Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:42:50
Çağlamış yürek akmış kaleme...
Kutluyorum.
Atamıyorum, @Ankaralışair
26.9.2009 09:27:33
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:40:24
Sevda çiçeği...
telaffuzu bile çok güzel..
Birde ustamızın usta kalemi değince sevda çiçeğine..
Sözün bittiği yer.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:37:40

Dileyene bir yudum su
Dileğene gülkurusu"

Sıcacık,samimi ve akıcı anlatım...
Güzeldi hocam.Kutluyorum.
Dileyene gülkurusu, @hyazici58
26.9.2009 08:49:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:35:01
Bu günahları üzerinize ala ala sonra taşıyamayacaksınız arkadaşım...
Kaliteli dizelerdi.
Daim olsun efendim.
Günahın boynuma (3), @HALİLİM
26.9.2009 08:27:17
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:30:00
Dizelerin arasında mağmelerle dolaştım.
Size ne diyelim arkadaşım..ozaniyemi....
Çok güzeldi sevgimle.
Her sabah seherde, @YARENŞEHBAL
26.9.2009 06:31:46
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:26:53
Mahzende tam kıvamını bulmuş dizeler..
Çok hoş bir anlatımdı..
Sevgimle.
Mevsimsiz şiir bu !, @Oya gedik
26.9.2009 02:12:38
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:24:33
Melankonik tutkulu bir aşk..
Çok zor olmalı...
Şiirsel yanı güzel şair.
Vur beni, @YanlızlarŞairi
26.9.2009 01:44:48
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:21:29
Evet şaire işte o kadar yıkınımızdadır sevdamız bize.
Hissedebilene...
Sevgimle.
Kırık aşk, @neo klasik
26.9.2009 01:43:03
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:15:05
Son sayfasıda ilk sayfası kadar güzel ve heyecanlı olsun.
Sevgimle.
Masal, @dil_ruba_
26.9.2009 01:41:21
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:11:39
Bir sevdaya sesleniş gibi sesleniş Kızıltepeye.
Yüreğiniz Kızıltepenin dağları gibi yüce ve engin olsun.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:05:54
Ömür turab olmadan
Bahar meyini doya doya kanmanız dileği ile...
sevgimle arkadaşım.
Hazan elinden, @sahaf
26.9.2009 00:52:26
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 21:01:12
Ozan dilinin ozan dizeleri süslemiş yine
sayfayı hocam.
Kutluyorum.
Yeşil gözler, @RABATLI
26.9.2009 00:07:30
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 20:57:09
Oldukça gizli...
Oldukça gizemli...
Oldukça sitemli...
Bir o kadar da zarif serzeniş.
Kutluyorum efendim.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 20:45:09
Sesinize ses vermesi dileği ile...
Kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 20:42:11
Yüreğinizdeki yangıya yapılan serzeniş çok hoş dizelerle
isyan etmiş.
Kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 20:35:09
Hol geldiniz arkadaşım evet bit hayli uzun oldu ayrılığınız.
Şimdi taze bir kanla geldiniz anlaşılan daim olsun dileklerimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
26 Eylül 2009 Cumartesi 20:31:42
Geçen gün sin bir yorumada arkadaşınıza şiir fabrikası diyordunuz aklıma takıldı.
sanmıyorum sizi geçemez.Maşallah kaleminiz bir konuya takıldımı makinalı tüfek
gibi saydırıyor.Gerçekten şairlik ruhunuza işllemiş kıskandım desem yeridir.
Daim olsu...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 23:32:41
Allah acısını göstermesin..
Bizler nasıl uçma vakti gelince uçup gittikse yuvadan
onlarda oçup gidecekler tabi.
Bu yaşamın kanunu.
Sevgilerin en güzeli evlat sevdası.
gelecekleri aydınlık olsun efendim.
Mutlu ol yavrum, @aşık komani
25.9.2009 23:10:23
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 23:26:06
Hayırlar bizden yana
Şerler düşmandan yana olsun.
Her yeni gün güzelliklere açık olsun.
Kutluyorum efendim.
Dedik, @Mustafa Yaralı
25.9.2009 22:30:27
Hatice Dökmen
@haticedokmen
25 Eylül 2009 Cuma 23:22:37

Şimdi dönüp arkaya bakınca gözler
Çaresizdir bu gönül gideni özler
Bir sevda masalıymış yaşanan günler
Her gün maziye döner seni anarım
Beni anlamadın ya ona yanarım

Yaşanmışlığın güzel anıları bile haz verir sevdaya.
Kutluyorum.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.306
Şiir Okunma
174.585
Yazı Okunma
57.574
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL