kopkoyu bir h...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 23:40:33
Tek kelimeyle mükemmeldi dizeleriniz.Sevgi denilen o özel duyguyu lasyıkıyla anlatmışsınız.Tebrik ederim,kaleminiz hep çağlasın değerli şair,saygılar.Puanım elbette ki tam.
Söyle, @umut_adam
8.7.2009 00:46:07
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 23:36:08
Korkuyorum!
Yok, bu gün ağlamayacağım,
Güçlü yüreğime sığınıyorum.
Attığım her adım,
Beni ölüme götürüyorsa
İşte gönüllüyüm gidiyorum.

Ey! Mutluluk al beni kollarına
Yaradan adına söz ver,
Götür beni mecnun’un çöllerine
Yada bana ...

Gittim., @Özlem ÇETİN
20.7.2009 21:40:36
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 23:28:34
Bir zevk alamadım yaşadım boşa,
Kanları akıttım karıştı yaşa,
Sevdasız bir hayat gider mi hoşa,
Yüreğimde coşan seli küstürdün.

Kararttın gözümü, daraldı dünyam,
Zevk vermez hayatım, kalmadı hülyam,
Gerçekler yakıyor, gurbette rüyam,
Vatanım...

Küstürdün, @Hasan Ilter
16.6.2009 18:35:19
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 23:11:52

Her şey cepte olur sanarken
Hanlar hamamlar mülk yaparken
Evsizler çadırda yatarken
Düşünüp kafa yordunmu hiç

İnsanları bir bir bölerken
Birbirine düşman ederken
Kanı akıtıp kan içerken
Düşünüp kafa yordunmu hiç

Düşünüp kafa yorarlar...

Yordun'mu hiç, @cansever
23.7.2009 23:00:54
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 23:00:34
Hayallere sığmayan, al yanaklar var sende
Laleler kına yakmış, bal dudaklar yar sende
Bir ebedi bahar ki, her can maksuda erer
Kuş sesi, gül kokusu, bütün nevbahar sende

Gözlerinin güneşi, sevdaya taçtı sende
Misline rastlamayan, aşka ilaç...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 22:52:05
Çok güzel,kesin ve net bir şekilde baştan olmazsa olmazları söylemek,körü körüne bağlanmak yerine,mantıklı davranmak budur işte.Hep böyle olun.Sizi sadece tebrik etmekle kaLMIYOR,AYNI ZAMANDA AYAKTA ALKIŞLIYORUM.kARŞILIKLI OLARAK SEVGİYE,DUYGULARA SA...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 22:48:07
neyim var senden gayri
kırılmayan dalım
semaverimde taze demim
buram buram kokun yayılır
fezadan odama

elimden kayarken
paha biçemediğim yarenlerim
sendelerken gençliğim
kaldıran mı oldu senden başka

kızdırdıysam seni
bil ki ruhum şaşk...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 22:46:20
Küçük ellerin büyük boşluğunda
Umut yolunun güller deryasında
Sevdiklerinle yaşıyor gülüyor
Severek alışıyorsun yaşamaya küçüğüm

Her tebbesüm ettiğinde
Gördüm gözlerimi gözlerinde
Bembeyaz güvercin misali
Kanadınla uçuyor gidiyorsun kü...

Küçüğüm, @ERHAN ÇIKAY
23.7.2009 20:47:41
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 20:33:10
Başlangıçta sakin, serbest,
Ama tedirgin bir gonca gibisin;
Yer, gök, dünya ve üstünde insanlar
Sense yavrucuğum, umutlar yükleneceksin.
Yüreğin yavrucuğum, yüregin öylesine saf,
Öylesine temiz’ki,
Dilerim umutların tükenmesin

Ne yazık...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 20:18:05
Yürek dolusu,gerçek bir sevginin sesi bu.Çok güzel ve duygu dolu bir eserdi.Tebrik ederim.Puanım tam.
Ben.. senı hıc sevmedım, @ay/su
23.7.2009 18:02:54
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 20:16:15
Sana bakar mısın ALLAH aşkına
Beni satı giti yok pahasına
Ne demeli bilmem bu yaptığına
Git seni vicdansız seni vicdansız


Sen gecelerime akrep düşürdün
Derdi mi gamı mı geri döndürdün
Hiç yazı görmedim beni öldürdün
Git seni insafsız seni...

Seni, @Sevi-esin
23.7.2009 18:21:35
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 20:13:56
Gittin!

Oysa yıktığında buzdan kalelerimi
Surları güneşe değmişti,
Küfe sarmış yüreğimin!
Aşkın aleviyle yakmıştın zemheri kışları
Sevdanın meskeniydi ıslak bakışların

Alev alev,
İçimdeki ateş,
Dinse, durulsa!
Unutsam!

Susuyorum!
S...

hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 20:11:07
Dizelerinde ifade ettğiniz gibi Şirin ve çok güzel bir kent Nevşehir.Tebrik ederim,çok güzeldi,saygılar.Puanım tam.
hazan444
@hazan444
23 Temmuz 2009 Perşembe 18:06:27
Manevi duygularla dolu çok güzel dizelerdi.Tebrik ederim,selamlarımla.Puanım yine tam.
Hakk'ı buldum, @Kalb-i selim
23.7.2009 16:57:34
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
56.049
Şiir Okunma
1.348.669
Yazı Okunma
163.817
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL