Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 18:05:33
dökülür dudaklarımdan deniz tadın
silinir künyemden adın
o an en asi olurum
en deli
içimde bir göçmen kuş ağlar
ben susarım

Hoş bir sesleniş güzel arkadaşım.
Kır papatyaları kadar masum sevgiler bırakıyorum sayfanıza.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 17:54:50

Fani ile cani can
Uyur ağarırken tan
Sığın kucaklasın arş
Toprağa doğru marş marş...

Daha yaşanacak çok şey var azizim.
Pembe umutlar sizinle olsun.
Sevgilim, @Selim Temiz
24.9.2009 17:48:53
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 17:52:00
Bu eylül ve bu hazan mevsimi sizide dağlamış gezel şairem
Ne hikmeti varsa....
Bazı aylar durduk yerde bir şeylerin simgesi olmuyorlar demekki.
sevgimle selam bırakıyorum güzel sayfanıza.
Hüzzam, @N.ALTIN
23.9.2009 11:12:06
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 17:47:21
Son yokuş olsun bundan sonraki yaşamınızda bütün yollar düz olsun
Ama son kuş olmaşın şair.Daha nice baharlarda nice bülbüller ötecek aşiyanınızda.
Saygı ve sevgimle.
Son kuş, @hyazici58
23.9.2009 17:44:15
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 17:21:16
Temel yolda biri ile kavgaya tutuşmuş yoldan geçen idriste
ula temel sağ kroşe,sağ kroşe diyormuş.
Yerde iki seksen uzanan temel habire dayak yerken idrise yanıt vermiş
Ula idris dikine duramayiyim bir dikine durabilsem ben biliyorum yapacağumu da...

Kasıtlı ifadeler, @ismet55
24.9.2009 09:14:28
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 17:15:41
Ve geceyi tesettür edindi Nisan
Leyla’nın gözlerine sürülen sürmeydi uyku
Ve geliverdi bedenine
Dinleniverdi Leyla
Yorgun zamanların
Olanca çığırtkanlıklarını ve
Debdebelerini anımsayarak
Uyku diledi Nisan’da Leyla
Sevdiğine uykuda kavuşmak ...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 17:08:41
Güzel bir sesleniş ilk aşka...
Sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 17:06:50

Anlattık anlaşılamadık,anlatıldı anlamadık
Sonra bir suçlu bulup hayata kara çaldık
Hayat kirli dedik,yaftayı bir güzel yapıştırdık
Tabii hayat kirli idi,bizlerse hep masumduk

Temiz düşlerden sıyrılıp kirli düşlere yattık
Oysa,oysa neden di ...

Nedendi?, @MıSRaDaN
24.9.2009 15:03:30
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 16:41:36
Gülle birlikte esmer bülbülünde umutları hiç yok olmasın.
Polyannadan selam ile.
G-ü-l-ü-m, @esmerefsane
23.9.2009 17:55:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 16:39:14
Hoş uyakların süslediği dizeler özlem kokuyor.
Emek verilmiş güzel bir şiir arkadaşım.
Daim olsun.
Sevdiğim, @AhmetÇelik
23.9.2009 11:54:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 16:32:07
Ağızda su gibi akan satırlar ustalıkla kaleme alınmış şair.
Şiir gibi şiir işte budur.
Alkışımla..
Benim, @şair ibrahim
23.9.2009 09:18:12
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 16:27:53

Kop gel...
Dünden sıyrılıp bugüne imza atalım birlikte
Yarın kimin umurunda ..

Tamda benim felsefem gizemli yürek...
Bu güzel dizelerin altına pembe bahar çiçekleri bırakıyorum.
Sevgimle.
K o p g e l ..., @eMİNeYZAMAN
23.9.2009 19:20:55
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 16:24:20

Bu aşkın tanımı güç benim için
Gözlerimden sevgi seç benim için
Boğaz Köprüsü’nden geç benim için
Sen mi İstanbul’sun İstanbul mu sen ?

Vururken mehtabın şavkı şu koya
Al şu yüreğimi, sevdaya boya
Gezelim Göksu’yu gel doya doya
Sen mi İsta...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 14:31:23
Canım benim.....
Ah bu anneler ah!
Evlatlar sevilirken bir başka dillenir yüreğin sesi.
Balözüdür onlar gerçekten.
Balözünün doğum günü kutlu olsun güzel arkadaşım.
Sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 13:19:54
Vuslat yakın olsun şairim.
Sabahlar vuslata yakın olsun..
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 13:17:30
Aynur haşhaş ın bit türküsü vay ya hani
Doldur meyhaneci
doldur içeyim
bütün sarhoşların kralıyım ben

Onu hatırlattı bana bu güzel dizeler..
Dost...
Dost...
Galiba anlamını çok iyi bilmiyoruz yada beceremiyoruz arkadaşım.
Selam olsun sevgim...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 13:13:53
Ne kadar sesisiz bitsede martılar duymuştur ve görmüştüe şairem..
Bu kadar sessiz sedasız bir bitişin mutlaka bir tekrar gelişi olcaktır diye
düşünüyorum.
Sevgimle selam olsun şairem.
........yapboz, @Pervin YETİŞ
23.9.2009 02:56:31
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 13:05:07
Hazan mevsimi ve eylül alışıktır suçları yüklenmeye..
Zira birazda gerçekten suçlular mı ne...
Güzel kalemi kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 13:00:33
yaşayamasakta yad etmek güzel şairem.
Sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 12:57:14
Aman gülü soldurmayın arkadaşım..
Zira çok hassas olurlar...
Ansızın gelen sevda bu olsa gerek...
Selam olsun kaleme..
İlk izlenim, @Son Damla
24.9.2009 12:52:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.160
Şiir Okunma
174.510
Yazı Okunma
57.550
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL