Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 19:34:28
Amin diyoruz efendim.
Bu içten dualara bizde aynı duygularla eşilk ediyoruz selam ile.
Hay allah’ım, @Mustafa Yaralı
4.10.2009 00:02:17
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 19:28:58

Ben hala gelemedim –gidemedim-
Boğazımdaki tek hırıltı
Vakitsiz gitmekti
Hala…

Hiç bir şeyin tam zamanı değildi demekki..
olgunlaşması gerekir o zamn hissedilenlerin.
kaleme yansıması çok güzel.
seiam olsun.

Çalakalem, @Tsukuyomi
4.10.2009 14:49:31
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 12:24:29
bende acırım şairemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
her dizesinde bir ayrı inci sunmuşsun arkadaşım..
evet acınak haller hepsi....
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 11:58:29
gönlümüzü süslemek ayrı bir sanat dalı gibi zor bir zenaattir..
onu süsleyebildiğimiz zaman sevda denen terim çıkıyor ortaya.
Daim olsun efendim
kutluyorum.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 11:54:58

Bırak da duvarlar sırdaşım olsun!
Uçurumlar, yarlar yandaşım olsun
Özümde baharlar yoldaşım olsun.
Sıcacık bakan ruh gözüm değilsin
Tinsel açlığıma çözüm değilsin.

düşündürücü.....
yakasını bırakmak lazım o zaman..
kutluyorum sevgimle.
...

Çözüm değilsin, @Onur BİLGE
4.10.2009 00:05:55
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 11:52:46

sensiz olmak zorunda
çok uzaklarda
çok uzaklarda
sensiz olmak zorunda.

zorunda ise denecek bir şey yok.
demekki yeni limanlar için yelken açmak gerekiyor....
selam olsun şair.

Beklemiyorum seni, @nilkurt
4.10.2009 00:04:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 11:46:14
su gibi aktı gitti şiir..
daim olsum şair.
...ne yapsın..., @şairselo
4.10.2009 00:00:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 11:44:13
çok şirin ve yürekli bir dostluk dizeleri..
Çok çok beğendim..
ozan ilhanda sizin gibi yeri gelir hayatı ti ye alır
yeri gelir kurşun gibi vurur sözleri.
Daim dostluklara.
sevgimle.
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 11:21:17

Kaç kez ölür insan,
Kaç kez aldanır, aldatılır..
Kaç kez inanır,
Kaç kez kırılır gururu,
Kaç kez yitirir saygısını kendine,
Kaç kez utanır aynalara bakmaktan ...
Kaç kez yenilir kendisine,
Kaç kez yanlış yapar..
Kaç kez depremler yaşar benl...

Kaç kez...., @s_Lavinia
4.10.2009 01:59:57
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 23:08:29
EVET ARKADAŞIM KEMALİZM BİR İDEOLOJİDİR.
KUTLUYORUM VE HER DİZENİZİN ALTINA İMZAMI ATIYORUM.
DUYARLI YÜREĞE SELAM OLSUN.
...........kemalizm....., @lodos
27.9.2009 00:02:02
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 22:13:37

serseri gönlümdü seni yalnızca seven
değer verdim de ne oldu ki söyle sana
kırılan kalbim yandı soğuk duvarlar arasında
haykırdım sana duymadın ki beni
----sen beni sevmedin güzelim
----ben seni sevmek için kaybetmedim..........................

Y-a-l-n-ı-z-ı-m, @esmerefsane
3.10.2009 22:05:50
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 21:53:21
AYRILIĞIN VE ÖZLEMİN ŞİİRE VURAN SESİ ÇOK GÜZEL..
KUTLUYORUM EFENDİM.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 21:48:58
Şimdi onlara İKONCAN diyorlar ozan..
Güzel bir taşlama..
kutluyorum
Daim olsun efendim.
Televole kızları, @kul bahri
3.10.2009 21:13:25
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 21:46:16

komaniyi yaktın sende yanasın sevdigim
düşürdün firgata zara bitmez kederim
gülmedi bahtım hemde kötü kaderim
selamım yoktur yare çoktur sitemim

YÜREK YANGISI VE SİTEM...
Kaleme güzek aksetmiş yalın ve içten.
Daim olsun efendim.


Yare sitemim, @aşık komani
3.10.2009 21:25:20
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 20:42:40
Sevda mevsimlere bile küstürmüş arkadaşımı..
şiir yönü güzel...
hüzün yanı aşk kokuyor.
daim olsun arkadaşım.
Yaşayan ölüyüm, @yön
3.10.2009 20:21:47
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 20:34:17
Çocuk yüreğindeki istanbul a bakışı çok güzel anlatmışsınız Ayşe arkadaşım.
Yürek olduğu gibi akmış kaleme.
samimi ve sıcacık...
sevgilerimle.
Istanbul, @AYSE 09
3.10.2009 16:07:48
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 20:30:06

Sonbahardı kış oldu bu günüm
Yazı göremem ben artık ölürüm

şiir ve sayfa birbiri ile çok özleşmiş.
Acı bir ayrılık sesi...
şiirsellik çok güzel.
daim olsun mavi gözyaşları.

Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 20:25:05
Hoş bir agrostiş olmuş..
Dizeler uyumlu..
kutluyorum arkadaşım.
Gitme kal aşkım, @Son Damla
3.10.2009 01:47:39
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 20:18:20
İnanmıyorum yaaaaaaaaaaaaaaa
harikulade bir şey bu.................
Hele hele şimdiki birliktelikteleri zedeleyen MSN ve cep telefonu insnalara nefes almaya bile fırsat vermezken..
Kutluyorum arkadaşım.
Çok çok hoşşşşşşşşş
Sevgimle.
Zamanın var mı ?, @Şefika TÜRK
3.10.2009 01:18:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
3 Ekim 2009 Cumartesi 19:37:14
Çok şeker idzeler pervin ciğim yaaaaaa
ne güzel anlatmışsın konuşur gibi...
Daim olsun sevgimle.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.253
Şiir Okunma
174.563
Yazı Okunma
57.568
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL