Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Yazmak, hayata direnmektir
Hatice Dökmen

Hatice Dökmen

@haticedokmen Etkin Üye
ŞairYazar
  • 13 Ocak 2009'den beri üye
  • 34

Şiir Yorumları

Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:24:58
evet biz şair yürekli insanlar bu kadar duygusal bakıyoruz..
ama gerçek yaşamda ne yazık ki yok be arkadaşım.
sevda güzeli sever....
sevgimle
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:21:55

Bedenimde hücreler, alabora olmuşlar
Aman dedim yapmayın, kalbim yerinde kalsın
Bakar iken içime, yalnız seni bulmuşlar
Damarımda dolaşan, yüzdürdüğüm tek salsın

Mısraların her biri bir ayrı güzel ama bunu daha çok sevdim galiba..
damarımd...

Sevdan ömre bedeldir, @onurumsun
5.10.2009 00:17:28
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:09:31
çok hoş ve akıcı sevda dizeleri..
umutsuz değil sadece özlem var bu güzel sizin için.
sevda ve kalem daim olsun arkadaşım
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:07:14
vaaavvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
Bu ne sevda arkadaşım.
çok tuttum bu şiiri aşk güzel çap-ğlamış..
içi kıpır kıpır..
sevdada kalemde daim olsun
sevgimle.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
5 Ekim 2009 Pazartesi 11:04:00
vallahi sabah,sabah polyanna bile sizin hüznünüzle hüzünlendi şairem..
keşke olmasa tabiki ama yaşıyorsak mutlaka olacak..
sevgimle.
Hüzün, @nilkurt
5.10.2009 00:00:20
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 23:08:46
Lüzumsuz şair bir sevda için lüzumlu hissetmiş ve lüzumlu yazmış..
selam olsun arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 22:53:51
hani kal geldi derler ya...
öylesine kal geldi be arkadaşım...
hüzün bu kadar güzel dillenir mi dizelerde...
kal geldi..
susuyorum...........
sevgimle.
Ah! canım.., @Sevinç USLU
4.10.2009 15:49:40
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 22:48:15

Acıların ne çok
Bizim duymadığımız
Duyurmadan yaşadığın
Acıların ne çok

Anne olmak ne zor
Ne zahmetli meslek
Anne demek
Diyebilmek…

tüm anne olma içgüdüsünün nakış gibi işlendiği dizelere final güzel bir nokta koymuş.
ben hep derim ann...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 22:42:00

Bunlar mülhem prensip, işte böyle çalışır,
Fersah fersah uzakta, her damlaya ulaşır,
Yakut gibi kıymetli, altın suya bulaşır,
___Cevşen zırhlı bu dudak, hiçbir zaman dil dökmez,
___Sevda açık bir delil, çözülürse bil çökmez!

yeni kuşak pek k...

Dil dökmez ..., @HakanKurtaran
4.10.2009 13:23:41
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 22:12:37
duvarlar yıkılır yüreğime
telsizde adım okunur
silinir sevdan benden
ardıma bile bakmadan sıyrılır giderim
bu köhne bedenden


kapanır gözlerin sıcağı
buluta ektiğim,
bir damla gözyaşım düşer toprağa
körpe bir fidan uyanır ilk sabaha...... ...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 22:07:16

Uyusamuyanmasam, anlayabilirmisin?
Bariz aşkla yanmasam, anlayabilirmisin?
Şiirlerle anlatsam, dinleyebilirmisin?
Duygusuz kalamazsın, sen vefasız değil(din)sin...
Unutmuş olamazsın, sen vefasız değil(din)sin...

vefasız mı..
değilmi...
yür...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 21:39:24

At beyaz bir gül
Sağnak sağnak dökül

Sanma ziyan olur gülün
Bir dünyaya değer tebessümün

sıcacık dizeler...
evet bir tebessüm neler yapamazki
selam olsun efendim.
Gün bugün, @hyazici58
4.10.2009 11:13:08
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 21:35:34

Gerçek
Kâr zarar hesabından sonra elde kalandı

hoş bir final özün sözü der gibi.
sevgimle selam olsun arkadaşım.
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 21:30:49
gerçekten çok hoş gelmiş dünyanıza yar..
buram,buram sevda kokmuş sevda...
güzellikler daim olsun göktende üç elma düşsün...
biride bizim başımıza arkadaşım.
sevgimle nil.
Etkili Yorum
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 21:27:40

Eski bir taş plaktı geceye düşen ayazdan
Ölüme beş kala çalan sazdan

Hey yolcu tren çok oldu geçeli bu gardan
Bir kalkış düdüğüydü
Duyduğun belli ki raydan

Olasılıklar canlandı benliğimde
Tüm olasılıksızlardan
Kaç bahar geride kalmıştı...

Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 21:20:28
Aşk budur zaten şair.
ulaşılmaz olan...
acı veren...
bazen kanatlanıp
bazen zindanda çürüyen
bir yüreğin varsa aşıksın....
selam olsun kaleme..
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 21:14:40

Bu sabah fecrle birlikte umutlar doğdu içime
Bir başka dünya görmek istedim, çocuk gözlerimle
Nasıl bakarsan öyle görürsün derler ya yüreğinle
Kelebekler gibi uçmak istedim,tüm güzelliklere

Gülen çocuklar dolaşsın istedim etrafımda
Ağlamasın...

Bir başka dünya, @hazan444
4.10.2009 14:49:43
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 21:04:16
Senle ben
Bulutlarda yeniden doğmalıyız
Yeryüzüne bakmalıyız semadan
Ellerimizde sevgi tohumları
Bir bir serpmeliyiz
Dünyanın dört bir yanına
Kin, nefret boğulmalı sevgi ırmaklarında

Gönüllerde sevda çiçekleri açmalı
Yeniden, yeniden yeşerm...

...giz bahçelerinde..., @flycan57
4.10.2009 15:35:18
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 20:47:42
Sevmesen de beni ben seviyorum
Gelmesen de artık ben bekliyorum
Aşkımsın,canımsın ah sevdalımsın
İçimde varsan sen ben yaşıyorum

bu tek taraflı bir sevda değil,sadece tatlı bir sitem sevmesende beni sen derken..
hani biz bazen illeki daha çok...

İçimdesin sen, @MıSRaDaN
4.10.2009 19:58:35
Hatice Dökmen
@haticedokmen
4 Ekim 2009 Pazar 19:47:34

Bilmesende,
Yine aklımdasın
Hüzünlü bir Eylül akşamında
Ve anladım ki;
Sevgilim,
Sen benim ömrümmüşsün…

Yalnız bir kişilik bir sevda masalı gibi geldi..
şiirsel yanıda duygusal yanıda çok güzel aksetmiş kaleme candostum.
daim olsun sevgim...

Ömrümsün, @RUMUZ4300
4.10.2009 15:33:04
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
35.236
Şiir Okunma
174.554
Yazı Okunma
57.567
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL