Dün rüya, yarın hayaldir dünü mutlu, yarını umutlu yapan bugündür. onun için bugüne iyi bak, gülümse.. halil cibran
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 11:54:29
Çok güzel arkadaşım hani su gibi derler ya aynen öyle.
Aktı gitti yüreğimde.
Günahın boynuma (2), @HALİLİM
25.9.2009 08:31:54
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 11:42:03
Bu nebbaş başka nebbaş sanıyorum.
Hani kendisi ile barışık olmayıp sağa sola bulaşan nebbaş.
Doğrumu anladım ustam.
İyiki varsınız.
Sevgimle.
Nebbaş, @AhmetÇelik
25.9.2009 00:27:49
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 11:05:04
Teşekkürler.
Feyz aldık efendim.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 10:48:38
Yürek bırakmış kendini kaleme götürdüğü yere gitmiş.........
Sonuç......
Müthiş bir iç ses aksetmiş sayfaya...
Soluksuz okudum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 10:43:27
Güzel bir vefa örneği.
Allah ayırmasın.
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 10:38:42
güz mevsimi artık
yapacak çok iş var toparlanmalı
yamalı bohçayı açmalı önce
itip tıkıştırdığım ne varsa bırakmalı ortalığa
yeri geldiğinde beni bulacaktır nasıl olsa

yaz kırıntılarını toplamalı kıyılardan
ne kalmışsa artık

sonra hayal pen...

Üç e l m a, @sahaf
25.9.2009 00:14:02
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 09:46:26
Gülüm serisini okudum şair.
Her biri bir başka sevda kokulu dizeler.
Hece kullanılmış,emek verilmiş ustaca.
Daim olsun efendim.
Gülüm 8, @varol
23.9.2009 08:33:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 23:47:45
İyiki unutmuşta götürmemiş sizi...
Yoksa bu sayfayı göremeyecektik..
Yüreğiniz hep güneşe dönük olsun şair.
Sevgimle.
Satıcı ay, @kerberos61
21.7.2009 12:26:05
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 23:33:19
Bence ürperdi yıldızlar..
Bu feryada umarsız kalamazlar..
Keyifle okudum ustam..
Saygı ve sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 23:22:11
Herkese mavi boncuk gösreren hatırsız birine serzeniş olmalı..
Gizemli..
Anlayana...
Kutluyorum arkadaşım.
Mavi boncuk, @Haticcay
23.9.2009 23:28:04
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 22:56:02
Aşkımmmmmmmmmmmm
Ev kaydı diyorsun ama o kadar yalın olmuşki..
Süssüz ve yumuşacık..
Kalemin,udun,sesin ve yüreğin.....
Seni sevmekte haklıyım ben can.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 22:44:20
Sevdaya sesleniş hoş aksetmiş sayfaya..
Daim olsun uçurum çiçeği.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 22:38:17
Aşkı çok güzel analtmışsın dilruba can..
Ona olan ihtiyacımız ancak bu kadar güzel anlatılırdı.
Sevgimle güzel şairem.
İlk yardım...., @dil_ruba_
24.9.2009 18:48:59
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 22:30:56
Sizin gözleriniz yeteri kadar görüyor zaten çirkinlikleri..
Başkasının gözüne ne hacet şair.
Görüyoruz ama susuyoruz galiba ...
İyiki susmamışsınız.kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 22:10:42
Sevda çok hoş bir kurgu ile kaleme alınmış..
Hem sert hem yumuşak..
Tatlı sert olmuşmu desek.
Sevgilerimle kutluyorum şairem.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 22:03:58
asıl sürgünü bilmiyormuşum meğer
gönül yarda ten uzaktaysa eğer

Her şey bu iki satırda söylenmiş zaten arkadaşım.
Gönülde tende yarin yanında olsun.
Daim olsun.
Sürgün gönül, @Mehmet ORTA
23.9.2009 16:44:26
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 21:57:54
Evet çok iyi bilirim çocuksu gülüşlerin nasıl ağladığını.
Yüreğinizi kaleme aktarırken çok zarif bir dille sesleniş hakim dizeler boyu.
Yumuşacık bir serzeniş.
Sevgimle selam olsun arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 21:16:28
Ferahcan!
Aşkım bu kadar acı ve ekşi ne yaptın sen kendine kastın var galibaaaaaaaaaa
Şaka biricik şaka.
Seni çok iyi anlıyorum geçecek be güzelim inanki geçecek.
Ama bu kadar ekşi acı şiire yakışmış biliyormusun.
Harikasın can arkadaşım.
Sevgi...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 18:35:44
Yine de;
Geçip giden zamanın avuntusuyla
Ayakta dimdik kalabilmek için
KAFA TUTUYORUM YALNIZLIĞIMA......
NE YAZIK Kİ SEN BUNU DA ANLIYAMAZSIN!!

Kafa tutmak adrenalinizi yüksek tutuyorsa kafa tutmaya devam o zaman şair.
Dim dik ve güzel günle...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
24 Eylül 2009 Perşembe 18:16:02
Ama hep birlikte...
Durun,durun!
Unuttum sanmayın en önemli dersi:
“ SEVGİ”yi.
En yüce duygu;olur mu onsuz ?
Mısra olarak dökülecek kalemlerden,
Hikayeler yazılacak üzerine;
Ve hepiniz sevgiyi anlatacaksınız alabildiğine.
Hasret bitti.
Şimdi...

Kavuşma vakti, @SAKLI ŞAİR
23.9.2009 13:55:06
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.168
Şiir Okunma
174.512
Yazı Okunma
57.551
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL