Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 22:41:50
Canım.
Güzel sesini tekrar dinlemek için döndüğümde şiirin hikayesi dikkatimi çekti.
Evet sen dik,onurlu,yürekli,cesur ve merhametlisin....
gerisini boş ver can.
Öpüyorum o yüreği.........
(şarkı) dur gitme, @ferah çetin
25.9.2009 21:40:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 22:08:53
Aman ustam siteminde böylesi..
Evet yalan söylediğiniz belli.
Çok açık veriyorsunuz.
Daim olsun efendim.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 22:06:14
Evet.
Sen çalış SAMATYALI..
Güzel bir ironi okudum.
Kutluyorum.
Samatyalı, @DERİNDEVLET
25.9.2009 21:57:52
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 21:47:49
Canımsın yaaaaaaaaaaaaaaaaa
ben bittimmmmmmmmmmmmmmmmm
Öpüyorum,öpüyorum,öpüyorum.
Sayfanda kendi sesini dinlemek kadar güzel bir şey olamaz.
İşte benim arkadaşım.
Sevgim sonsuz..
(şarkı) dur gitme, @ferah çetin
25.9.2009 21:40:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 21:42:22
Titreyen bakışlarımı sahipsiz bırakma
Esaretimi ömrüne yay sevgilim....

Yüreğinizdeki sevgi volkan gibi patlamış.
Fanalde tam final olmuş.
Sevgimle.
Sevgilimmmm!!!, @dayan yüreğim
25.9.2009 13:25:11
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 21:31:01
Ben onlarla büyüdüm...
Bizim hayata bakışımızı dahi o sayah-beyaz filmler çizdi diyebilirim.
Sizin öykünüzün sonuda güzel olur umarım.
Kurluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 21:27:26
Çok bir şiir okudum...
Kutluyorum...
Sevgimle.
Var mısın, @çakıl taşı
25.9.2009 02:19:48
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 21:22:15
Yalnızlığına sarma
teninde ısınsın yüreğin...

Çok güzel Ramazan efe...
Kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 21:15:22
Her zamanki nadide imgelerle süslenmiş dizeler.
her zamanki zarif yürek vurmuş sayfaya..
Sevgimle kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 21:01:32
Bu gün okuduğum ikinci vatan şiiri...
Çok güzel bir pencereden bakıp kaleme almışsınız.
Bu ülke akan kanı asla yerde bırakmayacaktır.
Er veya geç...
Sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 20:54:31
Yakmışsın ortalığı dilruba kız...
İmgeler o kadar zengin ki mest oldum.
Çok çok kutluyorum şairem muhteşemsin.
Sevgimle.
Son mevsim, @Dil-ruba Emine Genç
25.9.2009 19:39:34
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 20:50:16
Şairim durdunuz,durdunuz ve sonunda bir volkan gibi patladı yüreğiniz.
Hem emek verilmiş hem duygunun doruğunda bezenmiş çok güzel
şiir gibi şiir olmuş.Kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 18:10:20
Gönül evinizde renkli papatyalar.menekşeler açsın..
Umudunuzu yitirmeyin.
Daim olsun efendim.
Göremedim, @aşık komani
25.9.2009 10:23:13
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 17:58:11
Ah! evlat..evlat.
tadı başka..ballı mı ballı....
Yüce Allahımın en mukaddes armağanları...
Ve anne olmak yaşamın en zor ve en tatlı zenaatı
Sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 17:46:27
tencere dibin kara
seninki benden kara....misali
Sakın arkadaşım sakın ay ve suyun birleşimi
Boş verrrrrrrrrrrrrrrrr
Görecek günler var daha
Aldırma gönül aldırma
gönül aldırma.....
Sevgimle.
..ölüm vakti.....1..., @ay/su
25.9.2009 01:18:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 17:42:40

Ama nerde
Dik kafalısın be Gülnaz
Demediler mi sana
Gelinlikle girdin
Kefenle çıkacaksın
Gurur dediğin ne ki
Mecbursun yıkacaksın

Öyle idi şaire..
Şimdi artık sırf bu yaşamı protesto için anne olma arzularını bile
sperm bankasından karş...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 17:29:12
Hoş bir susuş
Sevgimle.
Aşka ramak..., @fırat69
25.9.2009 12:25:47
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 17:24:31
Beşinci mevsim umutlarınızın kapısı olsun.
Sevgimle.
Beşinci mevsim, @Nilüfer Sarp
25.9.2009 16:08:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 12:57:14
Bizdeki BEN..
Genel karakterini içinde muhafaza ederek o kadar çok BEN gelişiyorki
zaman içinde kişiliğimizde.
Bir yıl öncesindeki BEN i bile tanıyamıyoruz.
Çok güzel özetlemişsiniz şaire.
Sevgimle.
Meğer ben..., @esin aköz
19.9.2009 17:45:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 11:59:46
Vallahi Mekakata ve atışmalardan sonra bu çok güzel geldi.
tam bir şiir formunda ve sevda kokulu.
Kutluyorum efendim.
*-*-*-leyla*-*-*-, @ASIKLUZUMSUZ
25.9.2009 08:27:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.173
Şiir Okunma
174.512
Yazı Okunma
57.551
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL