(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Atımlık Kurşun ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Atımlık Kurşun ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir adına doğruları venlışları söylemekten asla esirgemediğim ifadelerimi yine esirgemiyorum söyleyeceğim işte güzel bir şiirdi hiç çekinmeden söyledim giti. Hiç şüphen olmasın dostum beğenmediğim bir noktada olsa yazarım. Şimdilik yok dilerim hiç bulamam ama bulursam esirgemem biesin. ben kör alkışı sevmem. Acemi olsan teşvik pirimi alkışlarım önceleri , sen acemide kokmuyorsun okuduğum ilk şiirin bana böyle dedi. Hep güzel lliklere olsun attığın imzan sevgiler selamlar saygılar efendim.
Değerli Şairem !Bunu düşünmeye gerek var mı? Allah aşkına.Ne kendine kıy ne de tavrını tasvip etmediğim o insana Sakın olaki "evvala o, sonra Canan deme Canan yaşasın En doğrusu ne biliyor musunuz." AT O SİLAHI ELİNDEN" diyorum bu uyarıya kulak ver .Bu hassas yüreğin sahibi elbette böyle şiirler yazacak.Hele seslendirme bir harika .Şiirin güzel yazılması yetmez önemli olan ne anlatmak istiyorsa oyle okumak.Sizde,biz okuyucularınızın anladığı gibi okumuşsunuz.Tebrikler sevgiler sevgili şairem.
zorel tarafından 10/1/2009 4:45:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
SÖZLERLE ÖZLERİN ÖRTÜŞMEDİĞİ ÇELİŞTİĞİ YÜREĞİ KARIŞTIRIP ÇARESİZ KILDIĞI CİNNETE DAYANAN BİR AŞKIN PORTRESİ NE KADAR ÇARPICI ANLATIN NE GÜZEL YORUM TEK KELİMEYLE TEBRİKLER TEBRİKLER
Revolver marka silahlar etkilidir, Böyle amansız esen rüzgar onun dilidir. Çağlar gönüller birbirine akan selidir, Yaradan aşkın güzelin nasip eylesin. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Değerli Kardeşim.. Saygılarımla ....
Hiç bir kurşun ne sevgiliyi yok eder, ne seven yüreği. Basılsa da teteiğe o ulaşmazki seven ve sevilne yüreğe. Kalkan gibidir sevgi korur yürekleri her türlü mermide. Yaşnzıca sözler delip geçer yüreği bunu sevenler bilir.
Sıkmayın sevgili şairim kurşunu ne kendinize ne sevgiliye. Almayın siz o lanet kurşunu ne yastığınızın altına ne kapınızın önüne. Çünkü onun gelişi gerçekten yok oluştur bilimelisiniz değil mi?
Muhteşemdi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Bir atımlık silah ..tek mermi ..hayatın ruleti gibi bir şey ..diyorsunuz ki ey sevgili sana mı dönsün namlu yoksa bana mı...
Benderim ki sıkın gitsin havaya ..aman kuşa de değmesin yazık olur ondan da yem bekleyen bir dalın kovuğuna sinmiş tüysüz minik canı ile bekleyen yavrusu vardır.. Havaya sıkarkende dikkatli olmalı .. kurşunlar tek de olsa yşayan hiçbir cana sıkılmamalı...
At gitsin onu denize diyeceğim ama balıkları yaralamadan iyi güzel ortamlarını karalamadan...
At gitsin çöpe diyeceğim ama çöpte bulunan mermilerden çok çocuk zarar gördü niçesi öldü ..evinin yuvasının huzurunu böldü..
dursun evde yastık altında diyeceğim ama biri şikayet eder yastık altında mermi saklıyorlar der..allah korusun tutuklarlar seni Ergenekoncu diye anam babam diyenceye kadar yatarsın içeride 3-5 ay..
gördüğün gibi şairim ben yer bulamadım sizin bir sıkımlık kurşununuza.. inşallah siz kimseye zarar vermeden Bedenlere eziyet etmeden Allah'ın verdiği cana ihanet etmeden kendi kararınızla herkesin yararına olan en uygun olanı yapacağınıza.. aşk ve sevda uğruna.. yanlış adım atmayacağınıza yüğrekten inanıyor sizin bu güzel şiirinizi içten samimiş duygularımla kutluyorum
selam ve saygımı gönderdim size lütfen alın efendim
AMAN CANAN HANIM BIRAKIN ŞİMDİ BU AĞIR SİLAHLARI, GÖNÜL RIZASIYLA SEVMEK GİBİSİ VAR MI? SİTEM DOLU FAKAT İŞLENİŞİ İTİBARIYLA ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ,TEŞEKKÜRLER, TEBRİKLER,SEVGİ VE SAYGIMLA, SELAMLAR...
Tetiği çekmede ki tereddüt, sevginin ölmeyeceği, yok edilemeyeceği anlamında ve şiir içinde çok güzel kullanılmış... Kutluyorum sayın Canan Onuş, başarılı çalışmanızı ..., saygı ile .
Çok güzel dizeler... Siz yine de o tetiğe basmayın, Yahut da cehennem zebanisine sıkın o kurşunu bence... Şiir de yorum da çok güzeldi... Yürekten kutlarım Canan hanım, saygılarımla...
Çok güzeldi Ablacığım, nerelere götürdü beni.. "Ah bu nasıl bir kader Bir güldürürken bin kere ağlatmada" Öyle güldürmedi mi güldürmüyor galiba. Mimlemiş hayat belkide...(kendimce).
Kutlarım, dizeler ve yorum çok, çok güzeldi. Kocaman sevgimle şiir yüreğinden öpüyorum. Sevgimle hep....
şiiri
şairi
yüreği
ve
duygu yüklü dizeleri
candan kutlarım
saygılarımla....