Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 12:40:29
Çemence çalamasansa cüzel anlayisin cüzelden uşağummmmmmmmm
Çok hoştu ustam.
Selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 12:36:28
Evet insanlar acıyı ve tatlıyı yaşarken....
Tabiat ana hayatına devam eder şairem.
Kutluyorum güzel kalemi sevgimle.
Yaş sokaklar, @AYSE 09
22.9.2009 22:41:33
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 12:18:33
Mekatada dizisinden sonra hoş bir atışma çok yakışmış...
İki şairimizide kutluyorum.
Daim güzelliklere....
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 12:07:30

AĞLIYORSAN İNSANSIN

Tayfun vurmuş taka gibisin can!
Su alıyor gözeneklerin…….
Durduramassın bilirim….
Bırak inceldiği yerden kopsun……
Bırak tepe taklak olsun dünya.
Bitecek sonunda bu fırtına……..
Gidecek başka canlar yakmaya…….

Biliyor ...

Utan/ma, @fosil61
24.9.2009 11:59:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 12:03:47
Sıcacık akmış dizeler arkadaşım.
Söze gerek yok siz söylemişsiniz zaten.
Yüreğinizdeki özlem güzelliklere açık olsun.
Gülüm yar, @Son Damla
23.9.2009 10:48:03
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 12:00:52
Şiir yüreğiniz var olduğu sürece mutlaka yazacaktır..
Her ne kadar söz versede..
Mükemmeldi efendim.
Saygımla selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 11:54:04
İsmet İnönü savaşa giderken annesi yaverine;
Aman çocuğum oğluma iyi bak,hırkasını giydir sakın üşütmesin
demiş ya,biz analar da öyleyiz işte.
Kaç yaşında oluslarsa olsunlar onlar hep bizim minik bebelerimiz.
Selamım sevgimle olsun arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 11:39:49
Haklısın güzel arkadaşım..
GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ.
Sevgilerimle kalemine selam olsun.
Sahte kızıl, @belkiz
24.9.2009 11:27:01
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 11:36:00
Çok doğru söylüyorsunuz arkadaşım..
Hakka giden yolun adresi mekanı ve zamanı yoktur.
O bize bizden daha yakın yeterki hissedebilelim.
Teşekkürler paylaşım için.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 11:10:12
Gönül gözünüzle yazdığınız her satıra amin diyelim efendim.
Bu güzel sabah saatinde bize bu dizeleri sunduğunuz için teşekkürler.
Cân feda., @a.yüksel şanlıer
24.9.2009 10:54:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 09:58:18
Bülbülün güle sevdası...
Gönül gülünüz hiç solmasın efendim.
Kutluyorum.
Gülüm, @üreksoy mobilya
24.9.2009 09:45:03
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 09:55:02
Yasak sevda....
Belki onun için bu kadar güzel ruh bulmuş dizelerde...
Hoş bir seda gibi dizeler okudum.
Saygılarımla.
Günahın boynuma (1), @HALİLİM
24.9.2009 08:42:09
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 00:46:12
Hazan mevsiminde gelen her güzellik daha kıymetli oluyor.
Olgunluğun verdiği bir huşu ile koruyor insan nimetlerini..
O saatler her daim çalsın arkadaşım mutluluk içinde.
Ah bülbül !, @RABATLI
24.9.2009 00:07:05
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 00:36:16
yelkenler foraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gönül yolun açık olsun dilruba kız.....
Sevgimle uğurluyorum seni sevdana.
Özgürlük ki....., @dil_ruba_
23.9.2009 00:03:20
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 00:33:01
Toprağımın kokusu bir başka oluyor sayfalarda gezerken..
Yalın anadolu kokulu dizeler....
Ve usta bir anlatım...
Fakir Baykurt'un toprağından selam olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 00:28:16
Uzun bir aranın ardından bir geldiniz pir gelmişsiniz efendim.
Tüm görselliği ile sayfa çok hoş kokuyor...
İçim kıpır,kıpır oldu.
Bu güzelliğe karınca kararınca bende sarı papatyalar bırakıyorum yüreği güzel arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 00:01:30
Yüreğindeki ürkek sevda konuşturmuş seni toprağım.
Gülünün solmaması dilegi ....
Kalemini okumak güzel..
Saygı ve sevgimle.
Özlem, @çalıkuşu007
23.9.2009 15:49:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Eylül 2009 Çarşamba 23:53:49
Ah!Ferahcan ah!
Dağladın yine yüreğimi.
Ya şu kefen..tabut çok soğuk be aşkım....
Ben senin o sıcacık yüreğinde renkli papatyalar olsun istiyorum.
Gökkuşağını bıraktım yüreğine gördün mü?
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Eylül 2009 Çarşamba 22:58:13
Doldur meyhaneci doldur bu gece
Bütün şarhoşların kıralıyım ben....

Hatırladın mı arkadaşım bu türküyü..
Çok iyi bildiğinden eminim..
Aynur Haşhaş tan...
Sende galiba şarhoşların kralı olmaya soyundun....
Gönlündeki gülün hiç solmasın arkadaş...

Doldur ver saki, @hoşkelam
23.9.2009 01:35:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
23 Eylül 2009 Çarşamba 22:50:05
Lavinia cannnnnnnnnnnnnnnnn
Kimin arkadaşı be...............
Öncelikle hayatı ti ye alman dan dolayı seni kutluyorum şekerrrrrrrrr
Mutkaka ki yaşam kolay değil,mutlaka ki bir savaş veriyoruz ama bunu acısı ve tatlısı ile
kabullenip gücümüz elver...

Kahve molası..., @s_Lavinia
23.9.2009 17:07:38
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.169
Şiir Okunma
174.512
Yazı Okunma
57.551
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL